Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Törmäsin tuossa etsiessäni näitä pyörän välittäjiä liikkeeseen nimeltään MIMOTO. Soitin kyseiseen liikkeeseen ja hetken keskusteltuani puhelimessa kaverin kanssa pyysin häntä etsimään minulle pyörän belgiasta. KAveri vaikutti tosi asialliselta verrattuna yhteenkään toiseen välittäjään jonka kanssa olen jutellut.

Nyt kuitenkin olisi kiva kuulla muilta kokemuksia kyseisestä välittäjästä. Esim. jos kaveri sanoo, että pyörä on tosi hyvä
    kuntoinen, niin onko se myös sitä jne.?

No onhan mikaa kehuttu tälläkin foorumilla useaan otteeseen...No mutta asiaan, Mika osaa hommansa ja ilmeisesti suhteet belgiaan kunnossa ja yleensä ollut toimitusajat lyhyitä, ja parasta on se että pyörää ei ole pakko ostaa näkemättä, omani pyörän sain todella nopeati tosin sen toimitus oli ennen pahinta sesonkia elikkäs talvella.

Ei kun vaan pyörä kaupoille
    Emäntää voi kusettaa puhelimessa vaan koiraa ei!
    Alempaa löytyy tredi samasta liikkeestä..Pari viikkoa sitten tuli neljäs pyörä lähipiiriin hänen kauttaan. Erityisesti oltu tyytyväisiä siihen, että tavara oikeasti tarkastetaan, ennen kuin tuodaan Suomeen ja on mitä etsitään. Toki on myös asiakkaan osattava suhteuttaa omat vaatimukset hintaluokkaan, mistä pyörää etsii. Itselleni soitti Saksasta, kun kävi yhtä kattomassa, että "tässä on joku sivuääni" ja kommentoi toisesta "tää on mällipyörästä kasattu". Ja tuolloin ei puhuttu hirveistä hintaluokista, silti oli pieteetti kohdallaan! Joku joskus epäröi, kun aikaisemmin ainakin rahat maksettiin ennen hakua, että uskaltaako.
    En tiedä mikä on käytäntö nyt, mutta tällä kokemuksella ammattitaito 10 ja luotettavuus 10.

Juu itekkin hommasin mikan kautta 91 vuosmallin cbr600f:n ja asiallista palvelua oli. Kun menin katsomaan pyörää niin mika sanoi heti, että laittaa samaan rahaan nokkaketjun kiristäjän ja vuotavan bensahanan, jotka oli itse havainnut pyörästä olevan vialla. Oli mukava, kun myyjä itse sanoi jo viat, ettei tule pommia ostettua. Pyörä on toiminut hyvin n.1500km ajan, mitä olen sillä ite ajanut ja toivotaan, että toimii hyvin vielä jatkossakin.. *
    honda cbr600f -91
    Hyvältä kuulostaa. Pitääpä kysellä Mikalta, että joko pyörä alkaa löytymään. Muutamia ehdotuksia tuli jo s-postilla, mutta hintaluokka ei vielä ollut ihan sitä mitä haetaan..

Unohtu kysyä tossa äskesessä kyssärissä, että mites toi toimitus politiikka tuossa liikkeessä? Ei tullut sillon ees kysyttyä moisesta. Eli toi Imatra on aika kaukana ja jos ihan sinne asti ei haluais ajaa, niin järjestyykö prätkän kotiin toimitus?

Lainaa (Suzuki GSX-F 600 @ Heinä. 18 2005,16:22) kirjoitti
    Unohtu kysyä tossa äskesessä kyssärissä, että mites toi toimitus politiikka tuossa liikkeessä? Ei tullut sillon ees kysyttyä moisesta. Eli toi Imatra on aika kaukana ja jos ihan sinne asti ei haluais ajaa, niin järjestyykö prätkän kotiin toimitus?

Tosta en ite osaa sanoo, ku oon paikkakunnalta, joten ei tarvinnut tuota miettiä! Kannattaa melkein Mikalta kysyä asiaa järjestyykö kuljetus ja jos järjestyy niin miten.
    honda cbr600f -91
    Juu pitänee tiedustella asiaa suoraan tuolta mimotosta.
    Päätin juuri ottaa yhden Mikan suositteleman pyörän. Nyt vasta tajusin, että summa pitää ilmeisesti maksaa etukäteen ja alko vähän hirvittää.....

Oman pyöräni ostin alku kesästä Mimotolta.

Ote kauppakirjasta...

"""Ostajalla on 7 vrk kaupan perumisoikeus pyörän luovutuksesta.....Jos peruutus tapahtuu autoveroilmoituksen jättämisen jälkeen, perii Mimoto Ky 250€ peruutusmaksun.""""

Eli vaikka maksaa ennakkoon niin on mahdollisuudet kaupan perumiseen.
    Suzuki GSX 1400 -03, Kawasaki ZX9R -99(EX)
  11.  
    Kuten aikaisemmin kirjoitin

"Joku joskus epäröi, kun aikaisemmin ainakin rahat maksettiin ennen hakua, että uskaltaako.
    En tiedä mikä on käytäntö nyt, mutta tällä kokemuksella ammattitaito 10 ja luotettavuus 10."

Eli jos sulla on hillot taskussa, no problem. Varmasti uskaltaa antaa rahat etukäteen. Se vain pienentää liiketoimintaan sitoutuvaa pääomaa hemmetisti, ja toisaalta suojaa liiketoimintaa "hupiostajilta". Itse tuntuu Mikalta kahden ostetun pyörän jälkeen, että mieluummin melkein antaisin hänen ostaa pyörän, kuin ostaisin sen itse kaikissa täpinöissä . Sen verran "asiallisen kriittinen" ostomies on toimissaan, tulee varmasti objektiivinen arvio tuotteesta, eikä mitään hätäriä. Ja kuten esille on tullut, palautusoikeus on.