Ei kuulosta hyvältä ollenkaan...(ssi @ Elo. 11 2005,15:08) kirjoitti
... tsemppiä tappeluun vakuutusyhtiön kanssa, jos meinaat jaksaa.
Ystävällisin terveisin Antti
Kannatti valittaa vakuutuslautakuntaan!!!
Tänään tuli vakuutusyhtiöltä kirje että ovat muuttaneet korvauspäätöstä ja korvaavat vahingot.
Ei tarvinnu ainakaan vielä vaihtaa yhtiötä mut aika paska maku jää tällasesta et menee 8kk korvauspäätöksen oikeaksi saamiseen.
Yamaha XJR 1300 sp
Onneksi olkoon.(ssi @ Helmi. 15 2006,12:59) kirjoitti
![]()
![]()
Siinä on pieni ihminen yleensä aika lailla heikoilla suurta vakuutusyhtiötä vastaanja sen nekin tietävät, mutta joskus kannattaa yrittää, varsinkin kun kokee olevansa oikeassa - vaan välillä sekään ei auta.
All you´ve got is time - living is takin´ it.
Hieno homma!
Kannattaa siis valittaa...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Samaa mieltä. Jos kusettaa yrittävät, niin yhtiö kiertoon ja kerrot syyn selkeästi.(tbarre @ Helmi. 15 2006,13:03) kirjoitti
Mikä ythtiö oli kyseessä? ei kai vaan If?
Kannattaa lukea näitä viestejä ennenkuin kyselee ja leimaa jotain yhtiötä. Tuollahan selvästi sanotaan että yhtiönä on Fennia.
Edelleen tämän foorumin suurin synti on että ihmiset kirjoittelevat kaikkea paskaa mitä sylki suuhun tuo. Tietämättä asiasta mitään tai edes lukematta aiempia viestejä..
Ifin kohdallahan nuo korkeat prätkävakuutusmaksut ovat faktaa eikä yhtiö ole profiloitunut myöskään hyvänä korvausten maksajana verrattuna muihin vakuutusyhtiöihin. Tuskinpa siis ko. yhtiöön kannattaa prätkävakuutusmaksuja maksaa, koska ne ovat vaarassa mennä vain ex-taistolaiskommari Wahlroosin kartanon ja sen palvelusväen ylläpitämiseen.(villen @ Helmi. 17 2006,08:58) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Joo, eli fenniahan se olikin, en vaan huomannut, kun pikaisesti luin.
Itse olen Ifin kanssa tapellut aikoinaan ja yhtiö vaihtui saman tien. Kannatti silloinkin valittaa liikennevahinkolautakuntaan, kun se ei edes maksa mitään. Pohjolan kanssa korvaukset meni hyvin, vaikka vähän hidas käsittely olikin.
Tämä pitää täsmälleen paikkansa. Jos olen oikein ymmärtänyt, Nallella ei ole elämässään enää kuin yksi haaste. Nimittäin siellä hirvimetsällä harmittaa tulla kutsutuksi ainoastaan "herr Wahlroosiksi", kun kaverit ovat vähintään paroneita.(Bomber @ Helmi. 17 2006,10:13) kirjoitti
![]()
High Stuck Are Wit To
Perustakaa sellainen absoluttisen totuuden foorumi erikseen. Sinne ei saisi kirjoittaa mitään asiaa ilman viittausta tietolähteeseen ja banaania tulisi heti, jos kommeitoisi jotain lukematta huolella koko ketjua läpi. Minä ainakin kirjoitan tänne mitä sylki suuhun tuo, samalla tavalla puhun kavereiden kanssa mitä sylki suuhun tuo. Tämähän on kai keskustelufoorumi, jossa asioista voi vapaasti keskustella, vai olenko ymmärtänyt väärin?(villen @ Helmi. 17 2006,08:58) kirjoitti
Ihmeen tiukkapipoista porukkaa täällä toisinaan, varmaan nuo pitkään jatkuneet pakkaset ja lähestyvä kevät aiheuttaa jännitteitä pään sisään.
itellä kaikki toiminu if:ssä,kaikki korvattu viimisen päällä ilman kitinöitä niin auto-mopo-kuin kotivakuutuksestakin ja vieläpä nopeestikin![]()
Eikai sillä ole väliä onko se kaato ilkivaltaa vai ei, jos on kasko mopossa. Viime kesänä mun mopon parkkiksella kaatoi ilmeisesti tuuli ja Nordea yhtiö maksoi mukisematta.
Eikös se oo niin et menee bonarit???(mammoth @ Helmi. 20 2006,09:49) kirjoitti
Sitä varten vaihoin yhtiötäki vuossitten et sai ilkivalla osakaskoon ku ei oo varaa piettää täyskaskoa.
Pointtihan tässä on se et vähemmän se vituttaa jos ite aiheuttaa pyöräle lommoja ku et joku toinen pistää tahallaan työllä ja vaivala hommattua omaisuutta paskaks.
Yamaha XJR 1300 sp
Juurin näin; sellainen syö moninkertaista takinkääntäjä-streeberiä eikä häpeää poista edes liian pienet englantilaiset puvut eivätkä Jaguar XJ ja oma autonkuljettaja.(mcmies @ Helmi. 17 2006,10:31) kirjoitti
Eipä silti, Suomi on vapaa maa ja prätkävakuutukset voi ottaa myös kalliimmalla Ifistä.
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
no joo ei oo nalle mikää mielyttävä persoona , mut ei silti vedä vertoja pohjolassa vaikuttaneelle pupu huuli iirolle. näyttää olevan et mitä enemmän touhut tulee muille maksaan sen parempi tulevaisuus yritysmailmassa
Ei laskenut ainakaan mulla bonukset.(ssi @ Helmi. 20 2006,15:42) kirjoitti
Minusta taas vitutus on yhtä kovaa, sama miten se mopo kaatuu. Sen jälkeen tärkeintä on, että saa vakuutuksesta rahat pois.