Mites muut teette nyt kun on nämä lämpöset ilmat. Ku pyörän sammuttaa niin useimmiten alkaa flekti pyörimään että annatteko pyöriä vaan loppuu vai sammutatteko virrat samantein?
Yamaha FZ6S -06
Mistä tätä ajetaan!?
^Kyllä mä oon antanut hetken hurista ennenkuin katkasen virrat.
Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
Jep näin päättelin itsekin ja otin noin 1,5-2 desiä öljyä pois.(Matteus @ Kesä. 03 2007,02:39) kirjoitti
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Noniin nyt tuli laitettua tilaukseen leovincen putket.
Oon yrittänyt selata näitä foorumeita läpi ja saada selvää, että kuinka tulisi toimia sliparin vaihdon yhteydessä, mutta en ole oikein saanut kunnon yhteenvetoa aikaiseksi.
Eli siis kuinka toimia:
-Leovincet kiinni katti jää (killerit paikallaan vai pois) vai
-Leovincet kiinni ja katti pois (killerit paikallaan vai pois) vai
-Vai suosiolla Leovincet + PC + sätöön
Tarkoitus olisi selvitä mahdollisesti pelkillä slipareiden vaihdolla,
mutta mikä vaihtoehdoista paras että ei mee liian laihalle.
Tällä hetkellä hakusessa vain moottoripyörän ääni!
Toivottavasti ei mene liikaa toistoksi, mutta kun en vaan saanut selvitettyä vaikka kuinka selaillut foorumeita.
![]()
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Tulipahan vaan mieleen... Mitenkäs FZ6:n saa käyntiin, jos esim. akku on tyhjentynyt yön aikana. Jos toi akku on tuolla bensatankin alla, niin tokkopa tuota voi suoraan startata toisesta moposta tai auton akusta?
Onko joku tuupannu ikinä tota käyntiin. Lähteekö se?
...Life`s a series of goodbyes...
-Yamaha FZ6-
Ei se mitään sen kummempaa säätöä vaadi kun Leovincet laitat killereiden kanssa. Ilman killereitä ainakin minulla tuli ongelmia tyhjäkäynnin kanssa, ja moottorijarrutuksissa kävi melkoinen pauke.(mouhja @ Kesä. 04 2007,19:28) kirjoitti
Eli sanoisin että jos ajelet ilman killereitä niin sitten alkaa olla PC:lle aihetta.
Seosta pystyy myös säätämään pyörän omasta huoltomenusta. Itse säädin sieltä vähän rikkaammalle varmuuden vuoksi.
edit: katti pois vaan. Leovincejen mukana pitäisi tulla väliputki.
Laiteltiin sit illan aikana Devilin putket kii.. Mukavasti pörisee.. Huomenna sit testaillaan ilman killereitä. Olihan siin kyl hommaa, varsinkin ku tuli mentyä erehdy, erehdy ja opi taktiikalla..
Tuli samalla kolvailtua ed. omistajan tekemät minivilkkujen johtojen kytkökset, oli vaan taivuteltu koukkumutkille ja suojattu...hjyvä... not!
Hävis myös tärinät 5000-6000 väliltä.. Tiedä en miks, mut en valita.
Nyt vaan odottelemaan niitä TCP:n tuotteita...joskus ennen jussia pitäs tulla..
FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15
"Do It Like You Mean It"
Mitä kaikkea tilasit TCP:ltä?(makke111 @ Kesä. 09 2007,01:35) kirjoitti
Mulle tuli ne katteet kivasti reilussa viikossa tänne. Eli laittoivat viestiä, milloin saavat osat tehtaalta ja laittavat lähetyksen matkaan. Viikko siitä eteenpäin oli paketti odottamassa. *Yritän laittaa pyörästä jonkun kuvankin tänne, kunhan saan sellaisen ladattua johonkin muuallekin kuin bittitaivaaseen.
Sen pikkuisen etukatteen ja sit takapenkin suojan..
Laitoin tilauksen viime viikol menemään.. joku 20 päivää oli toimitusaika, ruuhkaan kun osuin..
Mut ei se mitään, Devileissäkin kesti "vain" kuukaus tulla.. Mut hyvää kannatti odottaa..
Ja nyt![]()
"Do It Like You Mean It"
Nonii nyt on leovincet kiinni ja hyvin pelaa
Db-killerit paikallaan ja katti korvattu suoralla putkella mikä tuli leovincejen mukana.
Äänet ovat aivan mahtavat, kävin koeajamassa ennenkuin ostin omani niin samanlaisen devilin putkilla ja mun mielestä leovinceissa paremmat äänet. (matalampaa mörinää)
Huomenna kuitenkin varmuuden vuoksi penkkiin ni voi nukkua yöt rauhassa.![]()
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Minä voisin olla valmis luopumaan omastani. Ei fasussa mitään vikaa ole, mutta hayabusa kutittelisi kovasti mielessä
Kyseessä on siis 2004 FZ6-S. Ajettu 10400 km. Ei kaaduttu. Huollettu Oulun Motormanilla ja siellä se on talvensakin viettänyt. Alla viikon vanhat Pirelli Diablo Stradat. Pyörässä on 46L Givin takalaukku ja kaatumatapit. Hinta 7500e.
- Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04
Meneekö noi LeoVincet mahdollisesti kiinni katin kanssa? Vai onko se korvattava väliputkella?kirjoitti
Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
Nyt on penkitetty, seoksen olivat kohdallaan.(mouhja @ Kesä. 10 2007,22:59) kirjoitti
Teho- ja vääntökäyrät sen verta suorat ettei tarvi powercommanderia hommata.
Tehokäyrä
En kokeillut edes katin kanssa vaan otin suosiolla pois.
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Hienoa, melkein kuin omasta pyörästä olisi käyrä otettu kun meillä on identtiset putket(mouhja @ Kesä. 11 2007,19:58) kirjoitti
Onhan tuossa tuo paha kuoppa 6000 tienoilla, jonka saisi PC:llä tasoitettua. Olisi kiinnostavaa tehdä muutama ajo penkissä ja kokeilla pyörän omia CO-säätöjä.
Suosittelen pykälää pienempää eturatasta jos et kauheasti matka-ajoa ajele.
Joo kylhän sitä sais tasoitettua mut ei taida viitsiä laittaa 500 euroa siihen.(J73 @ Kesä. 12 2007,00:44) kirjoitti
Kysyin tosta CO säädöistä ja oli sitä mieltä et vaikuttaa vaan alle 3000 kierroksiin ja todella pienellä alueella (about 2-3%)
Mennään nyt näillä.
Voishan tota eturatasta koittaa vaihtaa ja kattoo miten käyttäytyy.
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Noin, pienen äheltelyn jälkeen lähtihän ne db-killerit irti. Tiukas oli kyl. Mörisee kivasti.
Tyhjäkäynti on kyl aika epätasasta, mitens on, kannattaako toi käyä säädättämässä kun ajattelin kyl ajella ilman noita killereitä...
"Do It Like You Mean It"
Tyhjäkäynti on sellaista "pumppaavaa"? Jos löydät ratkaisun niin kerro ihmeessä. PC:llähän se tietenkin korjaantuisi...(makke111 @ Kesä. 13 2007,21:52) kirjoitti
Moro!
Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitkä on mittariston co-arvot fasussa tehdas asetuksissaan?Kiitos..
Niin ja paljonko siinä on asteikkoa?
Niin ja ittellä fasu viime kesänä ja tyhjäkäynti heijas mutta kun ajeli vähän aikaa tasoittu,devilit ilman killereitä,kun katin poistaa ei oo enää pakovastusta tarpeeks,penkitin ja seokset ok,99 hp taka nakilla.
tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
Joo juurikin sitä, esiintyy kylmällä koneella enempi. Kyl tuntuu paljo paukuttavan putkes, ens viikosta penkkiin ja mahd säätöihin..(J73 @ Kesä. 13 2007,22:45) kirjoitti
"Do It Like You Mean It"
Tilanteen saa paljon paremmaks kun hieman nostaa tyhjäkäyntiä...(J73 @ Kesä. 13 2007,22:45) kirjoitti
Näin viime vuonna ainaki itte tein niin loppu se tyhjäkäynnin"heijaaminen" .
-Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.
* *
** KAWA *
Kertokaa ny joku minkalaisia lukemia teillä on co arvoissa?Kaveri meni ropaamaan eikä tietenkään ottanut orginaaleja ylös,nyt käyttäytyy nyt vähän omituisesti.(04rykkönen @ Kesä. 15 2007,18:50) kirjoitti
.
tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
Mulla on C1 -17 ja C2 -4. Mutta noi on pyörä kohtasia, eli ei välttämättä sulle oikeat.(04rykkönen @ Kesä. 17 2007,19:36) kirjoitti
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Täällä sama homma, uudet Scorpionit alla ja tuntuu, että paukkuu kokoajan putkessa. Mites muilla jotka ovat tarkastaneet seokset, paukkuuko silti (katin kanssa / ilman)?(makke111 @ Kesä. 15 2007,22:53) kirjoitti
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
Joo kyllähän toi paukkuu kovassa moottorijarrutuksessa, ja muutenkin kun antaa happea ja sit tiputtaa kierroksia.(Grosse @ Kesä. 22 2007,22:07) kirjoitti
Mulla on leovincet ja katti pois.
Penkissä ainakin seokset oli kohdillaan. Kuulemma ku tehtaan jäljiltä.
Pahalta välillä tuntuu, mut kun kerran mitattu on ni kai se on uskottava.
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
(Köli @ Kesä. 02 2007,10:57) kirjoitti
Onkohan meillä eri ohjekirjat?(Matteus @ Kesä. 03 2007,02:39) kirjoitti
Eli omasta ohjekirjastani:
1. Aseta moottoripyörä pystysuoraan tasaiselle alustalle.
2. Käynnistä moottori, lämmitä moottoria useita minuutteja ja sammuta se.
3. Odota muutama minuutti ja anna öljyn tasaantua.
4. Irrota ja puhdista moottoriöljyn mittatikku, työnnä se takaisin aukkoon (älä ruuvaa kiinni), nosta ylös ja tarkista öljyn pinnan taso.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Siitä, että flekti pyörii moottorin ollessa sammuksissa, ei ole muuta kuin haittaa (sähköä kuluu). Ei siellä mikään jäähdytysneste kierrä, vaikka jäähdytinpropelli kuinka huutaisi.(Arrow @ Kesä. 03 2007,17:55) kirjoitti
Itse teen näin:
- kylmillä keleillä pyörä parkkiin, tyhjäkäyntiä minuutti ja peli seis.
- kuumilla keleillä pyörä parkkiin, odotan minuutin, josko flekti käynnistyisi
- - > jos käynnistyy (yleensä käynnistyy), annan moottorin käydä tyhjäkäyntiä, kunnes flekti sammuu ja sitten peli seis.
- - > jos flekti ei käynnisty, niin peli seis.
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
Päivää taloon,
Se on semmonen juttu, että iloinen perhetapahtuma vaatii julkisuutta: -05 fz6-s on astunut perhekunnan ruokavahvuuteen. Ei muuta kuin kynttilät kakkuun ja kannat kattoon.
Mulla on takaraivossa satavarma tunne, että jossain olisi maininta pyörässä olevasta, jonkin sortin hälyttimestä. Pitääkö tunne kutiaan vai taasko pitää tarkistaa lääkitystä ja pillerimääriä?
FZ1-S 07
Eipä taida olla vakiona muuta kuin ajonesto. Pyörään kyllä saa jälkiasennuksena monenmoista hälytintä.(-KG- @ Kesä. 26 2007,14:45) kirjoitti
Onnea uuden tulokkaan johdosta!
![]()
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
Just satuin katsomaan olisiko powercommanderiin karttaa leovincen putkilla niin löytyhän semmoinen, tullut sinne ihan lähiaikoina
Laitoin tilaukseen pc:n, katsotaan kuinka toimii tuon kartan kanssa ja sitten tarvittaessa jossaan vaiheessa penkkiin jos tarvetta.
Kartta on European Model, Leovince Slip Ons with Db-Killer installed, Cat replacement tube, Stock or aftermarket air filter
Täältä
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Kiitokset! Sehän on tuolla selvä.(Koris @ Kesä. 26 2007,14:47) kirjoitti
FZ1-S 07