Sivu: 30 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 202829303132 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 1053:sta
  1. #871
    Lainaa (Napsteri @ Heinä. 28 2011,08:00) kirjoitti
    Mitähän nyt tapahtui. Kävin eilen illalla pesemässä pyörän. Pesun jälkeen lähdin ajelemaan pidempää lenkkiä, mutta jäi kesken kun etupäästä(?) alkoi kuulumaan 60km/h suuremmissa nopeuksissa rapinaa/sirinää/pärinää joka voimistuu, kun jarruttaa etujarrulla. Ääntä ei pysähdyksissä vapaalla/kytkin pohjassa vaikka antaa kierroksia.
    Yritin katsella lähtikö pesussa jokin irti, mutta en ainakaan äkkiseltään huomannut mitään ihmeitä. Onko ideoita vai vienkö pajalle näytille..
    No mitä tapahtus, selviskö
    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

    nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
  2. #872
    Hmh.. Tulipa mystinen ongelma ketjujen puhdistuksen yhteydessä..

    Tyrkkäsin pyörän käyntiin ja kytkin pohjassa vaihteen päälle.. Niin vapaan merkkivalo jäi palamaan ja sammui vasta sitten kun nosti kytkimen ylös.. Takaa kuului jonkun releen naksuminen samalla, kun kytkimen nosti ylös ja sammutti valon.. Mut nyt tosiaan merkkivalo toimii aivan omiaan

    Ennen toimi niinkui pitikin
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
  3. #873
    Ajokokemuksia FZ6-S2, vm 2008:
    -hiljaiset äänet vakioputkistolla
    -polttoaineenkulutus 4,5-5 litraa sataselle maantieajossa
    -vääntöä ohuenlaisesti alakierroksilla, mutta pärjää vallan hyvin liikenteessä, ohitukset sujuu rivakammin pienemmälle vaihtamalla
    -mukavan harvat huoltovälit ohjekirjan mukaan
    -pystyhkö ajoasento plussaa kaupunkiliikenteessä, mutta maantiellä 100 km/h vauhdissa tekisi mieli enemmän "etunojaa"
    2008 Yamaha FZ6-S, "Black Edition". Ex-pyörät Erkki ja Busa.
  4. #874
    Lainaa (Paso @ Elo. 05 2011,15:51) kirjoitti
    Hmh.. Tulipa mystinen ongelma ketjujen puhdistuksen yhteydessä..

    Tyrkkäsin pyörän käyntiin ja kytkin pohjassa vaihteen päälle.. Niin vapaan merkkivalo jäi palamaan ja sammui vasta sitten kun nosti kytkimen ylös.. Takaa kuului jonkun releen naksuminen samalla, kun kytkimen nosti ylös ja sammutti valon.. Mut nyt tosiaan merkkivalo toimii aivan omiaan *

    Ennen toimi niinkui pitikin *
    Mulla teki aikoinaan lähes vastaavaa kun pesin yammun tai ajoin pitempään kunnon vesisateessa.

    (työmatkat kakspyörasellä, satoi tai paistoi..)

    Kunhan ilma/yamaha kuivui, alkoi vapaavalo toimimaan taas normaalisti.

    Oikeastaan ainut "vakava" ongelma oli ruuhkaliikenteessä, kun ei voinut valoissa olla ihan varma onko vapaa oikeesti päällä.

    Piti varmistaa joka kerta hiukan kytkintä raottamalla.
    Eli eipä se maailmaa kaatanut.

    Koska kosteus aiheutti ongelman, arvelen sen johtuneen huonosta kontaktista jossain liittimessä tai rispaantuneesta johdon eristeestä jossain.

    Sen verran muistelisin, että silloin kun valon ei olisi pitänyt palaa, sen kirkkaus oli hieman himmeämpi kuin normaalisti palaessa.

