Sivu: 24 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1053:sta
  1. #691
    Mulla kans s2 malli, siinä tuuletin pysähtyy virta avaimesta.
    Kai se on ominaisuus...

    Olen yleensä ajon jälkeen antanut käydä sen aikaa että flekti pysähtyy... noin92-94 astetta. flektin pysähtyminen muuttui pari astetta sel jölkeen kun täyskate sarja oli asennettu.

    Onko kukaan keksinyt hyvää paikkaa tup syt rasialle?
    Tarpeet hommattu mutteio asenneettu.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  2. #692
    Lainaa (huilu @ Huhti. 28 2008,10:30) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 06 2008,19:30) kirjoitti
    Lainaa (aaargh @ Huhti. 06 2008,13:07) kirjoitti
    En oo vielä saanu aikaseksi tankin irroitusta ja vilkuilua sinne, että miltä näyttää, pitäisi samalla asentaa Ctek:in piuhat valmiiksi jos joskus akku hiipuu ja muutenkin talven ylläpitoa varten.

    Pitää tutkia vaan nuo piuhojen viennit niin etteivät pääse hankautumaan, koska ainakin Ctek:in piuhoissa virta koko ajan. Sytkäriä täytyy tutkia jos sen saisi tosiaan jonnekin niin että Virrat tulisivat siihen päälle avaimesta, olisi turvallisempi niin, en vain haluaisi käyttää rosvoliittimiä ja mihinkään *ajamiseen ja käynnistymiseen liittyviin tärkeisiin johdotuksiin en haluaisi omia kytkentöjä lisätä. Turhat kytkennät vain lisäävät riskiä huonoihin kontakteihin kostealla säällä. En tiedä mikä olisi fiksu paikka ottaa + tupakansytyttimelle?
    Tankki on helppo nostaa ylös: Edestä ne kaksi ruuvia auki, niin tankki kääntyy takakiinnikkeiden varassa. Saattaa olla, että takakiinnitystä joutuu hieman löysäämään...

    En minäkään kyllä vielä ole ehtinyt tutkimaan tuota parasta paikkaa sytkärille, kun on enemmän kiinnostanut tuo
    Herättelisin vähän jousitus asiaa.Itse säädellyt takaiskunvaimentajaa(jousen esijännityksen säätöä)ja koittanut löytää sopivan esijännityksen.Pyörä mitattu tyhjillään ja kuljettajan kanssa(ajokamoissa) ja paras esijännitys on mielestäni mittaamalla ja ajamalla 2 asento säätörenkaassa normaaliajossa.Kuski 174cm ja 75kg.En ole oikein huomannut suurtakaan eroa asentojen 2-4 välillä , tosin ymmärrys ei alustan säätöihin suuremmiten riitä, perstuntumalla mennään.Ollaanko ihan metsässä vai minkälaisilla säädoillä ajelette?.
    Mulla painoa vajaa 100kg ja emäntä 65. säätö rengas yksin ajettaessa 4-5, kaksi päällä 5 tai 6, riippuu mitä muuta on matkassa mukana (lue reppu)

    Etupää tosin tuntuu meidän painoilla hieman "löysältä"

    Ja jos joku väittää ettei fz kulje. niin ainakin me olemme toista mieltä, tähän mennessä joka paikkaan on ehditty ihan hyvin.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  3. #693
    Lainaa (ilkka75 @ Touko. 01 2008,02:11) kirjoitti
    Ja jos joku väittää ettei fz kulje. niin ainakin me olemme toista mieltä, tähän mennessä joka paikkaan on ehditty ihan hyvin.
    Samaa mieltä. Tulipa avattua ajokausi täällä Oulussa vappuajon merkeissä. Viime kesän pyörä olikin poissa liikenteestä kokonaan, ja nyt kuussatku tuntui kerrassaan nopsalta kamppeelta. Ja ne Leovincen mukavat äänet. Nam
  4. #694
    Heh..

    Porvoon kaveri kävi tänään kylässä koko talven viritetyllä busallaan ja minähän heti tyyppejä.

    Hänpä otti Fasuni ja minä hänen busan ja käytiin tuossa Vihdin kirkolla kääntymässä.

    Kehui yllättyneensä Fasun väännöstä?

    Minäkin yllätyin busan väännöstä. =D

    Ei mutta sitä meinaan, että oltiin molemmat yhtä mieltä siitä, notta pääsee sitä hengestään tällä kuussatasella Fazerillakin, jos haluaa. =)
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  5. #695
    n100hp... n200kg, varmaan pääsee hengestääm ainakin oikeassa paikassa.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  6. #696
    Lainaa (aaargh @ Huhti. 30 2008,23:59) kirjoitti
    Ongelma on se, että kun käännän avaimesta virrat pois niin tuuletinkin pysähtyy?? Eikös flektin pitäisi saada virrat suoraan akulta, eikä avaimen kautta, nyt pitää virtoja pidellä niin kauan että lämmöt laskee.
    Ei tuosta flektin pyörittämisestä ole mitään hyötyä, jos kone ei käy (eli vesipumppu ei pyöri).

    Ihan riittävä systeemi jälkikäytölle mielestäni on:
    - prätkä parkkiin
    - 30 sekkaa tyhjäkäyntiä
    - kone pois tulilta, jos flekti ei pyöri
    - jos taas flekti pyörii, niin antaa käydä tyhjäkäyntiä, kunnes flekti lopettaa, sitten pois tulilta.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  7. #697
    Lainaa (Koris @ Touko. 05 2008,10:29) kirjoitti
    Lainaa (aaargh @ Huhti. 30 2008,23:59) kirjoitti
    Ongelma on se, että kun käännän avaimesta virrat pois niin tuuletinkin pysähtyy?? Eikös flektin pitäisi saada virrat suoraan akulta, eikä avaimen kautta, nyt pitää virtoja pidellä niin kauan että lämmöt laskee.
    Ei tuosta flektin pyörittämisestä ole mitään hyötyä, jos kone ei käy (eli vesipumppu ei pyöri).

    Ihan riittävä systeemi jälkikäytölle mielestäni on:
    - prätkä parkkiin
    - 30 sekkaa tyhjäkäyntiä
    - kone pois tulilta, jos flekti ei pyöri
    - jos taas flekti pyörii, niin antaa käydä tyhjäkäyntiä, kunnes flekti lopettaa, sitten pois tulilta.
    Koriksen metodi on ehkä jo liiankin varovainen, jos sellaista onkaan. Kovan ajon/rata-ajon jälkeen varsin suotava metodi, mutta ei välttämätön kevyen kruisailun jälkeen.

    Pahaa ei tosin ylimääräinen jäähdyttely tee koskaan.
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  8. #698
    Näkeehän sen lämpömittarista, koska se ajon jälkeen nousee niin että flekti lähtee käyntiin, mulla ainakin 100c.

    Joka ajon jälkeen kun ajaa talliin niin tulee jäähdyteltyäkin riittävästi kun joutuu availemaan ovia, muuten en paljoa ole jäähdytellyt
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  9. #699
    Toissa päivänä tuli tehtyä viimein kaupat haikailemastani FZ6-S:stä. 06-mallinen tuntuu olevan, vaikka ensirek. pvm onkin kesällä -07. Nooh, se ei miun menoa haittaa. Just sopivasti sisäänajot (vähän reilu 4500km ajettu) suoritettu pois alta, ja tehdastakuutakin vielä vuos jäljellä.

    Mitä tässä nyt reilu 300km kerenny lauantain jälkeen ajelemaan, niin päällimmäisenä ajatuksena on ollu: "voiko moottoripyöräily tosiaan olla näin helppoa ja hauskaa?" Edellinen pyöränihän oli Er5, ja sen kanssa miulla oli aivan älyttömät ongelmat uskaltaa kallistaa kurveihin. Ja jo nyt on kaarrenopeudet noussu ihan järestään 10-20km/h. (Ennen ne pyöri jossain 50-70 kieppeillä, nyt 80-100km/h.)

    Ihan on pakko sen verran sohia muurahaispesää, että luin ihan mielenkiinnosta koko tän ketjun läpi ja naureskelin ihmisten innolle olla heti vaihtamassa slipareita ja asentelemassa Power Commandereita. Miun mielestä nuo alkuperäiset röörit on kyl paljon paremman näköset ku yhetkään vaihtoputket, ja jos mie sitä tehoa niin älyttömästi olisin kaivannu, ni olisin ostanu jonkun Rykkösen tai vastaavan vinguttimen, enkä Fazua. Mut makuja on monia, sano kärpänen ku paskaa suuhunsa lappo.

    Pikkusen on vielä totuttelemista tuohon kytkimen ja kaasun yhteiskäyttöön, mut eiköhän siihenkin tässä kesän mittaan kotkaannu. Ainoo, mikä jäi vähän harmittamaan, oli ku joutu tyytymään siniseen... Absillinen punanen oli hakusessa, mut sentään toinen kriteeri täytty.

    Mutta kaikenkaikkiaan aivan IhQ pyörä tuo on. Ei millään malttais pysyä pois sen selästä, ja koko ajan haikailee vaan kruisailemaan. Ja sit jos tuossa myöhemmällä kesää kävis radalla opettelemassa vähän lisää kurvailua, ni ajonautinto noussee vähintään potenssiin neljä Erkillä ajeluun verrattuna.
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. " -Albert Einstein-
    ***
    Kawasaki Er5 -99 -> Yamaha FZ6S ABS -07 -> Suzuki GSX-R750 -08 -> Yamaha FZ1-S -06
  10. #700
    Lainaa (Jetamio @ Touko. 12 2008,13:33) kirjoitti
    Pikkusen on vielä totuttelemista tuohon kytkimen ja kaasun yhteiskäyttöön...
    Se kytkin on aika on/off-tyyppinen. Joidenkin mielestä se, että kytkin ottaa mahdollisimman ylhäältä, jeesaa jonkin verran. Kannattaa kuitenkin varoa, ettei säädä sitä luistamaan.

    Siihen kaasupuoleen voi auttaa kaasukahvan (kaasuvaijereiden) välyksen vähentäminen minimiin (ohjekirjassa se on 2-3 mm muistaakseni, mutta IRL 0,1 mm on juuri sopiva).

    Sitten noiden yhteisheijareihin voi auttaa ketjun kireyden tarkistus, eli että se ei ole liian löysällä.

    Toi sininen oli vähän huono tsäkä, se kun on hitain väri -04 - 06 -malleista.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  11. #701
    Lainaa (Koris @ Touko. 12 2008,22:16) kirjoitti
    Toi sininen oli vähän huono tsäkä, se kun on hitain väri -04 - 06 -malleista.
    Juuh... hopee on nopee
    FZ6S ABS --> Nishiki 422 ;)
  12. #702
    Hih hei !

    Uutukaisen uusi tulokas tässäpi liittyy mukaan.

    Ostin viikko takaperin lauantaina FZ6S / -07abs kikottimen.

    Hopea on hyvä väri.

    Viimeksi teininä ( kaaaauuaaaan sitten ) ajellut pienellä 72 kuutioisella Hondalla. Joten ihan alottelijana liikenteessä mukana.

    Heti ostoa seuraavana päivänä pyyhkäsin Vantaalta Lahteen ja takas. Ai että tuntu hyvälle

    Mulla ei ole kiirettä niiden putkien ja muiden herkkujen kanssa , kuhan nyt edes sais vaan kilometrejä alle.

    Työssäkäynti haittaa harrastustoimintaa )-:

    Kävin työkaverin kanssa kokeilemassa ABS:n toimintaa.

    Hiekalla toimi hienosti mutta asfaltilla ei vauhtia ollut tarpeeksi , kun taas pitoa oli.... ja eikun persaus ilmaan (-:

    En onnex mennyt nurin.

    Kilometrit ja harjoittelu tekee mestarin.

    K.
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  13. #703
    Lainaa (Koris @ Touko. 12 2008,22:16) kirjoitti
    Se kytkin on aika on/off-tyyppinen. Joidenkin mielestä se, että kytkin ottaa mahdollisimman ylhäältä, jeesaa jonkin verran. Kannattaa kuitenkin varoa, ettei säädä sitä luistamaan.

    Siihen kaasupuoleen voi auttaa kaasukahvan (kaasuvaijereiden) välyksen vähentäminen minimiin (ohjekirjassa se on 2-3 mm muistaakseni, mutta IRL 0,1 mm on juuri sopiva).

    Sitten noiden yhteisheijareihin voi auttaa ketjun kireyden tarkistus, eli että se ei ole liian löysällä.

    Toi sininen oli vähän huono tsäkä, se kun on hitain väri -04 - 06 -malleista.
    Njääh, en mie taija ruveta sen enempää mitään välyksiä säätelemään, korkeintaan ketjujen kireyden tarkistan. Luulen, että syynä ihan yksinkertasesti vaan se, että kerkes lihasmuisti tulla siitä missä kohalla Dear Erkissä kytkin otti, ja kuinka paljon sitä hanaa piti antaa.

    Ja mitenniimuka sininen on hitain väri?! Mitähä?

    Housussas on hidas väri...
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. " -Albert Einstein-
    ***
    Kawasaki Er5 -99 -> Yamaha FZ6S ABS -07 -> Suzuki GSX-R750 -08 -> Yamaha FZ1-S -06
  14. #704
    Lainaa (Jetamio @ Touko. 13 2008,21:35) kirjoitti
    ... kerkes lihasmuisti tulla siitä missä kohalla Dear Erkissä kytkin otti, ja kuinka paljon sitä hanaa piti antaa.
    Erkkiä tyypänneenä muistelisin siinä olleen todella lyhyet välitykset FZ6:een verrattuna eli FZ6 vaatii enemmän kytkimen luistatusta lähdössä.

    FZ6 taitaa ottaa ykkösellä mittarinopeutta 98, Kawa selkeästi vähemmän.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  15. #705
    Takavalo palanut, millaista lamppua tuohon pitäisi ostaa? Jarruvalo siis toimii, mutta se tavallinen valo siinä ei toimi. Ja mitä kaikkea tuosta pitää purkaa, että sen saa vaihdettua?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  16. #706
    Villi veikkaus , että siinä on ihan vastaava yhdistelmäpolttimo kuin autoissa. (jarru ja ajovalo samassa)

    Eli penkki irti , otat siitä lampun pidikkeestä kiinni ja käännät vastapäivään.

    Polttimo irti ja uusi tilalle.

    Manuaali varottaa , että se pakoputken tukirauta onpi kuuma jos olet juuri ajanut... (-:
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  17. #707
    Lainaa (Ropaaja @ Touko. 17 2008,17:33) kirjoitti
    Villi veikkaus , että siinä on ihan vastaava yhdistelmäpolttimo kuin autoissa. (jarru ja ajovalo samassa)

    Eli penkki irti , otat siitä lampun pidikkeestä kiinni ja käännät vastapäivään.

    Polttimo irti ja uusi tilalle.

    Manuaali varottaa , että se pakoputken tukirauta onpi kuuma jos olet juuri ajanut... (-:
    Näköjään mikään Varaosamaailma tai muukaan ei ole auki, mutta eikö noita saa ihan huoltsikoiltakin?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  18. #708
    saa huoltamoilta, ainakin sellaiselta jossa myydään edes jotain autotarvikkeita.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  19. #709
    Lainaa (ilkka75 @ Touko. 17 2008,18:27) kirjoitti
    saa huoltamoilta, ainakin sellaiselta jossa myydään edes jotain autotarvikkeita.
    Joo, hyvä juttu. Täytyy kohta käydä katsomassa paikalliset läpi. Olisi kyllä voinut avata tuon manuaalin niin olisi säästynyt taas turhilta kysymyksiltä
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  20. #710
    Ai niin, sellainen muistui mieleen, johon ei varmaankaan manuaalista löydy vastausta. Öljyn ja öljynsuodattimen vaihdon jälkeen on rupenut kuulumaan erikoista sirinää korkeilla kierroksilla. En osaa sitä oikein paikantaa, mutta jostakin kuskin edestä se selvästi kuuluu. Toivottavasti siellä ei nyt mikään ole paskana
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  21. #711
    Miksi lukea manuaalia , kun saman asian voi lukea foorumista

    Juu , siellä pitäs olla sellanen bajonettikannalla varustettu polttimo.

    Ehkä kuitenkin tarkistat liikkeen pihassa , ennenkuin lyöt eurot tiskiin.

    Mikään ei harmita niin , kuin väärän varaosan ostaminen
    paikasta jossa ei tunneta palautusoikeutta...
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  22. #712
    Tuosta sirinästä en osaa sanoa.

    Itse olen omistanut mopon vasta tasan kaksi viikoa , joten minä kuuntelen vielä tuulensuhinoita.

