Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Elikkä mimmomen varashälytin tuohon olis helpoin laittaa ja olis myös käytettävin. Ei mitään liian hienoja vaan napista päälle ja pois. Pitäs myös saada ainakin perälaukku suojattua ja istuin sekä tietenkin ettei koko mopoa vietäs. Pitääkö olla lisäksi joku vaijerilukko tms.

    Ajatuksia?
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  2. #2
    Laitoin juuri viime viikolla Busaan Spyball hälärin, asennus oli
    merkkikohtaisen johtosarjan kans ainakin helppo ja käyttö on
    napista päälle ja pois + automaattinen ajonesto. Muita käyttö-
    kokemuksia ei vielä ole.
  3. #3
    Moro. Katsoppa TÄTÄ

    Tuolla värkillä suojataan itse moottoripyörä, samoin siihen liitetään sinun tapauksessasi takaluukun ja vaihtoehtoisesti myös penkkiin tunnistin joka estää avaamisen.

    Ja jos joku sitä yrittää liikutella niin hälytin soittaa sinulle asettamaasi numeroon heti. Voin myös laittaa sireenin jos tarvit sitä.

    Ota yhteyttä jos kiinnostaa: 050-3860036
  4. #4
    Osa kehuu tuota SpyBall-hälytintä. Defan hälytintä on moitittu siitä että se menee automaattisesti päälle. Onkos näitä muita yleisesti käytössä olevia ja minkä hintaluokan laitos esim. tuo SpyBall on.
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  5. #5
    Defaan en ollut koskaan oikein tyytyväinen, mutta nyt käytössä oleva GEMEL on toiminut loistavasti. Ei turhia tärinästä johtuvia hälytyksiä. Automaattisesti päälle menevä ajonesto on myös hyvä lisä huonomuistiselle.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  6. #6
    Tänään tuollaisen Defan asensin, joten käyttökokemusta ei juurikaan vielä ole

    Asennus ainakin ole selkeä ja ainakin "hirmuista" meteliä pitää kun hälytys lähtee päälle
    "Life is too short to be small"

    Näillä mentiin:
    Suzuki GSX750F
    Kawasaki GPZ500S
    Tunturi SS ~50cm3
  7. #7
    Kokemuksia Defasta odotetaan...
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  8. #8
    Minulla oli edellisessä pyörässä Defa ja nykyiseen pyörään asensin Spyballin n. kuukausi sitten.

    Defaa on täällä moitittu hankalakäyttöiseksi, mutta mielestäni se on oikein mukava käyttää jos antennirinkula on virtalukon ympärillä ja transponderi avaimessa ja niiden välinen yhteys toimii kunnolla. Tosin pidin aina pyörän vara-avainta mukana tankkausta varten niin ei tarvinnut liiketunnistimen poiskytkennän kanssa räpeltää. Eli pidin sellaista sääntöä, että avain pois virtalukosta vasta sitten kun poistuu pyörän luota. Ja kun tulee takaisin pyörän luo, niin avain ensimmäiseksi virtalukkoon. Näin ei tullut koskaan väärää hälytystä.

    Spyballissa saa itse kytkeä hälyytyksen päälle ja pois kaukosäätimestä ja jos se unohtuu, niin ajonesto menee automaattisesti päälle n. minuutin kuluttua. Ajoneston saa pois päältä painamalla kaukosäätimestä hälyn päälle ja pois tai kiertämällä pyörään virrat päälle ja painaa kaukosäätimen nappia (ei meinaa onnistua paksut hanskat kädessä).

    Defalle annan kehut automaattisuudesta (kunhan muistaa muutaman asian hälyn toiminnasta)
    Spyball on helpompi asentaa (sireeni samassa paketissa keskusyksikön kanssa)
  9. #9
    Lainaa (MikaL @ Heinä. 09 2005,23:26) kirjoitti
    Kokemuksia Defasta odotetaan...
    Päivän kokemuksen perusteella voin sanoa, että käyttö on helppoa ja laite tuntuu toimivan moitteettomasti

    Kävin jopa pesämässä pyörän ja häläri toimii jopa senkin jälkeen
    "Life is too short to be small"

    Näillä mentiin:
    Suzuki GSX750F
    Kawasaki GPZ500S
    Tunturi SS ~50cm3
  10. #10
    Itse asensin Defan tänä keväänä. Mitään pahaa sanottavaa ei ole ollut tähän mennessä. Paitsi viime päivinä hälytin ei ole tahtonut lähteä pois päältä ensi yrittämällä. Virrat päälle/pois runkutusta saa tehdä useamman kerran kunnes suostuu lähtemään hälyt pois . Takuu on kyllä voimassa mutta pitääpi ensi tsekata kaikki liitokset.
  11. #11
    Asennuksessa kannattaa tosiaankin käyttää sellaisia liitoksia jotka eivät helposti hapetu!!!

    Jos käyttää abikon liittimiä kannattaa päälle laittaa sellaista kutistesukkaa jossa on liimaa, näin liitoksesta tulee kosteustiivis!!

    Paraskeino lienee kolvata johdot yhteen (tinaus ei hapetu), ja siihen päälle vielä kutistesukkaa, niin kyllähän skulaa
    "Life is too short to be small"

    Näillä mentiin:
    Suzuki GSX750F
    Kawasaki GPZ500S
    Tunturi SS ~50cm3
  12.  
  13. #12
    Kaikki liitokset on kyllä kolvattu ja kutistesukkaa laitettu päälle. Nyt on pari päivää taas pelittänyt hyvin eikä johdoissa/liitoksissa näkynyt mitään hiertymiä tms. Taitaa olla taas niitä henkimaailman hommia