Lipsahti viikko sitten Kawasaki zx6r 636 ninja ojan pohjalle kun oli hiekkaa tiellä, ehana laakeriefekti. Oma moka se kyllä silti oli ku en muistanu ko. mutkaa ollenkaan ja tulin siihen liian kovaa enkä varautunu laahaamaan polvea / leikkaamaan siihen toisella tavalla.
Jokatapauksessa kerkesin siinä tupakan sitte sytyttää kun paikalle pysähty musta, muistaakseni C-sarjan Mersu. Oli autossa oleva porukka kuulemma motoristeja ja nostivat sitten kwaakun ojasta pois, sainpa vielä kyydinki suhteellisen pitkän matkan päähän johon sain kaverin sitte noutamaan itseni kotiin.
Jos joku ittensä tunnistaa tosta ni kiitän ja kumarran vielä kerran.
Mikäli jotain kiinnostaa niin itselleni ei tullu ku mustelma käteen, nahkahaalarit kunniaanNyt pitää vaan odottaa että mopo korjataan ellei mene sitten vaihtoehtosesti lunastukseen asti, eivät vissiin ole mitannu runkoa vielä. Kauhee kuume vaan päästä ajamaan.
![]()
04 636 zx-r -> 05 cbr 1000rr -> 01 Hayabusa
ihan mahtavaa että porukkaa löytyy apuun kun tarve. niin kävi mullekkin pari viikkoa sitten, bussipysäkiltä riensi ainoa pukuun sonnustautunut herrasmies apuun kun pyörä kaatui eikä itsestäni enää ollut sitä nostamaan. nopeaa paranemista mustelmallesi, tosi hyvä ettei pahempaa sattunut. pyörä korjaantuu rahalla, niin olen kuullut kerrottavan. hyvää kesää ja turvallisia ajometrejä.
![]()
VT750C2 -2000
en tiä onko tästä ollut keskustelua mutta en viitsi käyttää hakua (kun laiska olen). Elikkä miten osoittaa tarvitsevansa apua kun on mopo ojassa tai se muuten vaan jostain syystä sanonut sopimuksensa irti (rengas rikko ym.)? Huitoa, seisoskella, laittaa kypärää tienvarteen, mitä...![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Liina, kypärä yms.... ajo kaistan puoleiseen tuppiin tai peiliin niin mopottimet ainaskin minun kohdallani pysähtyy...(Ressa @ Heinä. 18 2005,03:16) kirjoitti
Juupajuu jarru on vaudin surmahttp://jariklemetti.tarinoi.fi/
Pyörä levahti Snjoki - Jkl välille reipas viikko sitten, ja kuvittelin olevani oikea teiden ritari -magneetti, vaan monta motoristia jätti neidon "pulaan". Kamppeet oli kyllä kunnolla levällään pyörän päällä, ku lämpöä oli 30 astetta, vaan rauhassa sai rassata. Katseita kyllä keräsin...
Eipä hätäkään ollut suuren suuri, joten en edes alkanut apua huitomaan, sain vian korjattua ja matka jatkui![]()
näin juuri...näin pitää toimia...itse ainakin pysään aina...autollakin(Cubix @ Heinä. 18 2005,05:13) kirjoitti
![]()
Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
Tulee itsellekkin hyvä olo kun saa auttaa, autollakin olen pysähtynyt aina kun olen huomannut. Kerran tosin sattui nolo tilanne, kun kuski oli vain pysähtynyt puhumaan kännykkäänsä ja suhahteli kohteliaasti allekirjoittaneelle että painutkos helvettiin siitä![]()
Tiettömien teiden ratsastaja