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  5. #875
    Niin sitten laitoin FZ6-S:n minäkin. Pyörä on rekisteröity keväällä 2007, mutta se on oikeasti vuoden 2006 malli.
    Mittarissa nyt 40 tkm tullut täyteen ja pitäisi tuo iso huolto
    teettää jossain. Tyytyväinen olen pääpiirteittäin ollut, tosin moottoritiellä kaipaisin korkeampaa pleksiä ohjaamaan ilmanpyörteitä kypäräni ylitse.
    Benelli 750 Sei, Kawasaki GPZ 1000RX, Aprilia Atlantic 250, Yamaha FZ6-S, 2004 ja 2007, Suzuki Hayabusa -09, Benelli TnT 1130 Cafe Racer, Kawasaki Z900RS, Kawasaki Z1000SX
  6. #876
    Lainaa (Paso @ Elo. 05 2011,15:51) kirjoitti
    Kunhan ilma/yamaha kuivui, alkoi vapaavalo toimimaan taas normaalisti.

    Oikeastaan ainut "vakava" ongelma oli ruuhkaliikenteessä, kun ei voinut valoissa olla ihan varma onko vapaa oikeesti päällä.

    Piti varmistaa joka kerta hiukan kytkintä raottamalla.
    Eli eipä se maailmaa kaatanut.

    Koska kosteus aiheutti ongelman, arvelen sen johtuneen huonosta kontaktista jossain liittimessä tai rispaantuneesta johdon eristeestä jossain.

    Sen verran muistelisin, että silloin kun valon ei olisi pitänyt palaa, sen kirkkaus oli hieman himmeämpi kuin normaalisti palaessa.
    En tiedä tosta sen enempää kuin että liittyy pyörän pesuun. Joku kontakti huonosti suojattu. Lähes aina korjaantuu ajan mittaan.



    Lainaa (Jousimies @ Elo. 09 2011,00:47) kirjoitti
    Tyytyväinen olen pääpiirteittäin ollut, tosin moottoritiellä kaipaisin korkeampaa pleksiä ohjaamaan ilmanpyörteitä kypäräni ylitse.
    Lyödään virtuaalipullakahvit vetoa: kaipaat _matalampaa_ pleksiä ohjaamaan ilmavirran rintaasi vasten. Ei siis siihen kaulaan tai pleksiin.

    Kokeile huhtikuussa 2012 motarilla nousta 10 cm ylöspäin normaalista istuma-asennostasi.

    Ei tartte tehdä paniikkijarrutusta lähettääksesi noita pullakahveja...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  7. #877
    Lainaa (Koris @ Joulu. 16 2011,00:40) kirjoitti
    Lainaa (Jousimies @ Elo. 09 2011,00:47) kirjoitti
    Tyytyväinen olen pääpiirteittäin ollut, tosin moottoritiellä kaipaisin korkeampaa pleksiä ohjaamaan ilmanpyörteitä kypäräni ylitse.
    Lyödään virtuaalipullakahvit vetoa: kaipaat *_matalampaa_ *pleksiä ohjaamaan ilmavirran rintaasi vasten. *Ei siis siihen kaulaan tai pleksiin.

    Kokeile huhtikuussa 2012 motarilla nousta 10 cm ylöspäin normaalista istuma-asennostasi.

    Ei tartte tehdä paniikkijarrutusta lähettääksesi noita pullakahveja...
    Joo, tohon pleksi juttuun nii kyl se varma matalampi ois parempi, tai ainaski mulla (190cm) ei ollu tourinkipleksist mittää hyötyy (ois myynnis muute). Kaulaa ko kokeili venuttaa ylös ni oli gyl joteski parempi.
    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

    nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
  8. #878
    Tänä keväänä kun aloittelin kautta ihmettelin tietyllä kierroalueella esiintulevaa hirveetä räminää. Kiristelin katteita ja vähän joka paikka, mutta räminä jäi. Tuli jo mieleen, että onko pyörä saanut pahoja vaikutteita viime talviunien aikana samassa tallissa yöpyneeltä kuorma-autolta. Ekan kerran kun pesin pyörän painepesurilla, moottorin alta tuli läjä pieniä kiviä hallin lattialle ja räminä hävisi. Etunen heittää vissiinkin helposti pikkukiviä pakoputken päälle ja ne alkavat sitten kivasti rämisemään.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  9. #879
    Nonii...

    Koeajoa takana yli 8 vuotta. Kilometrejä 43000.
    Pyörään olen joutunut ainoastaan vaihtamaan ohjauslaakerit, jotka valuttivat ruostevettä ja kopisivat jo ensimmäisen kesän jälkeen, muuta remonttia en ole tehnyt, vain normi huollot, ensimmäiset kaksi huoltoa teki Yamaha-huolto, loput olen hoitanut itse. Se TPS vaihdettiin takuuna silloin aikanaan.
    Nyt kun tuo 40000-raja meni rikki, niin venttiilien tarkastus ja säätö ois ajankohtainen. Onko kellään kokemusta, tarviiko tuota oikeasti säätää, vai onko vain valohoitoa?
    Posti toi iridium-tulpat, tilasin kun niitä paremmiksi kehutaan, pitäs vaan vihtiä laittaa paikolleen, ahtaaseen rakoon, rystyset verillä...
    Ajoin ensimmäisen kesän alkuperäisellä pleksillä, sitten kokeilin touring-pleksiä, jonka havaitsin paljon mukavammaksi kuin tuo matala. Ei tuule enään rintaan ja ravista ukkoa, vaan vinkka osuu kypärään, tosin meteliä piisaa, mutta korvatulpilla pärjää.
  10. #880
    Lainaa Tuopit kirjoitti Katso viesti
    Nonii...


    Nyt kun tuo 40000-raja meni rikki, niin venttiilien tarkastus ja säätö ois ajankohtainen. Onko kellään kokemusta, tarviiko tuota oikeasti säätää, vai onko vain valohoitoa?

    Posti toi iridium-tulpat, tilasin kun niitä paremmiksi kehutaan, pitäs vaan vihtiä laittaa paikolleen, ahtaaseen rakoon, rystyset verillä...
    .
    Mulle sanoi aikoinaan huoltoukko, että jammun venat ei vaadi vielä 40tkm:ssa säätöä vaan vasta 80 tkm:ssa.
    Näin kävi myös oman pyörän kanssa, ei tarvinnut venoja säätää 40 tkm:ssa. Vajaan parikymmentuhannen jälkeen pyörähtää 8kymppiä mittariin ja sitten nähdään pitääkö säätää. Ainakin koneen käyntiääni on vielä hyvä...

    Tulppien vaihdossa kannattaa käyttää pyörän omia työkaluja. Lisäksi kannattaa irroittaa jäähdyttimen alapuolinen kiinnike, jotta jäähdyttäjä liikkuu eteenpäin. Näin saa lisää tilaa työhön.
    Ihmeen helpolla tulppien vaihto onnistui minultakin, jolla on kokolailla isot kourat ja toimistotyöläisen iho.
    Ei mennyt iho rikki ja aikaakin kului alle tunti
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  11. #881
  12. #882
    Ei ole muuten valtaisa homma tarkistaa itsekään niitä venavälejä, jos/kun ei tarvi säätää, toisin sanoen mielenrauhan takaamiseksi tuossa 40tkm paikkeilla. Joku ~3.5h tuohon kului purkamisineen ja kasaamisineen kun rauhallista tahtia teki ja samalla vaihtui tulpat.

    Samaa kerrottiin minulle Yamahan huollossa kuin wellu_76:lle, että ei suurella varmuudella tarvi säätää, ja nuo kun tuossa syksyllä tarkistin niin ohjealueen puolivälin paikkeilla olivat kaikki 42tkm kohdalla.
    ex Kawasaki Z1000SX -14
    ex Yamaha FZ6SA -06
    A-AND-B-CZ-DK-E-ENG-EST-FIN-F-D-I-LV-LT-L-PL-N-S-SCO
  13. #883
    En nyt löytänyt mitään haulla. Onko joku laittanut pyöräänsä Puig Racing Windscreeniä? Ohjaako ilmavirtaa alemmas? Ainakin on paremman näköinen kuin alkuperäinen.

    Tyytyväinen olen ollut, mutta FZ1-S polttelis. En vain tiedä kuinka paljon tulee ajopäiviä kesään, niin jos vaan hakis pientä piristystä muuten .
    Yamaha FZ6-S -05
  14. #884
    No niin. Tulipa hankittua 06 mallin FZ6S ABS ja mittarissa huimat 3300 kilomeetriä. Pitkässä vedossa 220km oikea käsi tuntu vähän puutuvan. Käynkö hierojalla vai hommaanko suosiolla raiserit, kokemuksia ja ehotuksia noista korotuksista. Pyörässä tourinki kate mikä ihan hyvä mulle. Huollettu viimeks 1000 kohilla 4 vuotta sitten ja sen jälkeen melkeimpä seisonu tallissa. Alavääntö kun tuntuu aika heikolta niin miten sitä sais halvalla lisää. Onko ruiskun päivityksiä tai muita vinkkejä. Opettelen vielä pyörän niksejä ja ruiskupeli mulle outo kapistus. Kuuntelen.
  15. #885
    Lainaa Melekuttaja kirjoitti Katso viesti
    No niin. Tulipa hankittua 06 mallin FZ6S ABS ja mittarissa huimat 3300 kilomeetriä. Pitkässä vedossa 220km oikea käsi tuntu vähän puutuvan. Käynkö hierojalla vai hommaanko suosiolla raiserit, kokemuksia ja ehotuksia noista korotuksista. Pyörässä tourinki kate mikä ihan hyvä mulle. Huollettu viimeks 1000 kohilla 4 vuotta sitten ja sen jälkeen melkeimpä seisonu tallissa. Alavääntö kun tuntuu aika heikolta niin miten sitä sais halvalla lisää. Onko ruiskun päivityksiä tai muita vinkkejä. Opettelen vielä pyörän niksejä ja ruiskupeli mulle outo kapistus. Kuuntelen.
    Tuohon käden puutumiseen, niin tarkista ajoasento. Mulla on joskus vähän samoja oireita ja oireet tulee kun ajaa käsi jännittyneenä. Kyllä sellainen mukava rento ajoasentokin löytyy ja paikat ei puudu.

    Alavääntöä saa halvalla ajamalla pykälää paria pienemmällä vaihteella
    Mutkateillä paras vaihde on joko vitonen tai jopa nelonen. Kutonen on sellainen aavikkovaihde.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  16. #886
    FZ6lla ajeltu nyt 46 000km ja laatikosta?kö? melkoista sirinää ja muutenki vaihteet takkuilee jonkin verran...ketjuil/rattail ajettu 5-6000km...joku joutunu remppailee laatikkoo/kytkintä noilla kilsoilla?
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  17. #887
    Mulla nyt on se 63 tkm mittarissa ja kytkimelle ei ole tehty mitään, vaikka joudun pihasta lähtiessä vastamäkeen luistattamaan kytkintä joka kerta. Omassa ainakin vaihteet kolahtaa ja joskus vaihteet takkuaa, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Kuulemma näissä FZ6:ssa vaihteet kolahtaa ja ei syytä huoleen sen puolesta. Kytkimen vaijeri kannattaa olla oikeassa säädössä, vaikuttaa kummasti vaihtamiseen.
    Tuohon sirinään on paha ottaa kantaa
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  18. #888
    Ranne mutkalla eka kertaa tänä iltana pitemmän aikaa ja mittari kipusi 233. Mitäs muitten on ottanu maksimia tehdas vehkeenä. 110 kiloa teräsvartaloa päällä. Ootteko vertaillu gepsin ja mittarin eroja, miten lie pitää nopeus paikkaansa.
  19. #889
    Lainaa Melekuttaja kirjoitti Katso viesti
    Ranne mutkalla eka kertaa tänä iltana pitemmän aikaa ja mittari kipusi 233. Mitäs muitten on ottanu maksimia tehdas vehkeenä. 110 kiloa teräsvartaloa päällä. Ootteko vertaillu gepsin ja mittarin eroja, miten lie pitää nopeus paikkaansa.
    224km/h Gepsiin/tutkaan, mittari näytti jotain 245 tms. 85 kg kuski varusteineen + mahdollisimman aerodynamiittinen ajoasento + peilit käännetty taka-asentoon.
    ex Kawasaki Z1000SX -14
    ex Yamaha FZ6SA -06
    A-AND-B-CZ-DK-E-ENG-EST-FIN-F-D-I-LV-LT-L-PL-N-S-SCO
  20. #890
    Lainaa Melekuttaja kirjoitti Katso viesti
    No niin. Tulipa hankittua 06 mallin FZ6S ABS ja mittarissa huimat 3300 kilomeetriä. Pitkässä vedossa 220km oikea käsi tuntu vähän puutuvan. Käynkö hierojalla vai hommaanko suosiolla raiserit, kokemuksia ja ehotuksia noista korotuksista. Pyörässä tourinki kate mikä ihan hyvä mulle. Huollettu viimeks 1000 kohilla 4 vuotta sitten ja sen jälkeen melkeimpä seisonu tallissa. Alavääntö kun tuntuu aika heikolta niin miten sitä sais halvalla lisää. Onko ruiskun päivityksiä tai muita vinkkejä. Opettelen vielä pyörän niksejä ja ruiskupeli mulle outo kapistus. Kuuntelen.
    Vaihda/vaihdata muuten heti jarrunesteet jos 4v on ed. huollosta. ABS-pumppuja on hajoillut palstojen mukaan ainakin yli-ikäisillä jarrunesteillä (vaihtoväli 2v). Tuntuisi että noin vähän ajetussa ja paljon säilytetyssä voisi olla hyvä myös vähän aktivoida niitä abseja, jotteivat jumi käyttämättömyyttään.

    Alavääntöä ei taida lisää löytyä muualta kuin moottoripyöräkaupasta Ei siinä turhaan ole punaraja 14 tuhannessa kierroksessa.
    ex Kawasaki Z1000SX -14
    ex Yamaha FZ6SA -06
    A-AND-B-CZ-DK-E-ENG-EST-FIN-F-D-I-LV-LT-L-PL-N-S-SCO
  21. #891
    Minulla fz6s s2 2009 -

    Ei tarvetta vaihtaa isompaan eikä muutenkaan.
    Tehot riittävät, kun osaa vaihtaa vaihteita.
    Mutkateillä taittuu hienosti ja pitemmillä matkoilla hyvä ajaa.

    Renkaat Michelin pilot road 3

    Pojallani 3. Fz6, nykyinen 2009.
    Ohjauksen laakeri kannattaa rasvata ja säätää n10tkm välein.

    Hyvä yleis pyörä ja helppo hallita.
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  22. #892
    Pääsinpähän kotiin. Reissun päällä kotia kohti ja ohituksessa pientä silmään und keppi löysänä alas. Laskin vauhdin ja katoin alas ja siellä rötkötti vaihekeppi ja ei noussu ei laskenu. Kotiin 100 kilsaa ja mietin väsyneenä pysähdy ja tutki/ rimpuile kotiin. Rimpuilin 6 silmässä ja yllätyin ku kiipes 25 minimistä ilman mitään nykimisiä taas matkavauhtiin. Joup ja pienellä ois päässy ku ois kattonu. Ruuvi löystyny ja tippu nivel paikoiltaan. ruuvikin vielä paikoillaan. Sattunu muillekkin? Hajoaako nää alle? Vaihdanko jo triunmphiin vai otanko lisää ouzoa?
  23. #893
    Dunlopit sulaa alle mutta onhan nuo 06 malliset. Laittakaapa vinkkejä renkaista kyseiseen pyörään. Huoltoakin kaipais, joten hyviä huoltamoja 200km säteellä kinnulasta jos löytyis niin oispa hjyvä.
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  24. #894
    Lainaa wellu_76 kirjoitti Katso viesti
    Tänä keväänä kun aloittelin kautta ihmettelin tietyllä kierroalueella esiintulevaa hirveetä räminää. Kiristelin katteita ja vähän joka paikka, mutta räminä jäi. Tuli jo mieleen, että onko pyörä saanut pahoja vaikutteita viime talviunien aikana samassa tallissa yöpyneeltä kuorma-autolta. Ekan kerran kun pesin pyörän painepesurilla, moottorin alta tuli läjä pieniä kiviä hallin lattialle ja räminä hävisi. Etunen heittää vissiinkin helposti pikkukiviä pakoputken päälle ja ne alkavat sitten kivasti rämisemään.

    Vaihdoin hiljattain diversionin FZ6:een. Mittarissa noin 20 tkm & 2009vm. Minulla on samantapainen räminä/sirinä ongelma tietyllä kierrosalueella. Ainakin 2 ja 3 vaihteella kiihdyttäessä ilmenee voimakas metallinen särinä/kirskunta noin 8000 kierroksen kohdalla. Kirskunta häviää kun jatkaa kiihdyttämistä 8000 kierroksen yläpuolelle. Vapaalla kaasutellassa kyseistä ääntä ei kuulu. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia tai onko tietoa mistä ääni voi johtua? Ensimmäistä kertaa, kun kuulin äänen, luulin jo että kone leikkaa kiinni.
  25. #895
    Lainaa Melekuttaja kirjoitti Katso viesti
    Dunlopit sulaa alle mutta onhan nuo 06 malliset. Laittakaapa vinkkejä renkaista kyseiseen pyörään. Huoltoakin kaipais, joten hyviä huoltamoja 200km säteellä kinnulasta jos löytyis niin oispa hjyvä.
    Miseliin Pilot Road 3:lla olen ajanut nyt 25tkm. Etunen meni noilla kilometreillä jo vaihtoon, ei olisi vielä tarvinnut vaihtaa. Aiemmalla PR3 takasella ajoin 16tkm ja sekin olisi vielä mennyt pari tkm lisää. Nämä on tullut vaihdettua varalta ennen pidempää reissua. Mukavat renkaat kun eivät tahdo oikein millään kulua kantikkaiksi kaksikomponenttirakenteen takia. Pitokaan ei jätä toivomisen varaa. Eipä noita voi muuta kuin kehua.
    ex Kawasaki Z1000SX -14
    ex Yamaha FZ6SA -06
    A-AND-B-CZ-DK-E-ENG-EST-FIN-F-D-I-LV-LT-L-PL-N-S-SCO
  26. #896
    Mitkä ihmeen Dunlopit Melekuttajalla on alla, jos kerran 06 vuoden rinkulat meinaa alle sulaa?
    Mulla etukummi kestää sen reilu 13 tkm ja takakummilla ei tahdo yli kymmpitonnin päästä. Kuitenkin ollut Sport-touring renkaita pääsääntöisesti. Michelin Pilot ROad 3 olisi varmaan kestänyt reilun kympin, mutta renkaaseen mennyt piikki ainakin keskeytti testin, ellei sitten rengassuutari korjaisi sitä.
    Omassa ajossa en ihan täysin ollut tyytyväinen Pilot Road 3:een, se alkoi reunoilta kulumaan aalloille. Ehkä vähän väärä rengas mun ajotyylille, en tiedä. Nyt kokeillaan Pirellin Angel GT-rinkuloita.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  27. #897
    Mulla on jammun FZ6S S2 - 08.
    Kuivalla kelillä toimii kuin unelma, mutta sadesäässä jonkin matkaa (n.10 km) ajettuna alkaa käynti
    takkuamaan. Meno hyytyy ja pientä pätkimistä havaittavissa, kaasulla kun nopeasti vääntää, niin
    kulkee taas hetken normaalisti kunnes taas hyytyy.

    Sivujalan katkaisijassa ei vikaa ole, venttilien suojakumit (?) eivät läpäise vettä venttileihin, puolat ovat ehjät.

    Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja miten olette se korjanneet?


    Jahas, eipä taida osaajia olla tälläkään foorumilla... anteeksi liian vaikea kysymykseni
    Viimeksi muokannut: Ladyrebel; 17.06.2013 klo 09:31.
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
  28. #898
    Terve, mistäs on FZ6 kuskit tilanneet vaimentimia? Hakusessa olis suht edullinen paketti tyyliin Beowulf, Leo Vince ym. vastaavat valmistajat?
    Bandit 1200s
    ex- FZ6-S ABS
    ex- CBR 1100XX
    ex- FZS 600
  29. #899
    Lainaa wsakke kirjoitti Katso viesti
    Terve, mistäs on FZ6 kuskit tilanneet vaimentimia? Hakusessa olis suht edullinen paketti tyyliin Beowulf, Leo Vince ym. vastaavat valmistajat?
    LeoVincet stormilta
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  30.  
  31. #900
    Lainaa wsakke kirjoitti Katso viesti
    Terve, mistäs on FZ6 kuskit tilanneet vaimentimia? Hakusessa olis suht edullinen paketti tyyliin Beowulf, Leo Vince ym. vastaavat valmistajat?
    Itse kans saman kysymyksen edessä olin tossa pari vuotta sitten ja kaikista halvimmalla pääsin kun tilasin saksasta Motorradteile-Hamburg.de. Nopee toimitus ja hinnat kohdallaan
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
Sivu: 30 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 202829303132 ... ViimeinenViimeinen