Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tänään tuli reilut 100km ajeltua ja kyllä on makea peli. Mutkiin se menee kuin unelma. Kaks päälläkin oli suht ok ajaa tollaseks vähän kyykyn tapaiseks pyöräks. Toivottavasti ei tuu niitä kuuluisia tekniikkamurheita.

    Onko normaalia että vapaalla kytkin (luultavasti) pitää pientä rouskutusta mutta hiljenee heti kun painaa kytkimen pohjaan? Olisko se kytkinkellon kannen laakeri mahdollisesti valmis... Kylmänä ei tee tota. Muutenkin käy kylmänä kyllä nätimmin. Vois olla öljyn vaihdon aika...
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  2. #2
    Pääseehän noista vaikka mitä kolinoita, kuiva kytkin kun on. Mullakin lisääntyy kolinat, kun kone kuumenee, mutta öljyt ovatkin aika lopussa. Kannattaa vaihtaa.
    Happy with what you have to be happy with.
  3. #3
    Onko tässä munkin mallissa tosiaan kuiva kytkin? Mistä tohon sais käyttöohjekirjan? Mitä öljyä noissa kannattaa käyttää? Castrolin täys synteettistä oon tähän aisti pyöriin ja autoihin laittanu....

    Jos tossa kerran on kuiva kytkin niin onko mitään syytä miks kannattais ostaa mp-moottoriöljyä kun kytkimen lisäaineistusta ei sitten kuitenkaan tarvita.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  4. #4
    Ainakin tämän mukaan tossa on märkä kytkin. http://www.koups.com/sales/ducati/sp...cati_ss750.htm
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  5. #5
    Lainaa (Sledgehammer @ Heinä. 12 2005,10:52) kirjoitti
    Onko tässä munkin mallissa tosiaan kuiva kytkin? *Mistä tohon sais huoltokirjan? *Mitä öljyä noissa kannattaa käyttää? *Castrolin täys synteettistä oon tähän aisti pyöriin ja autoihin laittanu.... *

    Jos tossa kerran on kuiva kytkin niin onko mitään syytä miks kannattais ostaa mp-moottoriöljyä kun kytkimen lisäaineistusta ei sitten kuitenkaan tarvita.
    Siinä on märkäkytkin. Tosin Ducatin näkemys märkäkytkimestä on hiukan äänekkäämpi, kuin jaappanialaista. *
    Myöskin Desmo koneiston kilinän kuulee (jos on vakio pöntöt), olisin huolestunut jos se kävisi hiljaa..

    Ducati suosittelee Shellin Advance Ultra (täys syntteettistä) öljyä.

    Korjaamokäsirja Ducatiin, tuolla tosin ei taida olla juuri tuohon malliin korjaamo käsikirjaa.. Mutta aina voi soveltaa.. *
  6.  
  7. #6
    Lainaa (Sledgehammer @ Heinä. 12 2005,00:22) kirjoitti
    Tänään tuli reilut 100km ajeltua ja kyllä on makea peli. Mutkiin se menee kuin unelma. Kaks päälläkin oli suht ok ajaa tollaseks vähän kyykyn tapaiseks pyöräks. Toivottavasti ei tuu niitä kuuluisia tekniikkamurheita.

    Onko normaalia että vapaalla kytkin (luultavasti) pitää pientä rouskutusta mutta hiljenee heti kun painaa kytkimen pohjaan? Olisko se kytkinkellon kannen laakeri mahdollisesti valmis... Kylmänä ei tee tota. Muutenkin käy kylmänä kyllä nätimmin. Vois olla öljyn vaihdon aika...
    Mulla ainakin on ihan 'hiljainen' tuo kytkin, joka ei tosiaan ole semmoinen perinteinen kuivakytkin kuten monessa muussa mallissa. Tosin kyllä se S/SS-kin semmoista betonimyllyn ja kilikellon risteytyksen ääntä pitää, jos nyt ei ihan samanlaista kuin ne kuivakytkinkoneet.

    Enpäs nyt ole huomannut mitään eroa kylmän ja lämpimän koneen käyntiäänen välillä, paitsi ehkä se tavanomainen karheus, jota lähes kaikissa koneissa esiintyy kylmänä. Öljyt uusiksi vaan.