Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Eli montako muuta K1200R omistaja löytyy ja missäpäin pyörät liikkuu? Mites muuten kokemukset?

    Itselläni ollut kyseinen pyörä nyt 6 viikkoa ja Turussa asustan. Kilometrejä on tullut 3500 rullailtu ja erittäin tyytyväinen olen ollut Kerran on radallakin keritty kokeilemaan Varsinkin ESA ja jarrut on olleet todella positiivinen yllätys.
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  2. #2
    Aika vähäiseltä näyttää omistajien määrä... toistaiseksi.. No onneks tiedän kuitenkin etten ole ainoa hölmö joka sellaisen on ostanut
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  3. #3
    millane on muute ajella ja millaset huoltovälit? bikessa tuntuvat kehuvan.. niiku kaikkia testattuja yleensä
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  4. #4
    Täytyy sanoa, että paras pyörä ajaa mitä itse olen ajanut! Ehdottomasti hyvä peli! Remuksen slipari on vaihdettu, että saatiin se katalysaattori pois ja nyt on äänetkin just kohdallaan.

    Ajoasento on hyvä ainakin mun pituiselle (184), ei kädet väsy kyllä pidemmälläkään ajolla. Ja ESA:lla on mukava säädellä jousitusta tien röykkyisyyden ja onko toinen kyydissä vai ei. Todella leppoisa ajella kyllä kaksi päälläkin. Voimaa ja vääntöä on todella hyvin jo alhaalta ja ylhäällä tulee todella kiire vaihdella isompaa ennen kuin rajoittaja paukuttelee vastaan. Eikä pikkaisen isommalla pleksillä (ainakaan mua) häiritse pyörteet vielä moottoritienopeuksissa.

    Noinkin isoksi pyöräksi ja noin pitkällä akselivälillä on silti uskomattoman kiva ajella radallakin. Kai ne siksi sillä Power Cuppiakin ajelee...

    Ainoa miinus jonka itse olen keksinyt, jota jo testeissä mainostivatkin, on moottorin ravisteleminen 5000 rpm kohdalla. Ei kyllä mua häiritse, kun siihen on jo tottunut ja ainakin oma lopettaa sen ravistelun vähän 6000 rpm jälkeen.

    Mutta erittäin tyytyväinen olen ko. laitteeseen! Viikon päästä pitäis mennä toista kertaa Alastarolle nauttimaan * *


    Edit: Ai niin ja huoltovälit on eka 1000 km, sitten on 10000km ja sitten tais olla 10000km välein seuraavat...



    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  5. #5
    Onko siitä matkapyöräksi? Eli saako kunnon laukut sen uuden putken kanssa ja kärsiikö tyyli liikaa sellaisesta plexistä jotta voisi ajaa matkaa avokypärällä? Ja voimaa on myös alakierroksilla ainakin testin mukaan, 60-140 km/h 6. vaihteella reilu 7 sekuntia?

    Vai ostanko kuitenkin Breva 1100, jonka totesin koeajolla erittäin mielenkiintoiseksi ja mukavaksi...

    Miten ajoasento verrattuna S-malliin?
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  6. #6
    On erittäin hyvin vääntöä jo alhaalta niinkuin tossa aikaisemmin jo totesinkin, ainoa huono puoli on että näytää siltä ettei Metzelerin M1 takanakki näytä näkevän yli 5000 km. Johtuukohan sitten ajajasta * Vaikka onhan tossa joukossa rata-ajoakin *

    Laukut saa kyllä helposti, taakse löytyy muistaakseni kahta kokoa, mut molemmat oli aika pieniä, olisko ollut jotain 20 litran paikkeilla. Sivulaukut on ne jotka jokaisessa S ja R mallin kuvissakin on olleet. Nekään ei mitään isoja kyllä ole, mut kaipa riittävät...


