Vaikkei kukaan haluakaan kuulla niin kerron kuitenkin, että
1) Olen matkoilla
2) Toistaiseksi ajettu (Suomen lisäksi) Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Ranskassa ja Sveitsissä
3) Blogikin löytty, ja
4) Täydellinen matkakertomus ilmestyy kotisivuilleni, kunhan olen ensin päättänyt palata kotiin (voi viellä mennä muutama viikko?)
Viimeksi muokannut: mpuputti; 03.10.2012 klo 22:45. Syy: linkin päivitys
kyllä käyp katteeks, ku jotkut sitä vaan vetää alppisolaa ylös alas (ja jo toista kertaa tänä kautena!!!), ja ite joutuu vielä kärvistelemään täällä rapakon takana...
no, noita samoja solia tuli tosin viime kesänä viilletettyä, jotta tiiän, että hienoissa maisemissa posottelet, vaikka kelit onkin aika lailla ikävät. No, ei sentään lunta, niin kuin mulla viime kesänä Grossglocknerin ylityksessä!
että lakkais ny edes noi sateet, että näkisit ilman GPSää mihin oot menossa.
PS kotisivulinkki mättää, paa linkkiin vähän jatkoja...
GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
"Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
Ensinnä tehtäköön selväksi, että tämä on kolmas (3, !) kerta tällä kaudella kun ajelen ympäri Alppeja. Tosin ensimmäinen kerta huhtikuun alussa olin vuokrapyörällä (vahan niin kuin vieraissa)(kawajack @ Heinä. 12 2005,03:32) kirjoitti
Se kotisivu pitäisi löytyä www.iki.fi/matti.puputti, ja sieltä löytyy linkki alisivuille joilla matkakertomuksia.
Tänään olikin aurinkoinen päivä ja kohtuullisen lämmintäkin (32 C). Nyt illalla Verbanian rantabulevardilla, baarissa olusella. Alkoi juuri valtava ukkosmyrsky, salama löi baarin katolle ja vettä tulee taas kuin...
Ei auta kuin jäädä viellä (ainakin) toiselle (taitaa kyllä olla jo neljäs) oluselle
Saas nähdä selvitäänkö tästä aamuksi (sitä ennenhän ei tarvitse selvitä !)
Viimeksi muokannut: mpuputti; 03.10.2012 klo 22:45. Syy: linkin päivitys
Nyt on palattu kotiin, selvitty, ja univelkaakin hiukan nukuttu.
Matkakertomusta löytynee täältä.
Viimeistelen joskus myöhemmin.
Reilu 9 tkm, neljä viikkoa ja yksi yö. Kädet on kipeinä, kun noin kauan ajaa kahdestaan pyörän kanssa...
Norja jäi taas käymättä, perhana!
Viimeksi muokannut: mpuputti; 03.10.2012 klo 22:46. Syy: linkin päivitys
Kyllä kelpaa ajella tommoinen matka........ ja kertomus vaikutti varsin mukavalta
Reissut mielessä........
Kyseessä on varsinainen äijä(!), tai sosiaalinen kontrolli ei poikkeuksellisesti juuri noita italialaisneitoja vaivaa
Hieno kertomus -ja retki! Ehkä sittenkin vielä kerran tänä vuonna. Syyskuun alku vois olla hetki, alkaa retki, Italiaan, toisenkin kerran, tänä kesänä.
![]()
![]()
... jotain piti muistaa
Ei voi muuta todeta että kateeksi käy - on tää niin epäreilua!!!
Mutta en tiijä jos syyskuussa pääsis repäseen 2 viikkoa...katotaan nyt...
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F