Katso äänestykset tulokset: ZX-10R * vs. * CBR 1000 RR - mielipiteitä, kokemuksia, jne..

Äänestäjät
203. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Honda CBR 1000 RR Fireblade

    109 53,69%
  • Kawasaki Ninja ZX-10R

    94 46,31%
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    No tylyttäjä, laitahan fiiliksiä! Kulkeeko se uusi gixxeri kuin ja kestääkö runko? *
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
  2. #32
    Lainaa (Kwaks @ Heinä. 28 2005,23:59) kirjoitti
    No tylyttäjä, laitahan fiiliksiä! Kulkeeko se uusi gixxeri kuin ja kestääkö runko? *
    Joo, täällä:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....y484904



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  3. #33

    Tunnus suljettu
    Liittyi Oct 2004
    Kirkkonummi
    Kawa on tosikiva vempele Ajelen pääasiassa mutkateitä ja kyllä se sopii tällaiselle n. 180 senttiselle 80 kiloiselle kuin hanska käteen . Kannattaa kokeilla niin tietää, mistä onpi kysymys
  4. #34
    Uudessa Fast Bikes lehdessä on uusinta vertailu tonnisten sportti pyörien kesken. Gixxeri vie taas potin vaikka zx-10r tulee jo lähelle. 1000rr näyttää jäävän kauas näistä. Tosin tämähän on vain lehden testi ja netistä saa paljon lutettavampaa tietoa tuntemattomilta ihmisiltä
    Red Meat
  5. #35
    Kyllähän toi Suitsa on omassa luokassaa tossa porukassa Mut potkiihan se kawaki iha kivasti. Ite jättäsin kyl ton Hondan kotiin...
    Se piirtää jol´on liituu...
  6. #36
    Valitseepa minkä vaan Japanilaisista kilo-sporteista, niin aina saa varmasti rautaisen kovan pyörän. Kysymys on varmaan lähinnä omasta "perstuntumasta" ja mieltymyksistä. Oma ääni raakalaiselle=10R
  7. #37
    Tasaisuudelle elikkäs hondalle.
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  8. #38
    Tasaisempi vääntökäyrä ja ajettavuus = pisteet Hondalle

    Lisäksi honda tuntuu muutenkin luotettavammalta ja jämäkämmältä kun se ei kilise, kolise ja tärise niin kuin siitä olisi koko ajan kaikki ruuvit löysällä...
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  9. #39

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (Mosse @ Elo. 01 2005,14:56) kirjoitti
    Tasaisempi vääntökäyrä ja ajettavuus = pisteet Hondalle

    Lisäksi honda tuntuu muutenkin luotettavammalta ja jämäkämmältä kun se ei kilise, kolise ja tärise niin kuin siitä olisi koko ajan kaikki ruuvit löysällä...
    Mun 04-mallinen 10R on nyt ajettu 11.000 km. Ja koko ajan vaan paranee. Ei kilise, ei kolise, ei rämise, mutta murisee ja ottaa pultit, jos ajelee liian rauhallisesti
  10. #40
    Tuli hankittua tuollaine 05 vuoden CBR 1000RR. Kyllä sen vääntöalue on ihan omaa luokkaa ja tykkään siitä. Vakaa ja ketterä peli, taittuu mutkaan todella helposti.
  11.  
  12. #41
    Kyllähän totuus on tämä:

    Vaihdettiin tässä taannoin pyöriä kaverin kanssa kolmeksi päiväksi, kaverilla -05 1000rr Blade ja mulla siis -05 10r.

    Omat plussat ja miinukset molemmille:
    Honda:
    +arkiajoon sopivampi ajoasento
    +parempi keula, huomattavasti helpompi hallita käännettäessä stonga äärasentoon.
    +kyytiläinen viihtyi takapenkillä vähän paremmin
    +mittaristo
    +vaihteiston toimivuus, vaihdevälit tosin vähän liian pitkiä

    -miksi sen rungon pitää olla juuri polvien kohdalta niin leveä? Kawassa polvet uppoaa runkoon/tankkiin. Minulle tuo ainakin auttaa saamaan paremman tuntuman pyörästä.
    -tylsempi
    -tuntuu toimivan huonommin, välillä sai sahata niin Perk*leesti käyntiin
    -ruisku ei toimi niin hyvin kuin Kawassa, aiheuttaa levottomamman nykäisyn lisättäessä kaasua nopeasti.

    Kawasaki:
    +selvästi enemmän tehoa
    +aktiiviseen ajoon sopivampi ajoasento
    +äänet, vakioputkella ärjyy enemmän kuin Honda
    +keulii herkemmin
    +"luonnetta" enemmän

    -kierroslukumittari on surkea, siitä ei pääse mihinkään. Onneksi on vaihtovalo helpottamassa
    -keulii herkemmin
    -keula liian jyrkkä, ei se ohjausiskarikaan täysin poista levottomuuden tunnetta

    Ja nyt tuon bleidin laturi ja startti on alkanut kiukuttelemaan, mittarissa 25tkm.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12