    Edit: Ja uusi putki ei muuten haittaa laukkuja, päinvastoin kun toi uus on aika paljon kapeampi kuin orkkis. Orkkishan on sellanen hemmetinmoinen pallo... Sen verran vielä et jos johonkin pitkälle matkalle meinaa lähteä niin kyllä katteellinen pyörä on aina katteellinen.. Vaikka itse ajoin kahdessa päivässä 800km ja olin ihan hyvissä voimissa sen jälkeen
    Sopii pyörä kyllä hyvin matka-ajoonkin varsinkin ajoasentonsa puolesta. Sitten riippuu ihan mitä vauhteja on tottunut ajelemaan, alle 140km/h ei ainakaan minua vielä pahemmin häiritse tuolla lisävaruusteena saatavalla pleksillä joka myös esiintyy useimmissa kuvissa. En sitten tiedä saako siihen jotain vielä isompia pleksejä...? K1200S:n ajoasentoon verrattuna mun mielestä parempi, aavistuksen pystympi, mutta lyhyelle kaverille voi olla ohjaustanko aika kaukana * Mulle sopii kyllä just sopivasti.



    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  7. #7
    Matka-ajoon en tarvitse enää isoja katteita ja nytkin on tuo R 1150 R -plexillä. Aiemmin on ollu mm. K 100 LT, 1100 LT ja pari kokokatteella varustettua K 75:tä, joten kokemusta on isoista katteista reilut 200 tkm. Ja kokemuksen mukaan MINÄ en tarvitse kuin ison nakupyörän plexillä. Ja se on sitten nimenomaan makuasia.

    Laukuiksi ajattelin jotakin tilavia eli min. 40-litraisia, joiden asennusta ainakin alkuperäinen putki ahdistaa. Se toisin hoituu niin kuin tässä nykyisessäkin, jossa laskin putkea alemmas.

    Tarkoitus olisi käydä kopasemassa S-mallia ja jos syksyllä olisi koeajopäivillä R-malli sitten ajettavana... Pitää tutkia... Brevan lisäksi myös Stret Rod on jo ajettu ja Breva oli kokonaisuutena miellyttävämpi... Mutta missä viipyy R 1200 R?
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  8. #8
    Tämä on vain MUN mielipide, mutta pidän kyllä R:llä ajamisesti enemmän kuin S:llä. Ei se etteikö S olis helvetin hyvä ajaa, mut R on ainakin hauskempi ja erikoisuudellaan miellyttää mun silmää. On se tuolla liikenteessä ja tapaamisissa herättänyt usein aika paljon mielenkiintoa.

    Etupään ratkaisu on muuten molemmissa aika helmi! Jää turhat niiaamiset pois jarrutuksissa

    Jos nyt päädyt S:ään tai R:ään niin ota se sitten ESAlla, suosittelen, vaikka hintaa tuleekin vähän lisää...
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  9. #9
    Jos puhdasta "nakupyörää" haet, niin tuo GeSsuli voisi olla aika jees. Kaikki, jolla moinen on, ovat tuota kovin kehuneet väljän ajoasentonsa vuoksi.

    Oma ST on katteiltaan ja aerodynamiikaltaan aika Ässä (Teen kera) ja ajettavuus / mukavuus oikeastaan vaan paranee vauhdin myötä...
    <p>2002-2014</p>
  10.  
  11. #10
    GS olis kai hyvä mutta muutamia kertoja sillä ajaneenakin, 1150 & 1200, se ei oikein ole istunut minulle. Pitäis päästä ajamaan joku kunnon reisu niin vois se idea selvitä. Perusnaku R on samalla tekniikalla just kohdallaan.

    Tutkimuksia tehdessäni olen huomannut, että ST olisi jopa järkevä ja jopa edullinen laite kaikkineen ja ainoa miinus sille tulee siitä ettei silläkään voi ajaa avopadalla ilman plexin suurremonttia ja siitä voi taas pyörän linjat ja olemus kärsiä. Teknisesti se olisi vielä helppo juttu plexin kiinnitys kun on simppelisti neljällä ruuvilla ja käytännössä vain keskeltä taitettu ynnä lampun vaatima leikkaus. AT-plexi tekisi sen sitte ihan tarpeen mukaan.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45