Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Moi!

    02 Daytonassa 72kw paperit? Oletteko törmänneet tällaiseen ja onkohan muutettavissa täyteen pauhuun pelkällä ruiskun ohjelmoinnilla?

    Niin ja mikä on venttiilien säätöväli?

    Thanx!



  2. #2
    Ei onnistu pelkällä ruiskun ohjelmoinnilla. Siellä on tämmöinen heebeli, ilmeisesti kaasunkääntöä rajoittamassa.


    Venttiilinsäätöväli on 20000km.



    Ducati Diavel Dark
  3. #3
    Kokemusta on 72 kw:sta. Nimittäin meikäläisen -02 Daytonan rekkariotteessa lukee 72kw. Tosin menoa ei haittaa, kun penkissä koneesta tuli 155hv...

    Huomaako sen sulla, että se on 72kw? Ei siis kulje/kierrä ym.? Vai törmäsitkö vaan tuohon rekkariotteen tehoihin?
  4. #4
    Kiitos nopeista vastauksista! Kaverin pyörässä on 72kw paperit, mutta kyllä se on täysitehoisen tuntoinen. Jos suurempia mekaanisia muutoksia ei tarvita kuin tuo yhden palikan poisto ja ohjelmointi niin pyörä on varmaan muutettu heti alkuunsa. Pyörässä on myös triumphin oma off-road putki ja eikös tällöin ajeta ruiskuunkin uusi ohjelma?
  5.  
  6. #5
    Vielä huolloista, onko 20tkm ensimäinen venttiilientarkastus? Paljonkohan ko. toimenpide kustantaa valtuutetulla huollolla?