Sivu: 20 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 1053:sta
  1. #571
    Mites muut teette nyt kun on nämä lämpöset ilmat. Ku pyörän sammuttaa niin useimmiten alkaa flekti pyörimään että annatteko pyöriä vaan loppuu vai sammutatteko virrat samantein?
    Yamaha FZ6S -06

    Mistä tätä ajetaan!?
  2. #572
    ^Kyllä mä oon antanut hetken hurista ennenkuin katkasen virrat.
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  3. #573
    Lainaa (Matteus @ Kesä. 03 2007,02:39) kirjoitti
    Pyörä pystyssä ja suorassa, tasaisella pinnalla. Laitat tikun reikään niin syvälle kuin menee, mutta et kierrä sitä kierteille -> nostat tikun pois ja katot öljypinnan, bueno.

    Olihan tuota öljyä itelläkin liikaa viime kesäisen huollon jäljiltä, desi-puoltoista pois ja taas on kohdillaan. En tiiä, ei pitäs olla noin vaikeeta huollossa laittaa öljymäärää kohdilleen. Nyt viimeisimmän huollon jäljiltä on kyllä ihan sopivasti öljyjä sisällä.
    Jep näin päättelin itsekin ja otin noin 1,5-2 desiä öljyä pois.
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  4. #574
    Noniin nyt tuli laitettua tilaukseen leovincen putket.
    Oon yrittänyt selata näitä foorumeita läpi ja saada selvää, että kuinka tulisi toimia sliparin vaihdon yhteydessä, mutta en ole oikein saanut kunnon yhteenvetoa aikaiseksi.

    Eli siis kuinka toimia:

    -Leovincet kiinni katti jää (killerit paikallaan vai pois) vai
    -Leovincet kiinni ja katti pois (killerit paikallaan vai pois) vai
    -Vai suosiolla Leovincet + PC + sätöön

    Tarkoitus olisi selvitä mahdollisesti pelkillä slipareiden vaihdolla,
    mutta mikä vaihtoehdoista paras että ei mee liian laihalle.
    Tällä hetkellä hakusessa vain moottoripyörän ääni!

    Toivottavasti ei mene liikaa toistoksi, mutta kun en vaan saanut selvitettyä vaikka kuinka selaillut foorumeita.


    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  5. #575
    Tulipahan vaan mieleen... Mitenkäs FZ6:n saa käyntiin, jos esim. akku on tyhjentynyt yön aikana. Jos toi akku on tuolla bensatankin alla, niin tokkopa tuota voi suoraan startata toisesta moposta tai auton akusta?

    Onko joku tuupannu ikinä tota käyntiin. Lähteekö se?



    ...Life`s a series of goodbyes...
    -Yamaha FZ6-
  6. #576
    Lainaa (mouhja @ Kesä. 04 2007,19:28) kirjoitti
    Eli siis kuinka toimia:

    -Leovincet kiinni katti jää (killerit paikallaan vai pois) vai
    -Leovincet kiinni ja katti pois (killerit paikallaan vai pois) vai
    -Vai suosiolla Leovincet + PC + sätöön

    Tarkoitus olisi selvitä mahdollisesti pelkillä slipareiden vaihdolla,
    mutta mikä vaihtoehdoista paras että ei mee liian laihalle.
    Tällä hetkellä hakusessa vain moottoripyörän ääni!
    Ei se mitään sen kummempaa säätöä vaadi kun Leovincet laitat killereiden kanssa. Ilman killereitä ainakin minulla tuli ongelmia tyhjäkäynnin kanssa, ja moottorijarrutuksissa kävi melkoinen pauke.

    Eli sanoisin että jos ajelet ilman killereitä niin sitten alkaa olla PC:lle aihetta.

    Seosta pystyy myös säätämään pyörän omasta huoltomenusta. Itse säädin sieltä vähän rikkaammalle varmuuden vuoksi.

    edit: katti pois vaan. Leovincejen mukana pitäisi tulla väliputki.



  7. #577
    Laiteltiin sit illan aikana Devilin putket kii.. Mukavasti pörisee.. Huomenna sit testaillaan ilman killereitä. Olihan siin kyl hommaa, varsinkin ku tuli mentyä erehdy, erehdy ja opi taktiikalla..
    Tuli samalla kolvailtua ed. omistajan tekemät minivilkkujen johtojen kytkökset, oli vaan taivuteltu koukkumutkille ja suojattu...hjyvä... not!

    Hävis myös tärinät 5000-6000 väliltä.. Tiedä en miks, mut en valita.


    Nyt vaan odottelemaan niitä TCP:n tuotteita...joskus ennen jussia pitäs tulla..



    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  8. #578
    Lainaa (makke111 @ Kesä. 09 2007,01:35) kirjoitti
    Nyt vaan odottelemaan niitä TCP:n tuotteita...joskus ennen jussia pitäs tulla.
    Mitä kaikkea tilasit TCP:ltä?

    Mulle tuli ne katteet kivasti reilussa viikossa tänne. Eli laittoivat viestiä, milloin saavat osat tehtaalta ja laittavat lähetyksen matkaan. Viikko siitä eteenpäin oli paketti odottamassa. * Yritän laittaa pyörästä jonkun kuvankin tänne, kunhan saan sellaisen ladattua johonkin muuallekin kuin bittitaivaaseen.
  9. #579
    Sen pikkuisen etukatteen ja sit takapenkin suojan..
    Laitoin tilauksen viime viikol menemään.. joku 20 päivää oli toimitusaika, ruuhkaan kun osuin..

    Mut ei se mitään, Devileissäkin kesti "vain" kuukaus tulla.. Mut hyvää kannatti odottaa..

    Ja nyt
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  10. #580
    Nonii nyt on leovincet kiinni ja hyvin pelaa
    Db-killerit paikallaan ja katti korvattu suoralla putkella mikä tuli leovincejen mukana.
    Äänet ovat aivan mahtavat, kävin koeajamassa ennenkuin ostin omani niin samanlaisen devilin putkilla ja mun mielestä leovinceissa paremmat äänet. (matalampaa mörinää)
    Huomenna kuitenkin varmuuden vuoksi penkkiin ni voi nukkua yöt rauhassa.
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  11. #581
    Minä voisin olla valmis luopumaan omastani. Ei fasussa mitään vikaa ole, mutta hayabusa kutittelisi kovasti mielessä

    Kyseessä on siis 2004 FZ6-S. Ajettu 10400 km. Ei kaaduttu. Huollettu Oulun Motormanilla ja siellä se on talvensakin viettänyt. Alla viikon vanhat Pirelli Diablo Stradat. Pyörässä on 46L Givin takalaukku ja kaatumatapit. Hinta 7500e.
    - Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -

    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
    Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04
  12. #582
    Lainaa kirjoitti
    Nonii nyt on leovincet kiinni ja hyvin pelaa
    Db-killerit paikallaan ja katti korvattu suoralla putkella mikä tuli leovincejen mukana.
    Äänet ovat aivan mahtavat, kävin koeajamassa ennenkuin ostin omani niin samanlaisen devilin putkilla ja mun mielestä leovinceissa paremmat äänet. (matalampaa mörinää)
    Meneekö noi LeoVincet mahdollisesti kiinni katin kanssa? Vai onko se korvattava väliputkella?
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  13. #583
    Lainaa (mouhja @ Kesä. 10 2007,22:59) kirjoitti
    Nonii nyt on leovincet kiinni ja hyvin pelaa
    Db-killerit paikallaan ja katti korvattu suoralla putkella mikä tuli leovincejen mukana.
    Äänet ovat aivan mahtavat, kävin koeajamassa ennenkuin ostin omani niin samanlaisen devilin putkilla ja mun mielestä leovinceissa paremmat äänet. (matalampaa mörinää)
    Huomenna kuitenkin varmuuden vuoksi penkkiin ni voi nukkua yöt rauhassa.
    Nyt on penkitetty, seoksen olivat kohdallaan.
    Teho- ja vääntökäyrät sen verta suorat ettei tarvi powercommanderia hommata.

    Tehokäyrä

    En kokeillut edes katin kanssa vaan otin suosiolla pois.



