Noniin...tässä sitten minun pyöräni. Pikkasen on vaiheessa vielä, mutta jotain olen saanut tehtyä sille.
Eli Suzuki SV 650 S, vm -01.
Alku:
Keskivaihe, tai aika paljon tehty jo. Eli bellypan ja iridium paikalla. Minivilkut,korotettu perä, undertray ja omatekoinen kilpiteline:
Ja tässä vaiheessa nyt. Devilin putki paikalla. Katkaistu 12 cm pois jotta ei tarvitsisi modata vilkkuja taas...ja äänet vaan pareni:
Vielä on jonkun verran työtä jäljellä, mutta pitää vähän saada massia kasaan ensin![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Hyvä kysymys...?
Ostin bellypanin ja jotain muuta pientä hilavitkuinta samalla, joten ei hajuakaan. Stormilta sen ostin, listahinta noin 140 eemeliä jos en muista ihan väärin.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
Aivan loistava värivalinta![]()
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
H I E N O !
Ezekiel 25:17
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
- GSX-R 1000 K7-
- MUSTANG HT-65-
siistin näköinen pelihän se siinäonnea hyvästä valinnasta.tuo devilin putki istuu kuin pikkusormi nenään tuohon pyörään.tarvii joskus päästä kuulemaan soundit..
Ja ääneet vaan pareni kun otettiin ylimääräiset 12 cm pois pöntöstä...Ei jaksanut enää modata vilkkuja, niin katkaistiin sitten pöntön. Hitto että se hiilikuitu muuten syö rautasahaa...Vielä tekisi niin paljon mieli tehdä sille, mutta katsotaan nyt, ei saa käytännöllisyyskään kärsiä.