Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
    Kuis on.. kertokaa blondille: Jos lähetän viestin esim JU550 numeroon 16400 saan vastauksena omat tietoni, mutta jos heitän sinne rekisterinumeron LO152 saan vastausen, ettei annettuja hakuehtoja täyttävää ajoneuvoa löydy rekisteristä..

Tarkottaako se automaattisesti, et ko piikki ei oo katurekisteröity vai voiko olla vaan fiba tai puute 16400 palvelussa??

Kyselen vain kun ko piikki kuskeineen meinas juurikin tappaa mut sateen kastelemalla tiellä heittämällä uukkarin eteen (peileihin katsomatta) 10-20 m ennen kun olin kohalla ja vasta kotona tajusin, että olin sit vetäny takanakin sileeks yhdeltä kohtaa ja vois kaiffalta kysästä josko suosiolla osallistuis kustannuksiin tai jotain..

BB
    *s'on valuvika jos kypärä puristaa päätä*
    Käsittääkseni tiedot tarjoaa Autorekisterikeskus, johon voi ilmoittaa kiellon, ettei omaa rekisterinumeroa saa luovuttaa ko. kaltaisille palveluntarjoajille.

Korjatkaa, mikäli olen väärässä... *

- Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin -

*** Honda Monkey 125 ***
    Mun tietojani ei saa koska olen täyttänyt Ake:lle tietojen antamisen kieltolomakkeen. Kaksi hyvää puolta eli mun pärrään ei kukaan rakastu liikenteessä varastamismielessä ilman seuraamatta missä budjaan ja toinen ettei tarvitse satuttaa ketään kotiovella tai puhelimessa jos tulee ojentamaan liikennekäyttäytymistäni.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (Ron Jeremy @ Heinä. 21 2005,00:36) kirjoitti
    Mun tietojani ei saa koska olen täyttänyt Ake:lle tietojen antamisen kieltolomakkeen. Kaksi hyvää puolta eli mun pärrään ei kukaan rakastu liikenteessä varastamismielessä ilman seuraamatta missä budjaan ja toinen ettei tarvitse satuttaa ketään kotiovella tai puhelimessa jos tulee ojentamaan liikennekäyttäytymistäni.
    Mun rekkarilla näkyy mun nimi mut ei osoitetta. Saiskohan nimenkin salattua
    Z1000SX -18
    Z900 -20
    Kirjallinen hakemus maistraattiin, perusteluineen *
    Tästähän on ollut juttua ennenkin: klik!
    BMW K 1200RS -97 (2019-)
    Kawasaki GPZ 900R -87 (2016-2017)
    Honda CB 750K -79 (2011)
    Yamaha FJ 1200 -88 (2008)
    Honda NTV 650 Revere -89 (2002-2008)
    Näkyy hoituvan kiellon antaminen henkilön osoitetiedoista yksityisille nimenomaan nimen, ei rekisterinumeron perusteella. Joten yhdellä kieltoilmoituksella pitäisi järjen mukaan hoitua kaikkien saman henkilön nimissä olevien rekisteröityjen moottoripelien osa-anonyymiys. Nimen salaaminen näyttää vaativan voimakkaampia toimia perusteluineen. Myös osoitteen luovuttaminen markkinavoimille onnistuu samalla proseduurilla AKEn sivulta
    AKE
    Hassua vaan on, että vaikka tietoja voi tiedustella puhelimella, sähköpostilla tai suoraan AKEn sivulta, niin luovutuskielto pitää tehdä tulostamalla .PDF-tiedosto (jonka voi kuitenkin täyttää intenetissä allekirjoitusta lukuunottamatta) ja lähettämällä se AKEen. Taitavat olla tahallaan hankaloittaneet kiellon tekemistä.

Joka tapauksessa, tämä oli hyvä ketju, en tiennyt, että tietojen luovutuskiellon voi tehdä näinkin helposti. Siispä tulostinta etsimään, kyllä sen jossain pitäisi olla...

Eläköön yksityisyys!

Nerouteni ohella yksi lukuisista hyveistäni on vaatimattomuus.

Yamaha FJR1300A
    Suzuki GSX750F
    Suzuki GS500E
    Pappa-Tunturi
    Kymco Cobra Cross
    Honda CB125
    Lainaa (Ron Jeremy @ Heinä. 21 2005,00:36) kirjoitti
    sama
    Lainaa (avivolin @ Heinä. 21 2005,08:27) kirjoitti
    Hassua vaan on, että vaikka tietoja voi tiedustella puhelimella, sähköpostilla tai suoraan AKEn sivulta, niin luovutuskielto pitää tehdä tulostamalla .PDF-tiedosto (jonka voi kuitenkin täyttää intenetissä allekirjoitusta lukuunottamatta) ja lähettämällä se AKEen. Taitavat olla tahallaan hankaloittaneet kiellon tekemistä.
    Hassua? Minusta on ihan normaalia, että tietoja saa kysymällä, mutta niiden muuttaminen ei ole ihan niin helppoa. Vai oliko ihan jees, jos vaikka netissä voisi vaihtaa nimeä ilman mitään tarkistuksia? Että mä voisin tosta vaan vaikka muuttaa sun nimes Urpo-Irmeli Kiimaseksi? Helpommin kuin tänne palstalle voi kirjoittaa?
    Lainaa (BikeBabe @ Heinä. 21 2005,00:03) kirjoitti
    Kuis on.. kertokaa blondille: Jos lähetän viestin esim JU550 numeroon 16400 saan vastauksena omat tietoni, mutta jos heitän sinne rekisterinumeron LO152 saan vastausen, ettei annettuja hakuehtoja täyttävää ajoneuvoa löydy rekisteristä..

Tarkottaako se automaattisesti, et ko piikki ei oo katurekisteröity vai voiko olla vaan fiba tai puute 16400 palvelussa??

Kyselen vain kun ko piikki kuskeineen meinas juurikin tappaa mut sateen kastelemalla tiellä heittämällä uukkarin eteen (peileihin katsomatta) 10-20 m ennen kun olin kohalla ja vasta kotona tajusin, että olin sit vetäny takanakin sileeks yhdeltä kohtaa ja vois kaiffalta kysästä josko suosiolla osallistuis kustannuksiin tai jotain..

BB
    Eli jarrutit takarenkaan sileäksi? Ja vielä sateen kastelemalla tiellä? Ei taida onnistua ellet tullu rengas sutissa vähintään satoja metrejä. Tai sitte siinä on kauttaaltaan hyvin vähä pintaa jäljellä.
    Aika tehokkaasti oot polkenu jarruu jos oot sateella saanu slicksin taakse.

Kuten joku jo mainitsikin, suicider-piikkikuskin nimi pitäs löytyy AKE:lta ja sit pistät vaan pietarilaisen rekkakuskin hankkiin sulle rahat uuteen Pirelliin...
    Heinäpään Härkä, zx-10r

BB
    Musta tuntuu et siinä sun takanakissa ei voinu olla kovin kummonen pinnote ennen jarrutustakaan jos yhdellä lukkojarrutuksella sen slicksiksi sait... *

Mikäli katsoit oikein ja rekisteritunnus satapiikissä oli LO-152 niin ilmoita asiasta paikkakunnan polliisille. Kilpi kuuluu seisonnassa olevaan Honda CB 750 F:ään.
    Hoh hoijaa sun muuta.....
    SLK 320
    BUSA + ER 5
    RF 600
    FJ 900
    XV 535
    CAGIVA C12
    HONDA DAX
    HONDA MONKEY
    POLKUPYÖRÄ
    Lainaa (Vince TB @ Heinä. 21 2005,14:40) kirjoitti
    Aika tehokkaasti oot polkenu jarruu jos oot sateella saanu slicksin taakse.
    Ja kannattas harjotella myös sitä etujarrua hieman...
    KTM 690SM
    Lainaa (Calypso @ Heinä. 21 2005,15:43) kirjoitti
    Lainaa (Vince TB @ Heinä. 21 2005,14:40) kirjoitti
    Aika tehokkaasti oot polkenu jarruu jos oot sateella saanu slicksin taakse. *
    Ja kannattas harjotella myös sitä etujarrua hieman...
    Älkää nyt kiusatko tyttöpoloista Sitäpaitsi hänen ongelmaan on selkeä ratkaisu: kunnon puolenminuutin burnis niin häviää kantit pois kumista. Jos puhkeaa niin olisi jo ollut vaihtokunnossa muutenkin
    And the Road Warrior?
    Lainaa (gsxr1000 @ Heinä. 21 2005,14:16) kirjoitti
    BB
    Eli jarrutit takarenkaan sileäksi? Ja vielä sateen kastelemalla tiellä? Ei taida onnistua ellet tullu rengas sutissa vähintään satoja metrejä. Tai sitte siinä on kauttaaltaan hyvin vähä pintaa jäljellä.[/QUOTE]
    Tota.. keskiura hävis n. 10 cm:m matkalta (renkaan kehältä) - pinnoite oli karkeeta öljysoraa.. Ei sutinu satoja vaan parikyt metriä vauhtia n. 60 km/h - hidastelin kun lähestyin piikkistä ja onneks siirryin liki keskiviivaa, muuten olisin ollu Suzzulla piikkihemmon päällä.. noin tarkennuksena. Jokatapauksessa ilkee ajaessa, kun yks kohta on kantikas... U know

BB
    Ja kannattas harjotella myös sitä etujarrua hieman...[/QUOTE]
    Blondi olen ja hullukin vielä - en tyhmä... eli molemat jarrut oli kyllä käytössä.. vrt. n. 60 km/h vauhtia ja pysähtymismatka max 20 m..

BB
    Älkää nyt kiusatko tyttöpoloista * Sitäpaitsi hänen ongelmaan on selkeä ratkaisu: kunnon puolenminuutin burnis niin häviää kantit pois kumista. Jos puhkeaa niin olisi jo ollut vaihtokunnossa muutenkin [/QUOTE]
    Kreip aidia - kukahan tuossa neuvois, kun ei oo tullu harrastettua ite kuminpolttoo

BB
    Lainaa (BikeBabe @ Heinä. 21 2005,16:48) kirjoitti
    Blondi olen ja hullukin vielä - en tyhmä... eli molemat jarrut oli kyllä käytössä.. vrt. n. 60 km/h vauhtia ja pysähtymismatka max 20 m..
    Ei sitä sun jarrujen käyttöä epäilläkään... Mikä kumi sul o takana?

Pääasia kuitenni ettet osunut siihen ilmeisestikin väärillä kilvillä ajavaan kevytmopoon.
    Heinäpään Härkä, zx-10r
    On sun renkaat vissiin aika finaalissa. Uran keskeltä pitää olla 1mm:n kuvion syvyys vähintään, sanoo poliisisetä liikkuva sellainen. Kyllähän mä kuminpolton neuvon, vaikka kädestä pitäen
    And the Road Warrior?
    Lainaa (Ron Jeremy @ Heinä. 21 2005,19:43) kirjoitti
    On sun renkaat vissiin aika finaalissa. Uran keskeltä pitää olla 1mm:n kuvion syvyys vähintään, sanoo poliisisetä liikkuva sellainen. Kyllähän mä kuminpolton neuvon, vaikka kädestä pitäen
    Tarkempi tarkastelu tänään päivällä osoittaa takarenkaan käyneen 3 kertaa tiiviimmin maassa (jarrutus), välissä on kuvioo vielä (väistö ja suunnan korjaus) enemmän kuin riittävästi - sietää oottaa ens perjantaihin ts. tilauksen heitin jo tännäin sisään.

BB
    Pääasia kuitenni ettet osunut siihen ilmeisestikin väärillä kilvillä ajavaan kevytmopoon.[/QUOTE]
    Totta töriset.. pääasia, että henkilövahingoilta säästyttiin.

Gummit on merkkiä Pirelli / Sport Demon - oisko ehotuksia paremmista? Joskin takanakki tulee samaa sarjaa, kun etunakki ei kärsiny vaurioita

Ja olikohan tuo hemmo tosissaan, kun kerto, että ko rekkari kuuluu seisonnassa olevalle seiskapuokki Hondalle?!? Sit täytyy ennen huomista yövuoroo käyä Ulvilan polliisia moikkaamassa.

BB
    Jaa Ulvilas päinkö tämmöistä?
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Ei kai tollasella poliisia pidä mennä häiritsemään,pilaat vielä niiden kahvitunnin. Tai vie nyt edes jokunen donitsi samalla.
    En usko,että kaveri suostuu renkaita maksamaan. Pullakahvit korkeintaan. Mitään "läheltä piti" tilanteita ei vakuutusyhtiötkään käsittele.
    Ja eihän tuo feikkikilpien käyttökään ole muilta poissa,voihan tuohon olla järkevä syykin.

Hyvät jatkot,koitahan ajaa rengas loppuun jos ei ihan piloille mennyt...
    Lainaa (rolcen @ Heinä. 22 2005,22:59) kirjoitti
    Ja eihän tuo feikkikilpien käyttökään ole muilta poissa,voihan tuohon olla järkevä syykin.
    Kerro mulle yksikin "järkevä syy", miksi feikkikilvillä saisi ajaa?

Säästät verojen maksussa? Vakuutuksissa? Poliisi ei löydä kotiisi kun olet suorittanut liikennepaon?
    Ducati 996 -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x6, Tuareg 660 -22 & 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x4 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
    Lainaa (Faitteri @ Heinä. 23 2005,02:49) kirjoitti

Säästät verojen maksussa? Vakuutuksissa? Poliisi ei löydä kotiisi kun olet suorittanut liikennepaon?
    Viimeksi kun feikkikilpiä käytin, oli syynä se,että vaunuun jota hinasin ei ollut papereita,joten siihen ei saanut siirtokilpiä.
    Veroja ja vakuutuksia ei tarvitse maksaa vaikka omilla kilvillä ajeltaisiin. Liikennepakoon syyt löytyvät kypärän sisältä,ei kilvistä.
    Lainaa (rolcen @ Heinä. 23 2005,09:36) kirjoitti
    Lainaa (Faitteri @ Heinä. 23 2005,02:49) kirjoitti

Viimeksi kun feikkikilpiä käytin, oli syynä se,että vaunuun jota hinasin ei ollut papereita,joten siihen ei saanut siirtokilpiä.
    Veroja ja vakuutuksia ei tarvitse maksaa vaikka omilla kilvillä ajeltaisiin. Liikennepakoon syyt löytyvät kypärän sisältä,ei kilvistä.
    Hyviä perusteluita! Hienoa! Turhia papereita nuo rekisteriotteet, ajokortit ymv....
    <p>2002-2014</p>
  27.  
    Lainaa (Ron Jeremy @ Heinä. 21 2005,02:36) kirjoitti
    Juuri näin.
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06