Sivu: 19 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 1053:sta
  1. #541
    Lainaa (Bren @ Touko. 14 2007,11:36) kirjoitti
    Laitoin sähköpostia TCP Hollandille sivun alalaidassa näkyvään info-osoitteeseen. Tilaaminen onnistuu suoraan heidän kauttaan. Tähän mennessä viesteihin on vastattu saman työpäivän aikana ja palvelu on ollut oikein ystävällistä. Tosin hinnat tuolla ovat aika suolaiset, eikä tinkiminen oikein tuottanut tulosta.

    Heidän tuotteitaan myydään muutamissa eurooppalaisissa ja amerikkalaisissa nettikaupoissa, ehkä niistä olisi saanut halvemmalla. Uncle Google auttaa löytämisessä.
    Miten tuo maksupuoli hoitui?
    Maksat sitten ku posti tuo vai tuliko sieltä joku laskun tyylinen?
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  2. #542
    Lainaa (teude @ Touko. 14 2007,21:05) kirjoitti
    Tietääköhän kukaan, saako vuoden 2004 nakufazeriin jotakin pientä, tyylikästä pleksiä? Ermaxilla oli, mutta näin siellä ainoastaan vuoden 2007 S2-malliin enkä ole varma, että käykö sellainen tähän minun pyörääni. Yamahan oma on melko rumannäköinen kun siinä on se puolipallo.
    Ermax
    Itse ajattelin ostaa TCP:n etukate setin.. Näyttää ihan mukavalta ja saa oikeissa väreissäkin valmiiksi.. FZ6 TCP-katesetti
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  3. #543
    Jaa, tuon taitaakin saada omaan pyörääni, PDF:ssä lukee:
    "Yamaha FZ 6 2004 -->
    FZ6 S2 2007 -->"

    Edit: Niin ja mistä tuolta TCP:n sivuilta näkee hinnan? Tuo Seat Cowl on heillä niin hieno, että varmaan sekin pitää tilata. Ja belly pan. Huhhuh, rahaa menee.



    Suzuki GSX-R 1000 K7
  4. #544
    Lainaa (makke111 @ Touko. 14 2007,21:12) kirjoitti
    Miten tuo maksupuoli hoitui?
    Maksat sitten ku posti tuo vai tuliko sieltä joku laskun tyylinen?
    Tarjosivat maksutavoiksi Visaa tai Mastercardia. Ilmeisesti heillä ei kuitenkaan ollut käytössä mitään kunnollista (=tietoturvallista) verkon kautta toimivaa maksupalvelua. Päädyimme sitten siihen, että maksoin kauppahinnan suoraan heidän tililleen (kätevästi EU-maksuna verkkopankista). Sain sähköpostitse IBAN ja BIC -tunnukset ja muut rahanlähetykseen tarvittavat detaljit. Maksu oli Hollannissa kahden pankkipäivän päästä ja kauppahintaan sain alennusta sen verran, minkä luottokorttiyhtiö olisi heiltä veloittanut välityspalkkiona.

    Onhan tuossa toki oma riskinsä, kun suoraan lähtee rahaa toiselle siirtämään. Se on oma tappioni, jos mitään kamaa ei koskaan toimitetakaan. Luottokorttia käyttäessä on sentään vähän turvaa. Toivomma parasta.
  5. #545
    Lainaa (teude @ Touko. 14 2007,21:18) kirjoitti
    Jaa, tuon taitaakin saada omaan pyörääni, PDF:ssä lukee:
    "Yamaha FZ 6 2004 -->
    FZ6 S2 2007 -->"

    Edit: Niin ja mistä tuolta TCP:n sivuilta näkee hinnan? Tuo Seat Cowl on heillä niin hieno, että varmaan sekin pitää tilata. Ja belly pan. Huhhuh, rahaa menee.
    Hinnat TCP:

    Price for the forkfairing Euro 204.
    Spoiler (belly pan) Euro 306.
    Hugger Euro 184.
    Radiator panels Euro 184.
    Seat cover Euro 184.
    Front fender Euro 163.
    Shipment costs are Euro 25.

