Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Ajattelin kysäistä et miten liikkeet ovat suhtautuneet pyöriinne jos onkin ilmennyt että laite onkin tuonti tavaraa? Itte oon täs suunnitellu vaihtoa jo jonkin aikaa ja jyskässä kuvalla taitas sopiva ollakkin, mut ottavatko sinne noita tuonti-vehkeitä vaihdossa? Aihe rupes vaa kiinnostamaan ku kaveri sano etteivät oo jossain vaiheessa ees huoltaneet niitä...
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Pelleliike on pelle aina. Just kävin trokaa vaihdokin ja virallinen maahantuoja ei millään lailla ollu kiinnostunu oliko vaihdokki uitettu.
    ... jotain piti muistaa
    Kaikki liikkeet ei tykkää uitetuista.

Itse ajaisin varmasti eri mopottimella jos Tuusmotor olisi ottanut vaihdossa suunnilleenkaan asialliseen hintaan Magnani. Siellä sattui olemaan just sellainen oikeanvärinen mopotti mitä olin ajatellut ja vaihtokuume oli silloin paha. Noh, säästyipä vähäiset taalat...
    Bike Worldissä ei ainakaan mitään ongelmia, kun vein sinne Saksan-Hondan. Käyttivät penkissä (tai jossain valohoidossa) ja ottivat sisään. Ei mutinoita.
  5.  
    Kyllä siellä Kuvalla on niitä tuontipyöriä ollut vaihdokkina ainakin. En kyllä tiedä onko hyvityshinnoissa eroja.
    haemis