Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Onko kukaan skannannut kokoputkistolla (akra tai yoshi tms.) varustetun birdin vääntökäyrää nettiin? Haluaisin nähdä eron vakioputkilla varustettuun pyörääni, jossa vakiolle tyypillinen kuoppa n. 5000 rpm paikkeilla.

    Dynojetit ja K&N varustuksella irtosi MJP dynossa 128 hp ja 106 Nm takapyörältä, jos tuo nyt jotakuta kiinnostaa. Seokset oli koko kierrosalueella 0.88 eli säädöt on kyllä kohdallaan.
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  2. #2
    Oliko säädöt kohdallaan? Mulla 97malli, Streetfighter-sliparit ja Factoryn suutinsatsi, Motokeitaan penkissä 147hv ja 124nm, 3000rpm oli 100nm. Kyllä pitäis sultakin enemmä irrota. Niin ja se kuoppa katosi 4500rpm tienoilta. Korjaamopäällikon neuvon mukaan orggis ilmanputsari jätettiin paikoilleen.
    Hep, nyt vasta huomasin että vakioputket, täytyy lisätä virtausta=väljemmät putket ennenkuin suuttimien vaihdosta saa täyden hyödyn irti.



    Do you have premonitions of déjà vu?
  3. #3
    Noissa mittauksissa on varmasti penkkikohtaisia erojakin. Tuolla hepulla oli edelliseltä viikolta samanlaisen pyörän käppyrät ja ne vastasivat likimain noita mun tuloksia koko kierrosalueella. Ero oli parin hv:n sisällä. Haluaisin kuitenkin nähdä faktatietoa tuosta putkiston vaikutuksesta ennen ostamista. Joillakin sivuilla olen nähnyt käppyröitä, mutta erot vakioputkistoon ovat olleet todella pieniä.
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  4. #4
    Lainaa (ruoste @ Heinä. 19 2005,11:12) kirjoitti
    Noissa mittauksissa on varmasti penkkikohtaisia erojakin. Tuolla hepulla oli edelliseltä viikolta samanlaisen pyörän käppyrät ja ne vastasivat likimain noita mun tuloksia koko kierrosalueella. Ero oli parin hv:n sisällä. Haluaisin kuitenkin nähdä faktatietoa tuosta putkiston vaikutuksesta ennen ostamista. Joillakin sivuilla olen nähnyt käppyröitä, mutta erot vakioputkistoon ovat olleet todella pieniä.
    No tossa olis vaikutus ilman säätöä. Näihin käppyröihin voi oikeesti luottaa:

    http://www.akrapovic.si/main/catalog...2/SG-H11S2.jpg

    Säädöllä tuon saa huomattavasti paremmaksi, se on ihan varma!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5.  
  6. #5
    Mulla on ollut tuollainen vuoden 97 bläkkäri ollut uudesta saakka, ja vuonna -99 laitatin Siukolalla siihen Yoshimuran koko putkiston (RS-3 Oval Race). Samalla tietty vaihdettiin ilmansuodatin vapaammin hegittävään, laitettiin Dynojetin lisäsuuttimet ja säädettiin kaasarien omia suuttimia. Alun perin rupesin vaihtamaan putkea kun mua kylmillä ilmoilla alkoi häiritä tuo viidessä tonnissa oleva vääntökäyrän kuoppa. Kyllähän se putken vaihdolla lieveni mutta kyllähän se kuoppa siellä vieläkin on, kuten kuvasta näet (Dynotulos). Luupäitä tuli takapyörästä kymmenkunta enemmen (nyt siis 151hp) kuin vakiovermeillä. *