    Joo.. rahaa menee taas.. Mut esim yamahan oma belly pan makso jotain 370e luokkaa..

    Pitää varmaan kans hoitaa toi maksupuoli noin kuin Bren..
    Katsotaan mitä tulee..
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  6. #546
    Yamahan sivuilla tulee hintaa tuolle Sub Cowlingille (belly pan) hintaa 268€ ja luultavasti kulut päälle, joten taidan tilata mielummin lähimmästä Yamaha-myymälästä.
    Hinnasto
    Kuvasto



    Suzuki GSX-R 1000 K7
  7. #547
    Perskeles.. on se myyjä kattonu siel myymäläs ton alu version.. (376e) hyvin osas katella.. Joo täytynee käydä huomen uudestaan juttusilla siellä..
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  8. #548
    Mistäköhän muuten johtuu, että etupää tärisee aivan älyttömästi joskus jarrutuksissa, yleensä kovissa jarrutuksissa. Onkohan jarrupalat loppu, jarrulevy kiero, molemmat vai jotakin muuta?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  9. #549
    Lainaa (teude @ Touko. 14 2007,23:25) kirjoitti
    Mistäköhän muuten johtuu, että etupää tärisee aivan älyttömästi joskus jarrutuksissa, yleensä kovissa jarrutuksissa. Onkohan jarrupalat loppu, jarrulevy kiero, molemmat vai jotakin muuta?
    Toi jarrulevy edessä on ns. puoliksi kelluva ("semi-floating"), eli ne niitit, jotka pitävät jarrulevyä paikallaan, pitävät sitä vain silleen "vähän" ja "höllästi".

    Eli tarkista ensin, josko etujarrulevyt ovat juuttuneet (sivuttaissuunnassa) paikoilleen. Niiden pitäisi selvästi liikkua sivusuunnassa heilutellen.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  10. #550
    Lainaa (teude @ Touko. 12 2007,01:47) kirjoitti
    Mitenköhän tuon saisi helpoiten irti? Saako ruuvarin siitä ulkopuolelta ruuveihin kiinni vai pitääkö ottaa tankkia yms. edestä? Itse ajellut nyt 850km, maanantai-iltapäivänä sain pyörän.
    Kokeilin ruuveja irotella mutta perhanan tiukassa ovat tiedä olisivatko jotain kierrelukitetta sinne törkänneet vai mitä mutta ihmeen tiukassa on.
    Yamaha FZ6S -06

    Mistä tätä ajetaan!?
  11. #551
    Lainaa (Arrow @ Touko. 15 2007,20:30) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Touko. 12 2007,01:47) kirjoitti
    Mitenköhän tuon saisi helpoiten irti? Saako ruuvarin siitä ulkopuolelta ruuveihin kiinni vai pitääkö ottaa tankkia yms. edestä? Itse ajellut nyt 850km, maanantai-iltapäivänä sain pyörän.
    Kokeilin ruuveja irotella mutta perhanan tiukassa ovat * tiedä olisivatko jotain kierrelukitetta sinne törkänneet vai mitä mutta ihmeen tiukassa on.
    Niin tosiaan, saimme ne irti kyllä, mukana oli vain FZ6:n omat työkalut ja Kawasaki Z:n pihdit. Toinen painoi ruuvaria täysillä alempaan ruuviin ja toinen pihdeillä käänsi ruuvaria ja hyvin lähti. Toista ruuvia ei tarvinnut edes poistaa. Mutta jos ei koskaan enää kureja laita, niin kannattaa se koko läpyskä sitten ottaa pois. Minun kun pitää leikkiä niiden kurien kanssa, niin otimme alemman pois ja sitä aina kääntämällä saa täydet tehot tai kurit. Se vaijeri vain pitää nostaa aina toiselle puolelle ja ruuvarilla kääntää se levy edestä tai takaisin eteen.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  12. #552
    Lainaa (teude @ Touko. 14 2007,23:25) kirjoitti
    Mistäköhän muuten johtuu, että etupää tärisee aivan älyttömästi joskus jarrutuksissa, yleensä kovissa jarrutuksissa. Onkohan jarrupalat loppu, jarrulevy kiero, molemmat vai jotakin muuta?
    Eturengas kulunut epätasaisesti "aalloille". Voin vaikka lyödä isosta, litran kossupullosta vetoa.

    Minkä merkkinen etukumi sulla on? Mm. Misukan Pilot Sportilla on taipumuksia tähän.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  13. #553
    Bridgestone Battlax BT020 vai miten se nyt kirjoitetaankaan.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  14. #554
    Paljon sillä on ajettu? Tutki onko se kulunut epätasaisista kohdista. Esim. urien kohdilta enemmän kuin lamellien keskeltä. Epätasainen kuluma korostuu jarrutuksissa.

    Jos rengas on vähän ajettu, niin levyt voivat olla myös kierot. En usko, että jarrupaloilla on merkitystä tärinään.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  15. #555
    En tiedä paljonko renkaalla on ajettu, näyttävät kyllä aika uusilta. Pyörällä on ajettu kohta 12000km. Kaverilla oli piikissä tuollaista tärinää ja hänellä olivat jarrupalat loppu, mutta en sitten tiedä
    Tarkastelen tuota rengasta ja jarrupalaa.
    Edit: Kävin tuossa kokeilemassa rengasta ja kyllä se näytti ihan normaalisti kuluneelta, levykään ei näyttänyt kiero olevan. Mutta kuten Koris sanoi, niin tuon levyn varmaankin pitäisi heilua, mutta eipä sitä tee. Eli mitenköhän sen saisi kuntoon?



    Suzuki GSX-R 1000 K7
  16. #556
    Itellä oli sama ongelma ku sulla teude, ja oli saman merkkinen rengaskin. Seuraavaks ku käyt ajamassa ni nouse seisomaan ja kato eturengasta. Mulla ainakin huomas hyvin ku oli kulunut rengas aallolle.
    Fz6-n -04
  17. #557
    Täytyy tarkistaa. Kummallisesti ei tehnyt tuota äsken ollenkaan, kun olin pessyt pyörän. Ajettiin kuitenkin 200km mutkaa ja kaupunkia, mutta ei kertaakaan täristänyt. Tarkkailen tilannetta ja rengasta.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  18. #558
    Lainaa (teude @ Touko. 14 2007,23:25) kirjoitti
    Mistäköhän muuten johtuu, että etupää tärisee aivan älyttömästi joskus jarrutuksissa, yleensä kovissa jarrutuksissa. Onkohan jarrupalat loppu, jarrulevy kiero, molemmat vai jotakin muuta?

    Sisko tuli tänään kylään ja valitteli et pyörä tärisi jarruttaessa ja muutenkin kuului joku kolina kun ajeli kuopissa. Ja minähän tietysti sanoin et luulet vaan eihän siinä mitään vikaa voi olla (pyörä ajettu 17000km) mutta menin kuitenkin kokeilemaan sitä ja kyllä se todellakin piti paikkansa et siinä joku vika oli!! Ei muuta kun pajalle ja kun ravistin etupyörä niin siellähän oli ohjauslaakerit löysät. Ja kun kattelin laakereitten kuntoa niin alalaakeri oli ihan ruosteessa ja kuiva. No eihän mulla ollut laakereita tänään siihen niin rasvaa ja kiristys tähän hätään. Onko muillakin mennyt laakerit näillä kilometreillä?
  19. #559
    Jaa-a, reilu 12000km mittarissa ja kyllä se täristää, täytyy katsoa joku päivä tarkemmin mikä siellä on. Pitää ne laakerit tarkistaa.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  20. #560
    Erikoista, vaan ompi vissiin tyyppivika, jos pyörä seisoo sateessa ilman peittoa. Naisen pyörään tullu yli 35000, eikä täristä, saati väristä

    Ai ni: takapyörän laakerit mennee vaihtoon, ku 40000 täysi. Näky tasapainotuksessa...
    ... jotain piti muistaa
  21. #561
    Ostin tuollaisen huoltopukin ja siihen ne v-tuet ja 6mm nostorullat..
    Nyt sit pitäs löytää ne reijät sielt takahaarukasta joihin noi nostorullat laitetaan kiinni..
    Oiskos jollain tietoa? Vai saako niitä edes kiinni tohon..
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  22. #562
    Ei tuo rengaskaan kyllä kierolta tai huonolta vaikuta mitä sitä olen ajossa tutkinut, ihan hyvin se näyttää kuluneen.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  23. #563
    Moro!

    Ite ostin kanssa joku aika sitten "rullat" ja v-tuet, mutta, mutta...
    Ne käy vaan R6:een , tuli muuten aika lailla etittyä kanssa niitä kiinnitysreikiä...


    T:Jussi
  24. #564
    Moi!
    Tänään vaihdettiin tallia. Vanha Suzuki GSX750F -89 vaihtui, Yamaha FZ6-S -04 malliin.
    Tänään kilometrejä noin 200km ja hyvältä tuntuu.

    Kyllä nää pyörät on huimasti kehittynyt 15 vuoden aikana.

    Nyt täytyy kahlata tämä viestiketju läpi, jos vaikka löytäis jotain mielenkiintoista.


    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  25. #565
    Liityin nyt myös tähän iloiseen fz:n omistajien joukkoon.
    Kaupasta tarttui mukaan 2006 malli.

    Tosta tuplavalo modifikaatiosta löytyi kohtuu selkeä "howto" video, ei ainakaan silmiin osunut tätä keskustelu kahlatessa.

    2005 fz6s dual headlight mod
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  26. #566
    Mulla palaa kohta käämit ton FZ6s paskan kanssa, kun en saa saatana tota ilmavirran pörinää loppumaan. Oon lyhentäny pleksiä ilman minkäänlaista vaikutusta, mutta kun pleksin ottaa kokonaan pois niin johan pörinä kypärästä häviää!

    Mikä avuksi arvoisat asiantuntijat?
  27. #567
    Lainaa (Köli @ Touko. 30 2007,11:01) kirjoitti
    Tosta tuplavalo modifikaatiosta löytyi kohtuu selkeä "howto" video, ei ainakaan silmiin osunut tätä keskustelu kahlatessa.

    2005 fz6s dual headlight mod

    No minä en ainakaan tekisin tolla tavalla kytkettäessä molemmat valot toimimaan Huonolla tuurilla sulaa katkaisija ja videolla näytti ihan siltä kun vasen valo olisi ollut pitkillä koko ajan kun hän kokeili niitä??
  28. #568
    Osaisiko joku kertoa kuinka öljyn määrä katsotaan. Ohjekirjan mukaan työnnetään tikku sisään kiertämättä tikkua. Pyörän huollon jäliltä öljymäärä on ylärajassaan jos jätän tikun niin että siitä mistä alkaa muovi niin se reunus on reiällä. Mutta kun laitan tikun niin syvällä että ainoastaan tarvisi enään ruuvata tikku paikalleen niin silloin öljyä olisi reilusti liikaa.
    Kumpa tapa oikea?
    Toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitan!
    Luulen että koneessa liikaa öljyä, mutta olisi hyvä saada varmistus ennenkuin alan ottamaan ylimääräisiä pois.
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  29. #569
    ^Suomenkielisessä ohjekirjassa sanotaan näin:

    Irroita ja puhdista moottoriöljyn mittatikku, työnnä se takaisin aukkoon(älä ruuvaa kiinni), nosta ylös ja tarkista öljyn pinnan taso.

    Vaikee tostakin on sanoa kummin sen tikun pitää olla.
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  30.  
  31. #570
    Pyörä pystyssä ja suorassa, tasaisella pinnalla. Laitat tikun reikään niin syvälle kuin menee, mutta et kierrä sitä kierteille -> nostat tikun pois ja katot öljypinnan, bueno.

    Olihan tuota öljyä itelläkin liikaa viime kesäisen huollon jäljiltä, desi-puoltoista pois ja taas on kohdillaan. En tiiä, ei pitäs olla noin vaikeeta huollossa laittaa öljymäärää kohdilleen. Nyt viimeisimmän huollon jäljiltä on kyllä ihan sopivasti öljyjä sisällä.
    Köy.
Sivu: 19 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen