eli kaveri olisi vaihtamassa -98 opel omegaa (3.0 mv6 kaikilla herkuilla) pyörään mutta liikkeet ei huoli noin kalliita. oisko kellään tietoa mistä kannattaa kysellä? hakussa olisi uusi 1k rr pyörä ja ajokamat mukaan. autobike antoi eijuu vastauksen tänään..
auto menisi suht pilkka hinnalla tietty.![]()
eikös se auto kannattais myydä ensin ja sitte niillä rahoilla ostaa pyörä?!
niin ei tarvi pilkka hinnalla myydä!
Seinäjoella varmaan vaihtuisi.. maakunnan autossa.. ainahan niissä yleensä takkiin tulee..
Auto kannattaa ehdottomasti myydä itse ensin.
Vaivaa joutuu tietysti näkemään vähän, mutta takuulla voittaa jopa tuhansia euroja itse myymällä. Pari digikuvaa ja ilmo nettiautoon, ei maksa mitään. Sitten tiputtelee hintaa viikon parin välein, kunnes ostaja ilmaantuu. Itse myin hiljattain -98 Peugeot 406 farmarin 3.0 V6-moottorilla ja kaikilla sähköherkuilla juuri noin. Sain yksityiseltä 11500e, kun liikkeissä ei yli kymppitonnin lähdetty edes keskustelemaan... Varoituksena voinen kuitenkin mainita kokemuksesta, että kolmen litran kutosmoottorista ja hirveestä määrästä sähkövipstaakkeja ei noin vanhassa autossa enää ekstraa makseta... lukuunottamatta ehkä ilmastointia, sehän on kovaa valuuttaa vielä kuukauden verran...
Toiseksi tähän aikaan vuodesta pelkällä valuutalla pyörää ostava on tinkaamisessa aika vahvoilla. Tietysti pyöräkuume on yleensä kova ja se mopo pitäis saada alle mielummin heti, mutta väitän, että tuhansia euroja paremman diilin saa kun vähän näkee itse vaivaa!
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
juu tiedetään että nettiautoon myyntiin vaan ja kaveri väsää ilmon sinne. keskusteltiin juuri että hinta 1t€ alemmas kun muilla ja sit tiputtaa pikkuhiljaa kun sen joku hakee pois.. sillä vaan on NIIIIIN kova kuume päällä että tahtoo pyörän nopeasti..kympillä se siitä luopuisi (siis vaihdossa) kun muut pyytää +13 t€ vastaavista. no toivotaan että se saa pian mopon alle niin päästään kurvailemaan!!
![]()
tänään se istu tyytyväisenä kyydissä ja sehän ei parantanut kuumetta!!
![]()
sitä siis vain kyselin että nopeasti kun pitää...
![]()