Istuttiin iltaa ulkona terassilla kun lähikaduilta alkoi kuulumaan hillitön rappaus kaksipyöräisillä. Äänestä päätellen osa oli aikalailla matalakierroksisia vääntökoneita, selvästi isompia kuin 50cc vehkeet. Ihan järjetöntä touhua kun asutuskeskukseen pitää tulla ajamaan kesäiltana puolen yön jälkeen putkiviritetyllä vähkeellä ja kokeillaan miten moottoripyörä kulkee - vai olikohan se jo siinä vaiheessa karkuun ajamista... ?
[EDIT - Siis äänen ja kierrosten perusteella 600-1000-1400cc vehkeitä]
Poliisisedät vaikuttivat seuraavan touhua, en tiedä saivatko kiinni paikanpäällä vai vasta myöhemmin ... Varmaa on joka tapauksessa että tällaisilla keleillä asutusalueelta löytyy aina kukkahattutätejä joita tällainen häiritsee ja poikien leikkiä tulevat jäätelökauppiaat häiritsemään heti kun muilta kiireiltään ehtivät.
Kertokaas mulle mikä on se motiivi joka saa tällaista tekemään ? Mä olen kai jo liian vanha ymmärtämään ...
Sitä räppäilyä pitkin pyöräteitä ja puistoja on jatkunut jo pitempään.
Kuka ymmärtää kuka ei.
Pojat ajaa mopoilla
Joo, vetävät tossa Vaskivuorentiellä aikamoisia kepityksiä ja tosiaan kuulostaa, että puolella jengistä on putket poikki...
Olenkin ihmetelly, kun kundi koisaa tossa partsilla rattaissa, niin ei se mitään mistään mopojen metelistä välitä, vaikka välillä ikkunat helisee. Varma motoristin merkki.
Ihme on myös, ettei gyyt ole pistäny tohon "vetosuoralle" fööniä. Olis hyvä mesta kartuttaa posliinien virkistyskassaa.
Pv50, Monkey, Dt125, KX125, VFR750, YZF600R, Z750 -08 Orange
Muuttakaa tänne martinlaaksoon, täällä on rauhallista![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Joo, täällä ei häiritse edes moposkootterit kun poliisit partioivat pyöräteillä sen verran ahkerasti. Se näyttää tosi coolilta kun konstaapelit pysäyttävät maijan jonkun puiston kohdalle ja tutkivat valonheittimellä autosta nousematta ettei siellä ole teinejä pussikaljojen kanssa.(Jassu @ Heinä. 08 2006,15:12) kirjoitti
No on meno Martinlaaksossa muuttunut niistä ajoista kun itse siellä asuin (10 vuotta sitten). Siihen aikaan siellä poliiseja näki korkeintaan tutkaamassa Martinlaaksontieä ajavia... (T: Nimim 70km/h 50km alueella *) Iltaisin sai kävellä keskuspuistossa omalla vastuulla (putken pätkä valmiina taskussa) ja hätistellä joka sortin räkänokkaa ja pummia häiritsemästä...
<p>2002-2014</p>