    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  14. #584
    Lainaa (mouhja @ Kesä. 11 2007,19:58) kirjoitti
    Nyt on penkitetty, seoksen olivat kohdallaan.
    Teho- ja vääntökäyrät sen verta suorat ettei tarvi powercommanderia hommata.
    Hienoa, melkein kuin omasta pyörästä olisi käyrä otettu kun meillä on identtiset putket
    Onhan tuossa tuo paha kuoppa 6000 tienoilla, jonka saisi PC:llä tasoitettua. Olisi kiinnostavaa tehdä muutama ajo penkissä ja kokeilla pyörän omia CO-säätöjä.

    Suosittelen pykälää pienempää eturatasta jos et kauheasti matka-ajoa ajele.
  15. #585
    Lainaa (J73 @ Kesä. 12 2007,00:44) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Kesä. 11 2007,19:58) kirjoitti
    Nyt on penkitetty, seoksen olivat kohdallaan.
    Teho- ja vääntökäyrät sen verta suorat ettei tarvi powercommanderia hommata.
    Hienoa, melkein kuin omasta pyörästä olisi käyrä otettu kun meillä on identtiset putket
    Onhan tuossa tuo paha kuoppa 6000 tienoilla, jonka saisi PC:llä tasoitettua. Olisi kiinnostavaa tehdä muutama ajo penkissä ja kokeilla pyörän omia CO-säätöjä.

    Suosittelen pykälää pienempää eturatasta jos et kauheasti matka-ajoa ajele.
    Joo kylhän sitä sais tasoitettua mut ei taida viitsiä laittaa 500 euroa siihen.
    Kysyin tosta CO säädöistä ja oli sitä mieltä et vaikuttaa vaan alle 3000 kierroksiin ja todella pienellä alueella (about 2-3%)
    Mennään nyt näillä.
    Voishan tota eturatasta koittaa vaihtaa ja kattoo miten käyttäytyy.
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  16. #586
    Noin, pienen äheltelyn jälkeen lähtihän ne db-killerit irti. Tiukas oli kyl. Mörisee kivasti.

    Tyhjäkäynti on kyl aika epätasasta, mitens on, kannattaako toi käyä säädättämässä kun ajattelin kyl ajella ilman noita killereitä...



    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  17. #587
    Lainaa (makke111 @ Kesä. 13 2007,21:52) kirjoitti
    Tyhjäkäynti on kyl aika epätasasta, mitens on, kannattaako toi käyä säädättämässä kun ajattelin kyl ajella ilman noita killereitä...
    Tyhjäkäynti on sellaista "pumppaavaa"? Jos löydät ratkaisun niin kerro ihmeessä. PC:llähän se tietenkin korjaantuisi...
  18. #588
    Moro!
    Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitkä on mittariston co-arvot fasussa tehdas asetuksissaan?Kiitos. .
    Niin ja paljonko siinä on asteikkoa?
    Niin ja ittellä fasu viime kesänä ja tyhjäkäynti heijas mutta kun ajeli vähän aikaa tasoittu,devilit ilman killereitä,kun katin poistaa ei oo enää pakovastusta tarpeeks,penkitin ja seokset ok,99 hp taka nakilla.



    tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
  19. #589
    Lainaa (J73 @ Kesä. 13 2007,22:45) kirjoitti
    Tyhjäkäynti on sellaista "pumppaavaa"? Jos löydät ratkaisun niin kerro ihmeessä. PC:llähän se tietenkin korjaantuisi...
    Joo juurikin sitä, esiintyy kylmällä koneella enempi. Kyl tuntuu paljo paukuttavan putkes, ens viikosta penkkiin ja mahd säätöihin..
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  20. #590
    Lainaa (J73 @ Kesä. 13 2007,22:45) kirjoitti
    Lainaa (makke111 @ Kesä. 13 2007,21:52) kirjoitti
    Tyhjäkäynti on kyl aika epätasasta, mitens on, kannattaako toi käyä säädättämässä kun ajattelin kyl ajella ilman noita killereitä...
    Tyhjäkäynti on sellaista "pumppaavaa"? Jos löydät ratkaisun niin kerro ihmeessä. PC:llähän se tietenkin korjaantuisi...
    Tilanteen saa paljon paremmaks kun hieman nostaa tyhjäkäyntiä...
    Näin viime vuonna ainaki itte tein niin loppu se tyhjäkäynnin"heijaaminen" .
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  21. #591
    Lainaa (04rykkönen @ Kesä. 15 2007,18:50) kirjoitti
    Moro!
    Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitkä on mittariston co-arvot fasussa tehdas asetuksissaan?Kiitos. .
    Kertokaa ny joku minkalaisia lukemia teillä on co arvoissa?Kaveri meni ropaamaan eikä tietenkään ottanut orginaaleja ylös,nyt käyttäytyy nyt vähän omituisesti. .
    tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
  22. #592
    Lainaa (04rykkönen @ Kesä. 17 2007,19:36) kirjoitti
    Lainaa (04rykkönen @ Kesä. 15 2007,18:50) kirjoitti
    Moro!
    Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitkä on mittariston co-arvot fasussa tehdas asetuksissaan?Kiitos. .
    Kertokaa ny joku minkalaisia lukemia teillä on co arvoissa?Kaveri meni ropaamaan eikä tietenkään ottanut orginaaleja ylös,nyt käyttäytyy nyt vähän omituisesti. .
    Mulla on C1 -17 ja C2 -4. Mutta noi on pyörä kohtasia, eli ei välttämättä sulle oikeat.
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  23. #593
    Lainaa (makke111 @ Kesä. 15 2007,22:53) kirjoitti
    Lainaa (J73 @ Kesä. 13 2007,22:45) kirjoitti
    Tyhjäkäynti on sellaista "pumppaavaa"? Jos löydät ratkaisun niin kerro ihmeessä. PC:llähän se tietenkin korjaantuisi...
    Joo juurikin sitä, esiintyy kylmällä koneella enempi. Kyl tuntuu paljo paukuttavan putkes, ens viikosta penkkiin ja mahd säätöihin..
    Täällä sama homma, uudet Scorpionit alla ja tuntuu, että paukkuu kokoajan putkessa. Mites muilla jotka ovat tarkastaneet seokset, paukkuuko silti (katin kanssa / ilman)?
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  24. #594
    Lainaa (Grosse @ Kesä. 22 2007,22:07) kirjoitti
    Lainaa (makke111 @ Kesä. 15 2007,22:53) kirjoitti
    Lainaa (J73 @ Kesä. 13 2007,22:45) kirjoitti
    Tyhjäkäynti on sellaista "pumppaavaa"? Jos löydät ratkaisun niin kerro ihmeessä. PC:llähän se tietenkin korjaantuisi...
    Joo juurikin sitä, esiintyy kylmällä koneella enempi. Kyl tuntuu paljo paukuttavan putkes, ens viikosta penkkiin ja mahd säätöihin..
    Täällä sama homma, uudet Scorpionit alla ja tuntuu, että paukkuu kokoajan putkessa. Mites muilla jotka ovat tarkastaneet seokset, paukkuuko silti (katin kanssa / ilman)?
    Joo kyllähän toi paukkuu kovassa moottorijarrutuksessa, ja muutenkin kun antaa happea ja sit tiputtaa kierroksia.
    Mulla on leovincet ja katti pois.
    Penkissä ainakin seokset oli kohdillaan. Kuulemma ku tehtaan jäljiltä.
    Pahalta välillä tuntuu, mut kun kerran mitattu on ni kai se on uskottava.
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  25. #595
    Lainaa (Köli @ Kesä. 02 2007,10:57) kirjoitti
    ^Suomenkielisessä ohjekirjassa sanotaan näin:

    Irroita ja puhdista moottoriöljyn mittatikku, työnnä se takaisin aukkoon(älä ruuvaa kiinni), nosta ylös ja tarkista öljyn pinnan taso.

    Vaikee tostakin on sanoa kummin sen tikun pitää olla.
    Lainaa (Matteus @ Kesä. 03 2007,02:39) kirjoitti
    Pyörä pystyssä ja suorassa, tasaisella pinnalla. Laitat tikun reikään niin syvälle kuin menee, mutta et kierrä sitä kierteille -> nostat tikun pois ja katot öljypinnan, bueno.

    Olihan tuota öljyä itelläkin liikaa viime kesäisen huollon jäljiltä, desi-puoltoista pois ja taas on kohdillaan. En tiiä, ei pitäs olla noin vaikeeta huollossa laittaa öljymäärää kohdilleen. Nyt viimeisimmän huollon jäljiltä on kyllä ihan sopivasti öljyjä sisällä.
    Onkohan meillä eri ohjekirjat?


    Eli omasta ohjekirjastani:

    1. Aseta moottoripyörä pystysuoraan tasaiselle alustalle.

    2. Käynnistä moottori, lämmitä moottoria useita minuutteja ja sammuta se.

    3. Odota muutama minuutti ja anna öljyn tasaantua.

    4. Irrota ja puhdista moottoriöljyn mittatikku, työnnä se takaisin aukkoon (älä ruuvaa kiinni), nosta ylös ja tarkista öljyn pinnan taso.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  26. #596
    Lainaa (Arrow @ Kesä. 03 2007,17:55) kirjoitti
    Mites muut teette nyt kun on nämä lämpöset ilmat. Ku pyörän sammuttaa niin useimmiten alkaa flekti pyörimään että annatteko pyöriä vaan loppuu vai sammutatteko virrat samantein?
    Siitä, että flekti pyörii moottorin ollessa sammuksissa, ei ole muuta kuin haittaa (sähköä kuluu). Ei siellä mikään jäähdytysneste kierrä, vaikka jäähdytinpropelli kuinka huutaisi.

    Itse teen näin:
    - kylmillä keleillä pyörä parkkiin, tyhjäkäyntiä minuutti ja peli seis.
    - kuumilla keleillä pyörä parkkiin, odotan minuutin, josko flekti käynnistyisi
    - - > jos käynnistyy (yleensä käynnistyy), annan moottorin käydä tyhjäkäyntiä, kunnes flekti sammuu ja sitten peli seis.
    - - > jos flekti ei käynnisty, niin peli seis.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  27. #597
    Päivää taloon,

    Se on semmonen juttu, että iloinen perhetapahtuma vaatii julkisuutta: -05 fz6-s on astunut perhekunnan ruokavahvuuteen. Ei muuta kuin kynttilät kakkuun ja kannat kattoon.

    Mulla on takaraivossa satavarma tunne, että jossain olisi maininta pyörässä olevasta, jonkin sortin hälyttimestä. Pitääkö tunne kutiaan vai taasko pitää tarkistaa lääkitystä ja pillerimääriä?
    FZ1-S 07
  28. #598
    Lainaa (-KG- @ Kesä. 26 2007,14:45) kirjoitti
    Mulla on takaraivossa satavarma tunne, että jossain olisi maininta pyörässä olevasta, jonkin sortin hälyttimestä.
    Eipä taida olla vakiona muuta kuin ajonesto. Pyörään kyllä saa jälkiasennuksena monenmoista hälytintä.

    Onnea uuden tulokkaan johdosta!

    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  29. #599
    Just satuin katsomaan olisiko powercommanderiin karttaa leovincen putkilla niin löytyhän semmoinen, tullut sinne ihan lähiaikoina

    Laitoin tilaukseen pc:n, katsotaan kuinka toimii tuon kartan kanssa ja sitten tarvittaessa jossaan vaiheessa penkkiin jos tarvetta.

    Kartta on European Model, Leovince Slip Ons with Db-Killer installed, Cat replacement tube, Stock or aftermarket air filter

    Täältä
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  30.  
  31. #600
    Lainaa (Koris @ Kesä. 26 2007,14:47) kirjoitti
    Lainaa (-KG- @ Kesä. 26 2007,14:45) kirjoitti
    Mulla on takaraivossa satavarma tunne, että jossain olisi maininta pyörässä olevasta, jonkin sortin hälyttimestä.
    Eipä taida olla vakiona muuta kuin ajonesto. Pyörään kyllä saa jälkiasennuksena monenmoista hälytintä.

    Onnea uuden tulokkaan johdosta!

    Kiitokset! Sehän on tuolla selvä.



    FZ1-S 07
Sivu: 20 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen