Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Tästähän täällä on kyllä ennekin puhuttu ja kyselty mut kuitenkin...

Ajalen pääasiassa matkaa -98 xx:llä. ajattelin että jollain on varmaan kokemuksia ja käsityksiä kuinka muut kuin vakiopleksit vaikuttaa ajettavuuteen. Itselläni pituutta 193cm ja ajoasento on mukava eikä paikat juuri puudu mutta ajoviima tuntuu kovassa vauhdissa ottavan aikalailla. Auttaako joku "touring"-pleksi tai tuplakupla tai mitä niitä kaikkia nyt onkaan??

Ohjaa vielä tuulta sillai kurjasti että hitaassa vauhdissa visiiriauki ajettaessa kypärä vilehtää kurjasti, sekin kai liittyy ilmavirtauksiin joihin nyt pitäis saada muutosta...

Kaikki ideat ja hyvät ostopaikat kiinnostaa mutta ennen kaikkea käyttäjäkokemukset...

-Kiitos

Honda 1100XX Blackbird -98
    Triumph Daytona 1200 -96
    Tilasin tänään tuplakupla pleksin paikallinen varaosa kauppias ei halunnut myydä spoileri pleksiä kuulemma tulee liikaa ilma pyörteitä pleksin sisään.
    Mitä maksoi ja mistä
    Honda 1100XX Blackbird -98
    Triumph Daytona 1200 -96
    Mulla 05-mallin XX. Vaihdoin uutena jo MRA:n "racing"eli tuplakuplan alkuperäisen tilalle, ja ainakin kun pituutta on 183 cm ja pirun huono ryhti niin toimii hyvin.Selvä ero alkuperäiseen ikkunaan. Ja mitä kovemmaksi kyyti nousee sitä suuremmaksi positiivinen ero orkkislasiin kasvaa. Storm ja ovh oli jotain 140 e.
    noin 90 £ en tiedä mistä tilasi.Liike on mcdealer pietarsaari.
    Onko kokemuksia tuosta MotoGP tuplakuplasta?

Periaatteessa olen tuon jo tilannu mutta ei ollukkaan virtaa visalla

- I love the smell of napalm in the morning.
    Omassa on tuplakupla ja toimii hyvin. Vakiopleksilläkin olen ajellut. Tuplakupla nostaa ilmavirran n.15 ylemmäs, mutta ei pyöritä sen kummemmin.
    -Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

http://janipatronen.blogspot.com/
    Tilasin eillen MRA:n tuplakuplan (Race). Nyt vain odotellaan. Kertoilen kokemukset kun saan muovinpalan kiinni.
    Solid as Rock

at least...

Hard as Stone
    Mulla nyt toi motogp pleksi.

kokemuksia...

halvalla ei saa hyvää, pleksistä puuttuu se reunus joka menee katteen sisään, joka on siis vakiopleksissä, ja myös MRA pleksissä kuvien perusteella??

pleksi on tosiaan musta, siitä ei nää läpi mitään, no eipä tietty tarvikkaan, harvemmin tarvii päästä pleksin suojiin.

se suojaa ihan selvästi ylävartaloa huomattavasti enemmän kun vakio, heti ekalla kerralla vauhti nous kahteen sataan ja kokemus oli että mitä hittoa, ei tuule (178cm) ilmavirta tulee suoraan kypärän pleksiin, ja mielestäni saattaa alla meluisampi, tai yhtä äänekäs kun vanha, taidan vielä vaihtaa kokeeksi vakion ja miettiä kumpi parempi...

tuntuu että jos olis ne nostetut kahvat niin olis paljon hiljaisempaa, sama kokemus vakio pleksilläkin...?!, pitäis joskus kokeilla mopoa jossa ne on asenettu, muutoin asento ei rassaa.

- I love the smell of napalm in the morning.
    Günther oli pultannut omaan tuliaiseeni MRA "spoiler" pleksin. Kampes kyllä suojaa kohtuullisesti mutta pyörittää ilmaa jonninverran kun kypärä tuppaa heilumaan moottoritievauhdeissa.

Onkos kenelläkään kokemusta jos tuon vaihtaa tuplakuplaan?

Pituutta löytyy 182cm jos se nyt ketään kiinnostaa
    GSX-R -13
    Bussi -08
    Bussi -07
    XX
    MZ
    Ite hommasin juuri mra:n tupla kuplan ja ero on huomattava.Itellä pituutta 180cm.Jo tippui hyttysten määrä kypärässä ja humina väheni eikä emäntä oo huomannu eroa takana.
    MRA:n tuplakuplaa odotellessa
  13.  
    No nyt on mra racing paikoillaan ja ero on merkittävä originaaliin verrattuna ainakin minun pituselle kaverille 177cm.

------Suosittelen-------