    Ehkä joku viksumpi ja vilmaattisempi osaa opastaa.
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  23. #713
    Lainaa (teude @ Touko. 17 2008,18:56) kirjoitti
    Ai niin, sellainen muistui mieleen, johon ei varmaankaan manuaalista löydy vastausta. Öljyn ja öljynsuodattimen vaihdon jälkeen on rupenut kuulumaan erikoista sirinää korkeilla kierroksilla. En osaa sitä oikein paikantaa, mutta jostakin kuskin edestä se selvästi kuuluu. Toivottavasti siellä ei nyt mikään ole paskana
    Ittellä ku oli FZ6S niin sirinää tuli ainaki kytkimen säädön"mutterin" pidätin jousiteräs lirputtimesta ...
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  24. #714
    Tuosta sirinästä. Mikäli samaa sirinää, niin mulla esiintyy aika tarkalleen 8000-8600 kierroksen kohdalla.
    Toisaalta, kun kierroslukumittari on täysin lukukelvoton, antaa tuo osviittaa missä mennää..
    Täytyy itsekin tutkia, tuleeko sirinä siitä lärpäkkeestä.



    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  25. #715
    Minusta tuo kierroslukumittari on tuossa pyörässä oikein hyvä Eihän se nätti ole, mutta selkeä.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  26. #716
    Itseä pyörässä häiritsee lähinnä tiukka polvikulma (pituutta 185), joka aiheuttaa varsin mukavaa polttavaa kipua jo n. tunnin ajon jälkeen. Onko tuon korjaamiseen mitään helppoa/halpaa keinoa? Pyörä menee varmaan viimeistään ensi kesänä joka tapauksessa vaihtoon, mutta tänä kesänä olisi kiva pystyä ajamaan vähän pidempiäkin matkoja, ilman jalkojen polttelua.
  27. #717
    Lainaa (dzero @ Touko. 21 2008,19:55) kirjoitti
    Itseä pyörässä häiritsee lähinnä tiukka polvikulma (pituutta 185), joka aiheuttaa varsin mukavaa polttavaa kipua jo n. tunnin ajon jälkeen.
    Onkos se kipu polvissa?

    Pikku juttuna kannattaa tarkistaa vaihdepolkimen säätö - ettei se poljin pakota vasempaa jalkaa huonoon asentoon.

    Itsellä polvien kipuilu esiintyy semmoisilla ajohousuilla, jotka tuppaavat jäädä polvitaipeeseen "mykkyrälle". Valitettavasti juuri ne ajohousut on pitkälle matkalle tarkoitettu. Edestä päin painaa polvisuojus ja takaa verenkierron plokkaa haitariresori.

    Eli itse oion koipia matkan päällä vähintään kerran kymmenessä minuutissa. Jalka kerrallaan, suoraan etuviistoon - kannattaa varoa ajokengän osumista asfalttiin, siinä ei hirveästi marginaalia ole.

    Pysyvämpi ratkaisu kohdallani on ostaa polven alueelta väljemmät ajohousut. Heti sitten kun olen 40 kg hoikempi...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  28. #718
    Itse olen 190cm ja olen harkinnut fasua tosissani ensipyöräksi pitkän tauon jälkeen. Kylmätyyppejä olen käynyt istuskelemassa eri pyörissä, mutta niiden perusteella on tietysti vaikea arvioida miltä sitä tuntuu tunnin ajon jälkeen.

    Pitää käydä vielä istuskelemassa Hondat ja kawat. Jammu kiinnostaisi merkin puolesta, mutta tuo pitkälle miehelle sopiminen askarruttaa.

    Onko vuosimallien suhteen eroa istumakorkeuksissa?
  29. #719
    Itse olen myös 190cm pitkä ja kyseisellä pyörällä noin 6000km takana. Polvikulma saattaa tuntua tiukalta. Ajoasentoa en kuitenkaan pitäisi huonona. Kuten edellä mainittiin, jalkoja voi ojennella ajon aikana.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  30.  
  31. #720
    Lainaa (Kema @ Touko. 23 2008,14:47) kirjoitti
    Onko vuosimallien suhteen eroa istumakorkeuksissa?
    Vm. 2004 - 2006 lienee täysin samat.

    2007 alkaen istumakorkeus saattaa olla sama, mutta satulan muotoilu eri. Ehkä siihen suuntaan, että on edestä kapeampi = lyhyelle helpompi saada jalat maahan. Ja ehkä satula ei ole niin kova kuin -04 - -06.

    En tiedä varmuudella, kun en ole viitsinyt uutta versiota käydä tyyppäämässä - vaihtotarjouksen välirahapyynti oli niin posketon...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Sivu: 24 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen