Sivu: 7 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1053:sta
  1. #181
    Lainaa (fazer78 @ Touko. 11 2006,22:29) kirjoitti
    Joo-o, minun mopotinhan se on. Ja kehottaisin sitä dynokäyrää katsellessa...
    Missäs toi käyrä on?


    Linkkiä, linkkiä!


    Penkkituloksia ei todellakaan voi verrata eksakteilla numeroilla. Joka veto on erilainen, penkit ovat erilaisia jne.

    Oman päätökseni (eli että en hommaa slipareita ja PCIII:ta) perustin samassa penkissä käyneeseen FZ6-yksilöön: noin 3 heppaa lisää (pelkillä slipareilla) ja ns. <span style='color:white'>aivan sikasairaan</span> äänekkäät pakoäänet.

    Mutta kuten olen monesti aiemminkin todennut, eri naapureilla ja eri asuinympäristössä ja eri monetaarisilla varannoilla...



    Edit: toi sun esiintuoma DIN/SAE -juttu oli erittäin mielenkiintoinen. Väittäisin kuitenkin, että eri penkkien väliset erot ovat vielä suuremmat kuin erot eri mittausstandardien välillä. Lisäksi jos eri lailla näyttävät penkit käyttävät eri mittaussysteemiä, niin ero saattaa entisestäänkin venähtää.

    Tässä tuo linkkisi arvio erilaisista hevosvoimista:
    100 SAE hp = 101.42 DIN hp = 74.6 kW

    Tuolla kaavalla 94,4 DIN hepoa on 93,1 SAE hepoa.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  2. #182
    Lainaa (koris66 @ Touko. 12 2006,00:46) kirjoitti
    Lainaa (fazer78 @ Touko. 11 2006,22:29) kirjoitti
    Joo-o, minun mopotinhan se on. Ja kehottaisin sitä dynokäyrää katsellessa...
    Missäs toi käyrä on?


    Linkkiä, linkkiä!


    Penkkituloksia ei todellakaan voi verrata eksakteilla numeroilla. Joka veto on erilainen, penkit ovat erilaisia jne.

    Oman päätökseni (eli että en hommaa slipareita ja PCIII:ta) perustin samassa penkissä käyneeseen FZ6-yksilöön: noin 3 heppaa lisää (pelkillä slipareilla) ja ns. <span style='color:white'>aivan sikasairaan</span> äänekkäät pakoäänet.

    Mutta kuten olen monesti aiemminkin todennut, eri naapureilla ja eri asuinympäristössä ja eri monetaarisilla varannoilla...



    Edit: toi sun esiintuoma DIN/SAE -juttu oli erittäin mielenkiintoinen. Väittäisin kuitenkin, että eri penkkien väliset erot ovat vielä suuremmat kuin erot eri mittausstandardien välillä. Lisäksi jos eri lailla näyttävät penkit käyttävät eri mittaussysteemiä, niin ero saattaa entisestäänkin venähtää.

    Tässä tuo linkkisi arvio erilaisista hevosvoimista:
    100 SAE hp = 101.42 DIN hp = 74.6 kW

    Tuolla kaavalla 94,4 DIN hepoa on 93,1 SAE hepoa.
    Täältä löytyy threadi jossa on Tylyttäjän pyörästä parin eri penkin mittaamat käyrät. KX-Centerin penkki antoi näköjään 170,31 heposta ja Bike Worldin penkki 174,3 (ilman kaasuja) * eli onhan noissa penkeissä tosiaan eroja.

    Linkki siihen omasta pyörästäni mitattuun käyrään löytyy täältä



    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  3. #183
    Pitiks sun riisua muita osia kun mattamusta katteen jatko ja ne alumiinit että sai devilit vaihdettua?
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  4. #184
    Lainaa (yamaristi @ Touko. 12 2006,17:50) kirjoitti
    Pitiks sun riisua muita osia kun mattamusta katteen jatko ja ne alumiinit että sai devilit vaihdettua?
    Jos minulta kysyt, niin ei sitä takapäätä sen enempää muistaakseni tarvitse purkaa.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  5. #185
    Juu sulta fazu78 kysyin kun sulla koemusta moisesta,mut eiköhän ne putket sinne uppoo,ens viikolla tarviis iltahukissa rustata kiinni kun saa 1000km huollon teetettyä,taitaa takuu loppua siihen paikkaan jos on putkia vaihdeltu Kyllä noi äänet on tosi aneemiset tyhjäkäynnillä ja pikkukiekoilla,-98 fasussakin paremmat hörinät vakiona
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  6. #186
    Lainaa (yamaristi @ Touko. 12 2006,21:50) kirjoitti
    Juu sulta fazu78 kysyin kun sulla koemusta moisesta,mut eiköhän ne putket sinne uppoo,ens viikolla tarviis iltahukissa rustata kiinni kun saa 1000km huollon teetettyä,taitaa takuu loppua siihen paikkaan jos on putkia vaihdeltu Kyllä noi äänet on tosi aneemiset tyhjäkäynnillä ja pikkukiekoilla,-98 fasussakin paremmat hörinät vakiona
    No jaa, kyllä se takuu ainakin putkien osalta loppuu. Mutta en ymmärrä miksi se muilta osin loppuisi jos pyörässä äänet muuttuu..? * * *kerran asiaa kysäisin huollossa eikä huoltoa tehneen mekaanikon mielestä putkien vaihtaminen muuta asiaa muilta osin mitenkään. Jos pyörässä on valmistusvika muualla niin eihän putkien vaihtamisella ole mitään tekemistä asian kanssa. Tosin voihan tästäkin asiasta olla montaa mieltä...
    Niin, ja kyllä sinä ne putket sinne saat...aika helposti ne sinne menee, kerran olen jälkeenpäin itse ne ottanut irti kun vaihdoin katin pois välistä.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  7. #187
    Mistäs tuollasii katin korvaavia putken pätkiä saa
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  8. #188
    Lainaa (yamaristi @ Touko. 13 2006,09:00) kirjoitti
    Mistäs tuollasii katin korvaavia putken pätkiä saa
    Nakkilan pyörä ja mopo myy niitä Arrow:n valmistamana ja käsittääkseni Allrightin kautta saa Laserin putkia.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  9. #189
    paljonko kustanti?
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  10. #190
    Kiitti koris,manuaali pelittää nyt poistan viestin nyt
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  11. #191
    Lainaa (yamaristi @ Touko. 13 2006,16:56) kirjoitti
    paljonko kustanti?
    Katin korvaava putki



    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  12. #192
    No eipä oo paha hintainen toi käyrä,onko tietoo tuleeko hummia lisää ja paraneeko äänet entisestään
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  13. #193
    Lainaa (fazer78 @ Touko. 11 2006,23:40) kirjoitti
    Lainaa (yamaristi @ Touko. 11 2006,23:10) kirjoitti
    Millaseks sulla muuttu äänet,kuulostaako matalemmalta vai onks samanlaista raaseria kovempana kun vakiona(siis ilman killereitä)
    Putket meni melko hyvin paikoilleen, katselin vierestä kun mp-pajalla ammattilainen laittoi ne kiinni.

    Äänet on hyvät. Matalammat kuin vakiona (tosin minulla on dB-killerit kiinni) ja vielä matalammat jos ne ottaa pois...tosin siinä vaiheessa emäntä kieltäytyi tulemasta kyytiin * joten tyydyin pitämään dB-killerit paikoillaan. Mutta mukavaa murinaa se nyt silti pitää...siis alkuperäiseen verrattuna.
    miten on, säädätitkö pyörää putkien asennuksen jälkeen?
    Voi veljet!
  14. #194
    Lainaa (JTTT @ Touko. 13 2006,23:13) kirjoitti
    Lainaa (fazer78 @ Touko. 11 2006,23:40) kirjoitti
    Lainaa (yamaristi @ Touko. 11 2006,23:10) kirjoitti
    Millaseks sulla muuttu äänet,kuulostaako matalemmalta vai onks samanlaista raaseria kovempana kun vakiona(siis ilman killereitä)
    Putket meni melko hyvin paikoilleen, katselin vierestä kun mp-pajalla ammattilainen laittoi ne kiinni.

    Äänet on hyvät. Matalammat kuin vakiona (tosin minulla on dB-killerit kiinni) ja vielä matalammat jos ne ottaa pois...tosin siinä vaiheessa emäntä kieltäytyi tulemasta kyytiin * joten tyydyin pitämään dB-killerit paikoillaan. Mutta mukavaa murinaa se nyt silti pitää...siis alkuperäiseen verrattuna.
    miten on, säädätitkö pyörää putkien asennuksen jälkeen?
    Juu, pyörä on säädetty Devilin slipareille (dB-killerit kiinni) ja tuolle väliputkelle.
    KX-Centerissä oli hieman aiemmin säädetty fazu jossa oli myös Devilit, tosin ilman noita dB-killereitä sekä katti paikoillaan. Tehoeroa näillä kahdella kokoonpanolla oli muistaakseni n. 1 hevosvoima avonaisten Devilien eduksi.
    Voisi siis päätellä, että mikäli yamaristi sulla on avoimet vaimentimet ja hommaat tuon väliputken...sekä säädätät pyörän kohdalleen niin tehoa tulee himppasen verran vielä lisää
    Mielelläni olisin omankin pyörän säädättänyt ilman dB-killereitä mutta kun nuo naiset on niin herkkiä kiukuttelemaan *
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  15. #195
    Onko fasun seosten ainoa säätömahdollisuus mittaristossa,vai voidaanko ropata muualta,siis ilman voimakomentajaa.
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  16. #196
    Lainaa (yamaristi @ Touko. 14 2006,09:43) kirjoitti
    Onko fasun seosten ainoa säätömahdollisuus mittaristossa,vai voidaanko ropata muualta,siis ilman voimakomentajaa.
    Minun mielestä ruiskua ei fazussa pysty säätämään ilman commanderia, rapidbikea tms...esim. Suzukeissahan on itsessään säädettävä boxi, toisin kuin näissä yammuissa. Eli jos haluat pyörän kunnolla säätöihin niin ei muuta kuin ostamaan lisää palikkaa ja varaamaan aikaa säätöön *
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  17. #197
    Kylläpä minun virittelyt jää devilin pönttöihin ja piikkiä pienempään etuhamppiin,muuten rupee palamaan liikaa massia,onneks sain pöntöt käytettynä sopivaan hintaan,eikös fasun omakin ruisku säädä itse itseään jonkun verran huomatessaan virtausten muuttuneen
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  18. #198
    Lainaa (yamaristi @ Touko. 14 2006,11:29) kirjoitti
    Kylläpä minun virittelyt jää devilin pönttöihin ja piikkiä pienempään etuhamppiin,muuten rupee palamaan liikaa massia,onneks sain pöntöt käytettynä sopivaan hintaan,eikös fasun omakin ruisku säädä itse itseään jonkun verran huomatessaan virtausten muuttuneen
    Eipä se valitettavasti osaa säätää * kun fazussahan ei oo lambda-anturia tms. mistä se tietäis minkä verran pakokaasut on menny laihemmalle/rikkaammalle jne.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  19. #199
    No eni vei,sisäänajo suoritettu kunnialla,tänään tuli tonni täyteen,eikä muuten kiepit ylittänyt sitä 7 tuhatta kertaakaan Tänään sitten vähän lähettelin,mutten yli 9000 kierroksen niin kuin ohjekirjassa neuvotaan



    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  20. #200
    Faijalla on tuo FZ6 naku -05...400km oon sillä ajanut todella hyvä pyörä....
    Mitä?
  21. #201
    Fasu78 ja muut devil putkien onnelliset omistajat. Tuleeko teillä semmonen peltilätkä(joku jatko)missä 4 reikää,siihen takalokariin missä rek.laatta kiinni ja kiinteen rautaputken(runkoo)väliin,kun en muuta virkaa moiselle osalle löydä.
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  22. #202
    Lainaa (yamaristi @ Touko. 19 2006,11:29) kirjoitti
    Fasu78 ja muut devil putkien onnelliset omistajat. Tuleeko teillä semmonen peltilätkä(joku jatko)missä 4 reikää,siihen takalokariin missä rek.laatta kiinni ja kiinteen rautaputken(runkoo)väliin,kun en muuta virkaa moiselle osalle löydä.
    En omista Devilin putkia, mutta yritän auttaa

    Devilin sivuilta peräisin olevissa asennusohjeissa "tässä linkki", kohdassa 6 näet mihin se kuuluu. Ilmeisesti jonkinnäköinen tukirauta.
    Köy.
  23. #203
    Jee Jee,devilit on kiinni ja saundit on aikas mahtavat,just semmosta matalaa murinaa jota hain. .killereillä en kerinnyt vielä testaa kun oli niin kiire kylille pyörittämään,kyllä meinaan päät käänty,naapurin äijä pyöritteli päätään parvekkeella.näytin sille peukkua. .huomas heti hengityksen helpottaneen kun tyhjäkäyntikin nousi,ennen 1320-1380 nyt 1380-1440.



    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  24. #204
    Niin ja ei tarvii enää hävetä kun naapuritalon äijä laittaa R1 tulille,kun ei oo enää skootteri ääniä itellä.
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  25. #205
    Kertokaahan mist saa halvalla sliparit ko mopoon...
    Ku tuppaa joka puolel olee jotai700 ja risat... Olisko jollai käytettyi akroja?
  26. #206
    Jep sama slipari asia kiinnostaa muakin! On kohtuu suolainen hinta tuo ~700€
  27. #207
    Leo vinsethän saa 530 euroon muistaakseni,parempi kasti eli devil ja akra maksaa sen n.750 euroo(devil listahinta 789 e). .Käytettettynä en oo nähnyt kyseiseen mopoon kun nämä mitkä ostin(kovan tinkaamisen jälkeenkin maksoi tarpeeks)Kiven alla noi käytetyt taitaa olla. .Seoksienkin pitäs pysyä kuosissa ilman voimakomentajaa,ainakin nim.merkki nick 1 sivulla hehkuttaa.
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  28. #208
    Sain äsken yhden fz6 penkkitulokset.
    Vakiona oli max power 88.81 Max Torque 56.82
    Sen jälkeen pyörään oli laitettu devilit ja pc.
    Max power 93.72 Max torque 59.80

    Yläkulmassa lukee "5 CF:SAE"

    Eikö nuo ole vähän alhaiset lukemat?
    Mikähän tuossa on?


    edit: Kyseessä on siis dynojet.
    Voiko noissa olla kuinka paljon heittoa?



  29. #209
    Lainaa (janivantaa @ Touko. 19 2006,23:22) kirjoitti
    Kertokaahan mist saa halvalla sliparit ko mopoon...
    Ku tuppaa joka puolel olee jotai700 ja risat... Olisko jollai käytettyi akroja?

    Matteus sivulla 2 sanoo näin:
    Lainaa kirjoitti
    Ebay auttaa putkia etsivää. LeoVincen SBK Evo2 putkia tuntuu löytyvän suht' edullisesti. Itellä tilauksessa perusalumiiniset putket Italiasta, kauppiaalta nimeltä progettomoto. Hinta Suomeen toimitettuna 344 e. Hyvin vastailivat sähköposteihin, maksaa piti kyllä ennakkoon mutta tokihan sitä italialaisiin voi luottaa Maanantaina lähti paketti kohti Suomea ja voin vaikka raportoida kunhan kolahtavat perille. Tilasin tosiaan Ebayn kautta, hakusanaksi vaikka "leovince fz6" tai "fz6 auspuff" niin löytyy saksalaisiakin kauppoja. Laser X-tremet näyttää olevan halvimmillaan 560 e + postikulut.
    Ei enää mikään paha hinta tuo 344€
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
  30.  
  31. #210
    Sae hepat eri kun din hepat joita yleensä käytetään,vakiossa on 94,4 hepoo ja pelkillä devileillä 97,8 hepoo takasella,mulla on tossa TM:än käppyrä paperilla jossa koneteho 108 hepoo ja huippuvääntö 68 nyyttiä(vakio)
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
Sivu: 7 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen