Sivu: 27 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 172526272829 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 1053:sta
  1. #781
    Oojaa! Tulipahan ostettua -05 S malli <3
    Kamala polte kesää ootellessa *

    Sen verran sokea olen kuitenkin, etten löytänyt nopeasti ja
    vähän hitaamminkin katottuna, että mistä tähän saisi pleksejä?
    Tuo orkkis on meinaa suht kamala mun mielestä : /
    Yamaha FZ6-S
  2. #782
    Lainaa kirjoitti
    mistä tähän saisi pleksejä?
    Vaikka Louisilta: Puig pleksit



    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  3. #783
    Lainaa (xu_ @ Helmi. 28 2009,15:47) kirjoitti
    Oojaa! Tulipahan ostettua -05 S malli <3
    Kamala polte kesää ootellessa *

    Sen verran sokea olen kuitenkin, etten löytänyt nopeasti ja
    vähän hitaamminkin katottuna, että mistä tähän saisi pleksejä?
    Tuo orkkis on meinaa suht kamala mun mielestä : /
    Allright ja Duell myy jotain malleja
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  4. #784
    jonkun verran ajanu, kaverilla -07. Matka ajossa yksi parhaita. rento ajo asento eikä tuule aivan suoraan kaulaan tm. ohikin pääsee kunhan muistaa tarpeeksi tiputtaa pykäliä.
    käytössä:
    Honda VT1100 ACE

    vanhat:
    Yamaha FZR600
    Honda CB750 SevenFifty
    Honda XL600V Transalp
    Yamaha FJ 1100
    Suzuki TS250
    Suzuki DR600
    Suzuki GSX750F
    Yamaha XT600
    Yamaha XTZ660
    Honda VTR1000f
    Honda VT750 ACE
  5. #785
    Mites on slipareista porukalla kokemuksia? Ostin 07- FZ6 S2 fazerin ja siihen oon katellu eri putkistoja. Devilin slipareita on tullu kateltua ja suomenpuolelta ostettuna carbonit maksais 740€. Saako mistään halvemmalla ja luotettavasti tilattua? Sekä onko muista putkista kokemuksia, mitkä vois olla paremmat kuin devilit? (pikkuperfektionistille kelpaa vain parhaat)

    Sain autoni (mazda 626 sportsaloon 89') myytyä 800€ nii nyt ois varaa ostaa putket
    -2007 Yamaha FZ-6 S2 Fazer-
  6. #786
    Huomasin tuossa, että takavalon kuori eli se punainen osa on irronnut siitä takavalon rungosta.

    Onko kukaan purkanut tuota perää minkäkin verran niin osaisi antaa vinkkiä, kuinka paljon tarvii purkaa mistäkin jotta saan takavalon kokonaisuudessaan irti pyörästä?

    Sen verran kerkesin ihmetellä asiaa, että valo on etuosasta kapeampi kun takaanta eli ei mahdu tulemaan se punainen kuori ainakaan mikä on juuri irrallaan ulos suoraan vetämällä taaksepäin.

    Toinen kysymys koskee takavilkkuja ja rekisterikilven valoa.
    Tarkoitus olis vaihtaa kilpiteline, joten onko nuo vilkut ja valo kiinni ihan vaan jollain mutterilla tuossa kilpitelineessä?

    Asiahan selviäisi kunhan menisi ihmettelemään, mutta alustavasti ajattelin kysellä, ettei tule murjottua mitään väkisin rikki tietämättömänä.

    Jokin korjausopas olisi kun sata jänistä josta näkisi tuon perän räjäytyskuvan.
    Ducati ST4s
    Yamaha FZ6-S
    Suzuki GSF 1200 S Bandit
  7. #787
    Ja vastaus itselleni.
    Ihmetys oli sen verran kova, joten kävin äsken purkamassa tuon perän ja selvis vika tuohonkin miksi se takavalon kuori on irti.



    Ei kai auta kun huomenna mennä kyselemään uutta osaa tuohon.

    Kilpitelineeseen en perehtynyt vielä yhtään joten vinkkejä siihen liittyvistä vilkuista ja valosta otetaan mielellään vastaan.
    Ducati ST4s
    Yamaha FZ6-S
    Suzuki GSF 1200 S Bandit
  8. #788
    Lainaa (Tyny @ Maalis. 12 2009,18:31) kirjoitti
    Jokin korjausopas olisi kun sata jänistä josta näkisi tuon perän räjäytyskuvan.
    Vuosimalli tiedoissasi olisi myös kova sana.

    Räjäytyskuvia voi katsella seuraavasta linkistä, ovat tosin jenkkimalleihin, mutta usein mallit ovat identtiset (se "SSC" on Californiamalli, "SS" on sama kuin suomalainen FZ6-S"):

    LINKKI_Ron_Ayers


    Edit: sen verran lisäystä, että kun korjaat sitä punaista takavaloa, niin sen ehjänäkin kuuluu heilua jonkin verran ylösalaisin suunnassa. Siinä "joustavuudessa" on ilmeisesti haettu kestävämpää rakennetta - ja lisäikää polttimolle -, eli älä ihmettele sen kiinnityksen "letkumaisuutta".



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  9. #789
    Niinno, tietenki tuolta yamahan jenkkisivuilta saa myös räjäytyskuvat. Yhtään en tiedä onko jenkki/eurooppa-malleissa jotain eroja, mutta yamahan liikkeessä neuvoivat minut tuonne sivulle kun räjäytyskuvia kyselin.

    Yamaha USA sivusto
    Eli valitset ylhäältä "ajoneuvoluokan", vuosimallin ja pyörän mallin.

    Ei tuo toinenkaan sivusto huono ollut, mutta pikaisella vilkauksella ei kaikkiin vuosimalleihin räjäytyskuvia löytynyt. *
    Niin, jos jollain on kokemuksia niistä slip-oneista tai olisi tiedossa sivustoa kyseisestä aiheesta, olisi todella mukava kuulla
    -2007 Yamaha FZ-6 S2 Fazer-
  10. #790
    Lainaa (Shippard @ Maalis. 16 2009,00:40) kirjoitti
    ... slip-oneista tai olisi tiedossa sivustoa kyseisestä aiheesta, olisi todella mukava kuulla
    Tällä sivustolla on yksi ketju (ainakin) aiheesta, katso yläosan sticky-ketjuista "Aftermark mods" - en viitsi linkittää suoraan ketjuun, koska tällä sivulla voi olla noissa "ei-stickyissä" vaikka mitä, en ole seurannut hetkeen:

    LINKKI_Maailman_parhaan_FZ6_sivuston_modausosasto
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  11. #791
    Lainaa (Shippard @ Maalis. 16 2009,00:40) kirjoitti
    Ei tuo toinenkaan sivusto huono ollut, mutta pikaisella vilkauksella ei kaikkiin vuosimalleihin räjäytyskuvia löytynyt.
    Pikaisella vilkaisulla 2007 oli ainoa puuttuva (ja 2009). Mutta eikös 2007 ja 2008 ole identtiset FZ6-S- malleissa?

    Mä en noita 2007 --> muista, niistä kai tuli jotain eri versioita, ainakin jossain päin Eurooppaa, ei kai Suomessa?

    Kävin kysymässä tuosta face-lift mallista vaihtotarjousta, mutta oli vähän liikaa välirahaa paremmasta rundimittarista ja penkistä. Mutta punaisena olis ollut niin...



    Edit: se "toinen" sivusto,mistä puhutaan, on siis Ron Ayers



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  12. #792
    Olin ajatellu jo moooonta vuotta että pitää pyörä ostaa ja selailin nettiä että mikä pyörä sitä nyt kaunein olis silmään, no tuo FZ6-S näytti hyvältä, Sit löysin tän foorumin ja löyty tälle mallille kivasti oma keskusteluki, no ei muutaku lukemaan ja tulin siihen tulokseen (KIITOS kaikkien asiantuntevien ihmisten kommentit kyseisestä pyörästä) että tää olis hyvä. No ei muutakun katteleen nettiä, että mikä olis hyvä ja halpa ... no eihän se homma rasassa pysynyt ollenkaan ja tänään tein sit kaupat uudesta ylivuotisesta .

    Aattelin nyt sit heti tohkeissani rekata itteni tännekki. Ku vaan pääsis jo ajeleen
  13. #793
    Lainaa (Hulttio183 @ Maalis. 23 2009,19:50) kirjoitti
    Olin ajatellu jo moooonta vuotta että pitää pyörä ostaa ja selailin nettiä että mikä pyörä sitä nyt kaunein olis silmään, no tuo FZ6-S näytti hyvältä, Sit löysin tän foorumin ja löyty tälle mallille kivasti oma keskusteluki, no ei muutaku lukemaan ja tulin siihen tulokseen (KIITOS kaikkien asiantuntevien ihmisten kommentit kyseisestä pyörästä) että tää olis hyvä. No ei muutakun katteleen nettiä, että mikä olis hyvä ja halpa ... no eihän se homma rasassa pysynyt ollenkaan ja tänään tein sit kaupat uudesta ylivuotisesta .

    Aattelin nyt sit heti tohkeissani rekata itteni tännekki. Ku vaan pääsis jo ajeleen
    Tervetuloa joukkoon mukavaan.......
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  14. #794
    Lainaa (ilkka75 @ Maalis. 23 2009,19:57) kirjoitti
    Lainaa (Hulttio183 @ Maalis. 23 2009,19:50) kirjoitti
    Olin ajatellu jo moooonta vuotta että pitää pyörä ostaa ja selailin nettiä että mikä pyörä sitä nyt kaunein olis silmään, no tuo FZ6-S näytti hyvältä, Sit löysin tän foorumin ja löyty tälle mallille kivasti oma keskusteluki, no ei muutaku lukemaan ja tulin siihen tulokseen (KIITOS kaikkien asiantuntevien ihmisten kommentit kyseisestä pyörästä) että tää olis hyvä. No ei muutakun katteleen nettiä, että mikä olis hyvä ja halpa ... no eihän se homma rasassa pysynyt ollenkaan ja tänään tein sit kaupat uudesta ylivuotisesta .

    Aattelin nyt sit heti tohkeissani rekata itteni tännekki. Ku vaan pääsis jo ajeleen
    Tervetuloa joukkoon mukavaan.......
    Kiitoksia... jos jollakulla on hyviä neuvoja pyörään liittyen niin tänne vaan
  15. #795
    Tervetuloa joukkoon vain! *
    Sen verran, että huollat pyörän tasaisin aikavälein (niinku järkikin sanoo) ja et hurjastele turhaan * Itse tilasin juuri devilin sliparit ja ennen vappua ajattelin käydä yamahan liikkeessä kysymässä, että onko mahdollista laittaa tuplavalot toimintaan ja lisätä tupakansytytin virran ulostuloa varten. *
    -2007 Yamaha FZ-6 S2 Fazer-
  16. #796
    Lainaa (Shippard @ Maalis. 23 2009,21:24) kirjoitti
    ... onko mahdollista laittaa tuplavalot toimintaan...
    Mites on?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  17. #797
    Lainaa (Koris @ Maalis. 23 2009,22:36) kirjoitti
    Lainaa (Shippard @ Maalis. 23 2009,21:24) kirjoitti
    ... onko mahdollista laittaa tuplavalot toimintaan...
    Mites on?
    No muistaakseni jostain lueskelin ja jos tuplavalot laittaa toimintaan, takuut katoaa. Mutta taas tullu luettua tekstiä jossa on tuplavalot asennettu kahdella tai kolmella eri tavalla. Joten voi olla että jokin tietty asennustyyli on sallittu jolloin ei takuut lähde.
    Eri tyylejä (pelkän muistikuvan perusteella kirjotan, luin niitä ohjeita 6-8kk sitten )

    1. Kummatki valot palaa ja kun laittaa pitkät päälle niin kummassakin valossa palaa ajovalot + toisessa pitkät. Tällä tyylillä se H7 lamppu (jossa on kummatki langat pitkille ja lyhyille) ei kestäny pitkään. Jotkunhan olivat sitten säätäneet kytkimiä ajovalojen sammutusta varten kun käyttävät pitkiä.

    2. Kummatki ajovalot palaa ja kun pitkät laittaa päälle, rele katkasee H7 lampulta ajovalot. Eli näin sen pitäisi toimia.

    Kolmatta tyyliä en muista miten se oli tehty, mutta paljon oli puhetta kuinka akku kestää yhden ylinmääräisen lampun rasitusta. (tosin siinä taidettiin mainita että pyörässä on jo valmiiksi kahvalämppärit ja liivilämmitin jolloin akku ei kestä sitä yhtä ylinmääräistä valoa)
    Älkää tosiaan ottako täysin kirjaimellisesti nuita.. Ajattelin mainita tyylit jos jollekki tulis välähdys ja muistais mistä on kyseiset säädöt lukenu ja laittais samalla linkkiä tulemaan *
    -2007 Yamaha FZ-6 S2 Fazer-
  18. #798
    Lainaa (Shippard @ Maalis. 23 2009,22:51) kirjoitti
    2. Kummatkin ajovalot palaa ja kun pitkät laittaa päälle, rele katkasee H7 lampulta ajovalot. Eli näin sen pitäisi toimia.
    2004 - 2006 mallissa H7 palaa koko ajan, se on lähivalona. H4 - joka on eri umpiossa - on virallisesti käytössä vain kaukovalona, eli siitä voi laittaa lähivalopuolen palamaan lähivaloksi, mutta huom. se kuvio ei ole kovinkaan hyvä eikä nätti. Umpio ei, eikä heijastinpinta ole sitä lähivaloa varten.

    Idioottijenkkisählärit ovat toisinaan kytkeneet tuon H4-polttimon lyhytvalopuolen palamaan jatkuvasti nettipalstoilla, mutta ei ne pysty ajamaan paria tuntia pitkät päällä - toisin kuin suomalaiset. Toi umpio ei välttämättä kestä H4 polttamista kummaltakin puolelta.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  19. #799
    Lainaa (Koris @ Maalis. 23 2009,23:12) kirjoitti
    Lainaa (Shippard @ Maalis. 23 2009,22:51) kirjoitti
    2. Kummatki ajovalot palaa ja kun pitkät laittaa päälle, rele katkasee H7 lampulta ajovalot. Eli näin sen pitäisi toimia.
    Jos tuon "ajovalot' voi korvata termillä "lähivalot", niin sitten kytkentä on ok...
    noh noh, Kylläpä sitä tarraudutaan tiukasti pieniin termivirheisiin * Mutta kiitoksia huomautuksesta *
    BTW. onko kenelläkään Motoring.fi kaupasta minkäänlaisia kokemuksia? Tuonne laitoin tilauksen menemään niistä devilin slipareista
    -2007 Yamaha FZ-6 S2 Fazer-
  20. #800
    Kun noista valoista on kirjoiteltu..

    En muista tämmöisestä mitään.

    Eli, miksi siinä keulalla on kaksi umpiota, mutta vain toisessa on käytössä se lähivalo

    Kieltääkö sen kahden valon käytön jokin outo asetus suomessa vai onko se Yamahan alkuperäinen viritys.

    Entäs, onko ne umpiot samanlaisia. Eli jos molemmissa olis käytössä sekä lähi- että kaukovalot, niin onko valokuviot kohillaan molemmille valoille.

    (e-merkit tietysti puuttuu vai..)

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  21. #801
    Lainaa (Ropaaja @ Maalis. 24 2009,02:42) kirjoitti
    Eli, miksi siinä keulalla on kaksi umpiota, mutta vain toisessa on käytössä se lähivalo *

    Kieltääkö sen kahden valon käytön jokin outo asetus suomessa vai onko se Yamahan alkuperäinen viritys.

    Entäs, onko ne umpiot samanlaisia. Eli jos molemmissa olis käytössä sekä lähi- että kaukovalot, niin onko valokuviot kohillaan molemmille valoille.

    (e-merkit tietysti puuttuu vai..)
    2004 - 2006 malleissa tämä ei ole mikään vitsi:

    alkuperäinen tarkoitus oli varustaa prätkät kahdella lähivalolla (H4 ja H7) ja yhdellä kaukovalolla ( sama H4 pitkällä puolella).

    Sitten joku Casion omistava Yamaha-insinööri huusi stopin viime tipassa - liian kallis lamppu/heijastin/mikäsenytonkaanProjektori. Eli 2004 - 2006 prätkät on koottu H4-pitkällävalolla (siis johdotuksella, kaikki piuhat on valmiina prätkässä vedettynä), ja myös H4 lyhyellä puolella, vaikka sitä ei ole tarkoitettu edes kytkeä, eikä se (halvempi umpio) edes sitä kestäisi, että H4 palaisi kummaltakin puolelta - lähivaloa ja kaukovaloa.

    Toi H4 lähivalokuvio on huono, se umpio ei ole sitä varten tarkoitettu. Mutta onhan se parempi kuin ei mitään.

    Ainoa asia mikä tässä tapauksessa siis kieltää tuon kahden lähivalon käytön, on juurikin nuo eeemerkit. Jos H4-puoleinen umpio olisi sekä hyväksytty, että kestäisi, niin noi valot olisi aika hyvät.

    Muokkausta: taisi viski loppua kesken, jatketaan kaljalla. Eli siis se H4-puoleinen valo/valonheitin on hyväksytty vain pitkille, ja se umpio ei kestä (eika H4-polttimo) pitkän ja lyhyen yhtäaikaista polttamista.

    Alkuperäinen idea Yamahalla oli se, että H4 ja H7 palaa (lähivaloina) koko ajan, ja H4:n pitkä puoli on sitten pitkät. Mutta talous tuli vastaan.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  22. #802
    No nyt on uusi takavalo asennettu ja tyytyväinen olen.
    Pienen selvityksen ja mietiskelyn jälkeen päädyin laittomaan kirkkaaseen takavaloon.




    Tuosta H4 lyhyestä niin kuvio ei ehkä ole hyvä, mutta eipä se niin haittaa. Parempi sekin kun ei mitään.
    Itse otin sähkön sille lyhyelle pyörän omasta liittimestä, josta pyörän suunnittelijatkin olisivat kaiketi ottaneet.
    Ja näin ei ole vaaraa, että umpio menisi piloille, koska pitkä ja lyhyt eivät pala missään vaiheessa yhtäaikaa.*
    Eipä tuo omasta mielestä paljon työskentelyä vaatinut, mutta vielä helpommalla pääsee tietysti jos laittaa "jumpin" siitä H7:lta H4:lle.
    Uskoisin, että umpio ei tästä helpoimmasta tavasta kyllä tykkää
    Ducati ST4s
    Yamaha FZ6-S
    Suzuki GSF 1200 S Bandit
  23. #803
    Lainaa (Tyny @ Maalis. 24 2009,08:54) kirjoitti
    Ja näin ei ole vaaraa, että umpio menisi piloille, koska pitkä ja lyhyt eivät pala missään vaiheessa yhtäaikaa.
    Tolla kytkennällä nimenomaan ei tule ongelmia.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  24. #804
    Jahas, pitkästä aikaa ajattelin kirjoittaa jotain tähänkin ketjuun. Alta löytyy modifikaatiot joita olen tässä syksyn/talven/kevään aikana pyörääni tehnyt.

    -Säädettävä Ohjaustanko Jota bars
    -Progrip geelikumit tankoon
    -Tangonpäätypainot (~300g)
    -LSL Jalkatapit
    -LSL kaatumatapit
    -520 Ketjut Regina
    -520 Renthal rattaat eteen/taakse 15(-1)/46
    -Goodridge Teräspunosletkut eteen + Motul RBF 600 nesteet
    -Power Commander + penkitys
    -K&N vapaavirtaussuodatin
    -Wilbers etujouset + nesteet
    -Yamalube 10W-40 + suodatin
    -Michelin Power Pilot 2CT renkaat eteen/taakse
    -kahdet lähivalot kytketty (H4:sen pitkä ja lyhyt eivät pala samaan aikaan)

    Pääpointtina oli, että pyörästä tulisi edes hiukan paremmin radalle sopiva kapistus.
    Rahaa kun ei ole tälle kesälle kyykkyä laittaa, niin toivottavasti näillä päästään edes sinnepäin.

    Muutama sata kilometriä takana ja täytyy sanoa, että pyörä on kuin "uusi" verrattuna vanhaan. Säädettävällä ohjaustangolla sain ajoasennosta paljon enemmän
    sporttisemman. Hartialinja laski alemmas/eteenpäin.

    Piikkiä pienempi eturatas tuntuu parantaneen alakierroksilta lähtöä, sekä yleistä kiihtyvyyttä.

    Teräspunosletkuilla keulan jarrut ovat todella herkät ja kahvaa en saa enää pohjaamaan.

    Penkitys ja säätö PC:llä (+vapaavirtaussuodatin) on poistanut alakierrosten nypytyksen ja kone
    kiertää paljon herkemmin. Aikaisemmin pyöräni myös paukutti kovasti noilla Scorpion slipareilla.
    Paukkuminen on pienentynyt huomattavasti (paukkuu välillä siltikin).

    Wilbersin etujouset ja nesteet tuntuvat hieman koventaneet keulaa, mikä oli hakusessakin. Tuo
    alkuperäinen keula oli aivan hirveä. Kiihdytettäessä ampui käbiinin taivaisiin ja kun koski
    hieman jarruun niin painui kuin kivi jokeen. Odotin että tuo keula olisi tullut vieläkin jämäkämmäksi,
    mutta ehkä siihen voi vielä kokeilla jäykempää litkua.

    Kahdet lähivalot on kytketty oikeaoppisesti siten, että kun pitkät vaihtaa päälle, niin H4:sen lyhyt
    puoli sammuu ja toisinpäin.

    Kaiken kaikkiaan, ensivaikutelma oli/on oikein positiivinen. Katsotaan miten toimii radalla.

    Muutama kuvatus:


    kuva1

    kuva2

    kuva3

    kuva4

    kuva5

    kuva6
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  25. #805
    Nätti on kun...
    Mistä maanraosta sait tuon huggerin? Paljon parempi kuin alkuperäiset maalattuna. Ja miten muuten maaliin saa varmasti saman sävyn (tyhmä kysymys?), vai riittääkö maalarille värikoodi.
    Ride On Josephine...
  26. #806
    Lainaa (laZZa @ Huhti. 17 2009,21:32) kirjoitti
    Nätti on kun...
    Mistä maanraosta sait tuon huggerin? Paljon parempi kuin alkuperäiset maalattuna. Ja miten muuten maaliin saa varmasti saman sävyn (tyhmä kysymys?), vai riittääkö maalarille värikoodi.
    Kiitos kiitos, "pienellä" laitolla saa pelistä kuin pelistä ihan kohtuu hyvännäköisiä.

    Tuo huggeri/belly pan oli pyörässä jo kun sen ostin pari vuotta sitten. Joten tuohon en pysty kyllä sanomaan mitään, että mistä noita mahtaa saada. En ole itsekään muita vastaavia havainnut.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  27. #807
    Lainaa (Grosse @ Huhti. 14 2009,22:10) kirjoitti
    Muutama kuvatus:
    Tossa kutoskuvassa on näköjään vähän kyykympää (ja pinkimpää) versiota.

    Komea muuten on, mutta toi vitun alumiinipalkki näyttää ihan naapurisedän duunaamalta...

    T. Nimimerkki ihan samanlaisen omistava
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  28. #808
    Lainaa (Koris @ Huhti. 19 2009,05:13) kirjoitti
    Lainaa (Grosse @ Huhti. 14 2009,22:10) kirjoitti
    Muutama kuvatus:
    Tossa kutoskuvassa on näköjään vähän kyykympää (ja pinkimpää) versiota.

    Komea muuten on, mutta toi vitun alumiinipalkki näyttää ihan naapurisedän duunaamalta...

    T. Nimimerkki ihan samanlaisen omistava
    Joo, se on harmi kun tuota pinkkiä väriä ei saa näihin isompiin laitteisiin =) Lisäksi siinä ei oo edes jalkatappeja, menee niin lujaa että jalat vaan lepattaa takana perässä.

    Alumiinipalkki? Meinaatko tuota yläkolmiota vai mitä..tipuin.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  29. #809
    Ostin sit viime viikolla FZ6-S vm 2004.. olin ihan myyty kokeiltuani kyseistä pyörää. Mahtava ajoasento, tyylikäs pyörä ja muutenki vaikuttaa tosi hyvältä. Ei voinut kävellä pois ostamatta!
    Yamaha FZ6-S, vm 2004.
  30.  
  31. #810
    Lainaa (Grosse @ Huhti. 19 2009,15:39) kirjoitti
    Alumiinipalkki? Meinaatko tuota yläkolmiota vai mitä..tipuin.
    Ei kun esim. kuvassa 1 näkyvä takahaarukan palkki.

    Tossa sun prätkässä toi YAMAHA-teksti jeesaa tosi paljon, vie huomiota pois itse palkilta, joka näyttää ihan naapurin sedän hitsaamalta.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Sivu: 27 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 172526272829 ... ViimeinenViimeinen