Sivu: 22 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 1053:sta
  1. #631
    Laitan tämän myös tänne, kuuluu aiheeseen.

    Eli tässä on Yamaha FZ6-S/N (5VX) 20 tkm huollon sisältö
    (suluissa on 10 tkm huollon sisältö).

    Työtunteja: 2,6 (2,4)
    Polttoainejärjestelmän letkujen tarkistus (kyllä)
    Vaihda sytytystulpat (vain tarkistus)
    Ilmansuodattimen tarkistus (kyllä)
    Kytkimen toiminnan tarkistus ja mahdollinen säätö (kyllä)
    Etu- ja takajarrun tarkistus (kyllä)
    [jarrunesteet ja tiivisteet pitää vaihtaa kahden vuoden välein, jarruletkut neljän vuoden välein]
    Vanteiden ja pyöränlaakereiden tarkistus (kyllä)
    Renkaiden kulutuspinnan ja paineiden tarkistus (kyllä)
    Takahaarukan välyksen tarkistus (kyllä)
    Toisioketjun välyksen tarkistus ja ketjun rasvaus (kyllä)
    Ohjauslaakerin välyksen tarkistus (kyllä)
    Rungon pulttien ja mutterien kireyksien tarkistus ja tarvittaessa kiristäminen (kyllä)
    Sivujalan, turvakatkaisimen ja keskituen toiminnan tarkastus ja rasvaus (kyllä)
    Etu- ja takajousituksen tarkastus (kyllä)
    Tyhjäkäynnin tarkastus ja ruiskujärjestelmän synkronointi (kyllä)
    [tarkoittaa käsittääkseni ykkös- ja nelossylinterin ilmansaannin säätämistä samalle tasolle kuin kakkos- ja kolmossylinterin]
    Moottoriöljyn ja suodattimen vaihto (kyllä)
    Jäähdytysnesteen määrän ja vuotojen tarkistus (kyllä)
    [jäähdytysneste pitää vaihtaa kolmen vuoden välein]
    Katkaisimien, merkkivalojen ja valojen tarkistus, säätäminen ja polttimoiden vaihtaminen (kyllä)
    Kytkinkahvan, jarrukahvojen ja jalkatappien rasvaus, myös vaijereiden rasvaus (kyllä)
    Kaasukahvan kotelon ja vaijerin toiminnan tarkistus, välyksen säätö ja rasvaus (kyllä)
    [Mikäköhän on "kaasukahvan kotelo"?]
    A.I.S vehkeelle/hommalle sanotaan: "Tarkista toiminta/läpät/letkut" (kyllä)
    [mutta eihän tässä prätkässä moista ole, vai onko muka? "Air Induction System (AIS) reduces harmful hydrocarbon and carbon monoxide (HC & CO) emissions".]
    Pakoputken vuotojen ja kiinnityksen tarkistus (kyllä)
    Lähes joka kohtaan tulee tietysti mahdollisten rikkinäisten osien vaihto, ja nämä ekstra rikkinäiset osat eivät siis yleensä kuulu huollon hintaan. Takuu on sitten eri asia.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  2. #632
    Löytyi uusi modaus:


    LINKKI_sivulle
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  3. #633
    Tuo on kyllä hieno modaus, olen nähnyt muunlaisiakin myytävänä.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  4. #634
    FZ6S lähti talosta. Jos joku kaipaa sitä huoltomanuaalikansiota tulostettuna mapissa, niin lähes ilmaiseksi -siis lähes, täältä löytyy.

    Hillitön nippu tulosteitahan se on ja netistä saat pdf:n ilmaiseksi, joten laiskallehan tämä 10 egen vinkki on
    ... jotain piti muistaa
  5. #635
    Onko kellään tietoa, mistä saisi fazuun OEM-osia Euroopasta?
    Katteet (vasen) + lohkon kansi (vasen). Kaveri kaatoi pyöräni (onneksi pienestä nopeudesta..etupyörä lukkoon jarrutuksessa...hiekkaa asvaltilla), joten uutta osaa pitäisi saada..

    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  6. #636
    10 000km rikki tälle kesälle ja vielä on ajohaluja. Pyörä toimii kuin junan vessa, kertaakaan ei ole ollut mitään vikaa, ei pienintäkään. Öljyt pitäisi vaihtaa, mitä öljyä olette käyttäneet? Ja suodatinkin pitäisi vaihtaa. Loput osat voi tarkistella sitten itse ja vaihtaa jos tarvitsee, tuohon 20 000km ryöstöhuoltoon en kyllä pyörää vie.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  7. #637
    Nyt voit katsella kauniita kuvia FZ6-S -mallisista prätkistä:

    LINKKI_Äänestys_2008_FZ6-S_kalenteriin
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  8. #638
    Täällä tullu fazerin mittariin jo 17000 mutta itte ajanu tuosta about 15000. Hyvin on pelittäny mullakin ettei mitään häikkää. Takarengas alkaa kyllä olemaan aika loppu mutta yllättävän kauan on kyllä kestäny (17000 kilsaa) . Keskellä on vielä jonkinverran pintaa.
    Yamaha FZ6S -06

    Mistä tätä ajetaan!?
  9. #639
    Lainaa (Arrow @ Syys. 01 2007,10:02) kirjoitti
    Täällä tullu fazerin mittariin jo 17000 mutta itte ajanu tuosta about 15000. Hyvin on pelittäny mullakin ettei mitään häikkää. Takarengas alkaa kyllä olemaan aika loppu mutta yllättävän kauan on kyllä kestäny (17000 kilsaa) . Keskellä on vielä jonkinverran pintaa.
    Mulla mittariin on tullut nyt kesän aikana reilut 8000 kilometriä. Mitään teknistä vikaa pyörässä ei ole ollut, tosin ei kai näillä kilsoilla pidä vielä vikoja ollakaan.

    Penkki vois olla pehmeämpi... ja kate aiheuttanee pyörteitä/meteliä joten naku vois olla kiva

    Kuinkas tuosta saa muuten akun irti, onko isokin homma? Ajatuksena siis on että ottaisin talveksi akun irti kun pyörä jää kylmään halliin pressun alle talvehtimaan. Meikä kun ei ole kovin näppärä työkalujen kanssa joten toivottavasti ei ole kummoinen homma... Ja onko tuossa talvisäilytyksessä muuten mitä erityistä huomioitavaa vai riittääkö että putsaa pyörän hyvin ja heittää pressun päälle?
    FZ6S ABS --> Nishiki 422 ;)
  10. #640
    Lainaa (kosander @ Syys. 01 2007,11:58) kirjoitti
    Kuinkas tuosta saa muuten akun irti, onko isokin homma?
    En ole tehnyt, ja kyllä, on iso homma:

    - tankki irti (tai voi olla, että riittää sitominen takakenoon, etureuna ylhäällä, takareuna paikoillaan)
    - ilmansuodattimen kotelon kansi auki
    - ilmansuodatin pois
    - ilmansuodattimen kotelo pois
    - ja sieltä se akku paljastuukin.

    Kannattaa varoa bensapumpun johtoja ja letkuja, myös ylivuotoletkut (joiden toinen pää on motin alla) kannattaa huolella tsekata operaation jälkeen.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  11. #641
    Lainaa (Koris @ Syys. 01 2007,12:42) kirjoitti
    Lainaa (kosander @ Syys. 01 2007,11:58) kirjoitti
    Kuinkas tuosta saa muuten akun irti, onko isokin homma?
    En ole tehnyt, ja kyllä, on iso homma:

    - tankki irti (tai voi olla, että riittää sitominen takakenoon, etureuna ylhäällä, takareuna paikoillaan)
    - ilmansuodattimen kotelon kansi auki
    - ilmansuodatin pois
    - ilmansuodattimen kotelo pois
    - ja sieltä se akku paljastuukin.

    Kannattaa varoa bensapumpun johtoja ja letkuja, myös ylivuotoletkut (joiden toinen pää on motin alla) kannattaa huolella tsekata operaation jälkeen.
    No voihan prkl...

    Kestääköhän akku jollain keinolla talven yli? Vai onko ainoa vaihtoehto viedä pyörä jonnekin lämpimään säilöön? Ajattelin että mun ei tartteis maksaa ylimääräistä talvisäilöstä kun pitäisin pyörän pressun alla meidän parkkihallissa talven yli.

    Vinkkejä talvisäilytykseen siis tarvitaan
    FZ6S ABS --> Nishiki 422 ;)
  12. #642
    Lainaa (kosander @ Syys. 01 2007,17:06) kirjoitti
    Kestääköhän akku jollain keinolla talven yli? Vai onko ainoa vaihtoehto viedä pyörä jonnekin lämpimään säilöön?
    Älä turhia stressaa, ihan hyvin se akku pärjäilee kylmässäkin. Editoin tänään tai huomenna lisää. Tai itse asiassa ensi viikolla. Mutta kyllä hyvä akku pakkassäilytystä kestää.




    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  13. #643
    Lainaa (kosander @ Syys. 01 2007,17:06) kirjoitti
    Kestääköhän akku jollain keinolla talven yli? Vai onko ainoa vaihtoehto viedä pyörä jonnekin lämpimään säilöön? Ajattelin että mun ei tartteis maksaa ylimääräistä talvisäilöstä kun pitäisin pyörän pressun alla meidän parkkihallissa talven yli.
    Sen verran voin sanoa kokemuksesta, että ainakin lämpimässä tallissa akku kesti viimetalven hyvin latauksessa. Fazerin latausjännite nousee kunnolla vasta oliko 4000rpm kohdilla, joten "talvityhjäkäytöistä" ei ole kuin haittaa. Annat vaan olla räpeltämättä koko talven, niin pitäs pelata.

    Lämpötiloista...Tälläkin palstalla jotkut kertoilee laittavansa akut pakkaseen talveksi. Jos akku on kunnossa niin varaus kuulema säilyy ja kaikki ok. Jos akku on jo ehtoopuolella, niin se pamahtaa jäähän, ja sotkee paikat.
    ...Life`s a series of goodbyes...
    -Yamaha FZ6-
  14. #644


    <a href="http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-FZ6-R6-SUPERCHARGER-KIT_W0QQitemZ330161314517QQihZ014QQcategoryZ10490Q QssPageNameZW




    DVWQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">LINKKI_Turboahdin_FZ6:een</a>



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  15. #645
    Mites tuon FZ6-s:n ohjauslaakerin kanssa on, nimittäin kolisee pikkasen ja ruostevesi valuu välistä.
    Irrotetaan ilmeisesti ottamalla Yläkolmio(?) pois ja sitte vaan haka-avaimella laakerin mutterit pois, jonka jäkeen nostetaan pyörä pois etupään päältä?
    Oon aatellu vaan että sais puhistettua laakerit ja laitettua kunnon vaseliinit sinne.
    Saako tuohon parempia tiivisteitä, kun nuo alkuperäiset ei näköjään kestä?
  16. #646
    Lainaa (Pätkä @ Syys. 11 2007,20:47) kirjoitti
    Mites tuon FZ6-s:n ohjauslaakerin kanssa on, nimittäin kolisee pikkasen ja ruostevesi valuu välistä.
    Irrotetaan ilmeisesti ottamalla Yläkolmio(?) pois ja sitte vaan haka-avaimella laakerin mutterit pois, jonka jäkeen nostetaan pyörä pois etupään päältä?
    Oon aatellu vaan että sais puhistettua laakerit ja laitettua kunnon vaseliinit sinne.
    Saako tuohon parempia tiivisteitä, kun nuo alkuperäiset ei näköjään kestä?
    Laakerit taitaa mennä vaihtoon. Jenkeissä ovat laittaneet tilalle yleensä jotain muuta kuin Yamahan omia.

    Tossa on räikeä suunnitteluvirhe rakenteessa, tiivisteitä ei luultavasti saa parempia.

    Olen joskus nähnyt tuohon ruostumisongelmaan "korjauspatentin", oli jonkinlainen lisämetallilevy ohjauslaakerin yläpuolelle yläkolmioon, en muista missä päin nettiä näin.

    FZ-6 -prätkiä ei saa seisottaa sateessa ilman suojaa, ellei halua ohjauslaakerin ruostumista. Tyhmä homma.

    Tietääkö joku, onko toi ohjauslaakerin suojausta muutettu vm. 2007?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  17. #647
    Onko tietoa, että käykö FZ6S2 -07 malliin 2004-2006 vuosimallien sliparit ja Powercommander?

    Keulahan on pyörässä muuttunut, mutta peräpää näyttää samalta. Vai onko putkistoon tullut muutoksia?
  18. #648
    No nyt on takana noin 10000 km FZ6-S:llä!
    Kaikkiaan mittarissa 30000 km.

    Kaikki on pelannut hyvin, mutta yksi asia häiritsee.
    Kun ajelee pikkasen urheilullisemmin ja käyttää kierroksia 8000-14000 rpm niin ainakun höllää ja laittaa lisää kierroksia niin nykäsee kaks kertaa ja sit mennään taas. Liittyykö tuo juuri siihen on/off kaasuun vai pitäisikö epäillä säätöjen oikeellisuutta?
    Vai tekeekö se kuoppa mikä vääntökäyrässä tuossa 8000-9000 kohdassa ni tuon tempun?
    On vaan kelju ku mutkassa lisää kaasua ja nykäsee tuolla tavalla.
    Jos nyt muistan oikein ni tais kyllä olla samantapaista käyttäytymistä ennen slipareita.
    (Mullahan on leovincen sliparit ja powercommander ja bmc. Säädetty penkissä. )
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  19. #649
    Lainaa (mouhja @ Loka. 01 2007,20:40) kirjoitti
    Kaikki on pelannut hyvin, mutta yksi asia häiritsee.
    Kun ajelee pikkasen urheilullisemmin ja käyttää kierroksia 8000-14000 rpm niin ainakun höllää ja laittaa lisää kierroksia niin nykäsee kaks kertaa ja sit mennään taas. Liittyykö tuo juuri siihen on/off kaasuun vai pitäisikö epäillä säätöjen oikeellisuutta?
    Onpas omituista, kuitenkin sulla on noi hilut säädetty penkissä. Vielä yhden nykäisyn ymmärtäisi, mutta kaksi?
    Onhan sulla TPS vaihdettu?
    Ketjut kuinka löysällä?
    Alkuperäinen eturatas?


    Lainaa (mouhja @ Loka. 01 2007,20:40) kirjoitti
    Vai tekeekö se kuoppa mikä vääntökäyrässä tuossa 8000-9000 kohdassa ni tuon tempun?
    On vaan kelju ku mutkassa lisää kaasua ja nykäsee tuolla tavalla.
    Jos nyt muistan oikein ni tais kyllä olla samantapaista käyttäytymistä ennen slipareita.
    (Mullahan on leovincen sliparit ja powercommander ja bmc. Säädetty penkissä. )
    Se kuoppa vääntökäyrässä ei liene ehdi rekisteröityä edes T*lyttäjän persedynoon, kaikki näkemäni penkkikäyrät yli 8000 rundin on ollut ihan riittävän kovaa kiekumista tässä vehkeessä. Eli jos sulla on joku spesiaalikuoppa tuossa 8000 - 9000 välillä, niin kuvaa kiitos!

    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  20. #650
    Edellisen omistajan mukaan tps vaihdettu!
    Ketjut OK tiukkuus ja tuntuu tulevan koneesta toi nykäisy.
    Alkuperäiset rattaat.
    Tehokäyrähän löytyy aikaisemmin tästä ketjusta.

    Ja muuten kone toimii ja vetää tasaisesti ainut milloin tekee ton ni on just kun käyttää korkeita kierroksia pitemmän aikaa ja avaan uudestaa kaasua noilla 8000 tonnin kieppeillä.

    Ja tiedä ny sit et onko se nyt kaks nykäsyä vai tuntuuko siltä mut sillee v****maisesti kumminkin.

    Ja eiks noi tps ongelmat tehnyt muutakin häiriöitä?
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  21. #651
    Lainaa (mouhja @ Loka. 01 2007,21:09) kirjoitti
    Ja eiks noi tps ongelmat tehnyt muutakin häiriöitä?
    Juu, teki, varmistin vain.

    Ei varmasti johdu TPS-systeemistä, mutta tuota kahta nykäisyä vähän ihmettelen.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  22. #652
    Tuli vaan mieleen että tekisikö noin jos olisin esimerkiksi liian laihalla?

    Vertailin tuossa pcIII karttoja säädetty-kartta ja sit kartta mun kokoonpanolla powercommanderin sivuilta, niin aika paljon laihemmalla on toi säädetty-kartta kaasun avauksilla 0-20%.

    Mainitsi kyllä penkityksen jälkeen että oli toi commanderin sivuilta ladattu kartta todella rikkaalla kun mittarit meni pohjille.

    Hyvin harvoin tulee käytettyä noita kierroksia jatkuvasti tuolla alueella niin ei oo häirinny. Ja tuntuu et mitä kauemmin kierrokset noin korkealla niin sitä varmemmin nykäyksiä syntyy.
    Pelottaa vaan ettei ole liian laihalla.
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  23. #653
    Listataas erot mallien -04/05/06 ja vuosimallin 2007 välillä. Tässä on lista muutoksista, korjatkaa virheet ja kertokaa lisää.

    Vuosimallin 2007 FS6-S on seuraavat asiat muuttuneet:
    - ECU:n kartta on uusi
    - pakoputkistossa happisensori? Eli ECU saa todellisen tiedon palamistapahtumasta?
    - etukate on erilainen
    - mittaristo on erilainen, analoginen rundimittari
    - etujarrut uudet
    - etujousituksessa jotain uutta?
    - takajarrun nestesäiliön paikkaa muutettu?
    - takahaarukka on uusi (ei näytä enää naapurin sedän hitsaamalta)
    - pehmeämpi penkki?
    - kypärälukko (vanhassa ei ollut ollenkaan)
    - takamatkustajan jalkatapit alempana ja edempänä?
    - erilaiset takamatkustajan jalkatapit?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  24. #654
    Milloin teillä on mennyt ketju vaihtokuntoon FZ6:ssa?



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  25. #655
    Vaihdoin pyöräni FZ6 S -06 malliin, metriäkään en ole ikinä sillä ajanut, mutta toivottavasti on hyvä...

    Varusteita pitäisi vähän katella valmiiksi, niin jos sopii, kysyisin tässä Teiltä, että onko kokemuksia jostakin säilytys pressusta (jokapäiväiseen käyttöön), mikä sopii ko. malliin joko oikein hyvin, tai jota ei kannata ostaa. Olen kiinnostunut vain yleisesti saatavista malleista. Kiitos.
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  26. #656
    Lainaa (zERopowa @ Tammi. 13 2008,19:04) kirjoitti
    ... onko kokemuksia jostakin säilytyspressusta (jokapäiväiseen käyttöön), mikä sopii ko. malliin joko oikein hyvin, tai jota ei kannata ostaa. Olen kiinnostunut vain yleisesti saatavista malleista.
    Erinomaisen hyvä hinta/laatusuhde (mielestäni) on Bilteman 600 cc tarkoitetussa prätkäpressussa...
    ... tosin tuokin pitää sitoa - joko hämyhäkillä tai nartsalla sivujalan etupuolelta motin alta. Tuuli muuten vie...

    Niin, kovalla sateella vähän vuotaa takaosan saumasta, joka on noin suurin piirtein matkustajan penkin puolivälissä, eli ei haitanne mitään.

    Jo kolme vuotta ollut kymmenkuukautisessa käytössä, kerran vuoteen pessyt koneessa, siitä hys hys...



    Mites noi ketjut on kestänyt? Kukaan?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  27. #657
    Lainaa (Koris @ Tammi. 14 2008,06:48) kirjoitti
    Mites noi ketjut on kestänyt? Kukaan?
    Eikös ne ketjut ole normaalia tavaraa? Kestää keskimäärin 40 Mm oikein huollettuna.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  28. #658
    Joo mulla 32000 mittarissa ja aika varmasti alkuperäiset paikallaan. Ketju nousee aavistuksen verran kun vetää ketjua takarattaan kello 3 kohdasta taakse päin. Muita kulumisen merkkejä ei näy. (ainakaan ku ei ole vieressä uusia vertailukappaleena)
    FZ6-S vm. 2005 -> BMW K 1600 GT vm. 2017
  29. #659
    Lainaa (Koris @ Tammi. 14 2008,06:48) kirjoitti
    Lainaa (zERopowa @ Tammi. 13 2008,19:04) kirjoitti
    ... onko kokemuksia jostakin säilytyspressusta (jokapäiväiseen käyttöön), mikä sopii ko. malliin joko oikein hyvin, tai jota ei kannata ostaa. Olen kiinnostunut vain yleisesti saatavista malleista.
    Erinomaisen hyvä hinta/laatusuhde (mielestäni) on Bilteman 600 cc tarkoitetussa prätkäpressussa...
    ... tosin tuokin pitää sitoa - joko hämyhäkillä tai nartsalla sivujalan etupuolelta motin alta. Tuuli muuten vie...

    Niin, kovalla sateella vähän vuotaa takaosan saumasta, joka on noin suurin piirtein matkustajan penkin puolivälissä, eli ei haitanne mitään.

    Jo kolme vuotta ollut kymmenkuukautisessa käytössä, kerran vuoteen pessyt koneessa, siitä hys hys...



    Mites noi ketjut on kestänyt? Kukaan?
    Muuten ihan hyvä peite tuo Bilteman pressu, mutta kun se jonkin aikaa liikkuu tuulen tuiverruksessa, niin kahvojen päät alkavat kiiltää ja maalit lähteä muoviosista. Sisäpinta on siis ilmeisesti liian kovaa materiaalia ja hioo liikkuessaan alla olevan pinnan pilalle. Poistin oman Biltema-peitteeni käytöstä kun huomasin ongelman...mieluummin saa mopo kastuakin kuin että joutuisi maalaushommiin...
  30.  
  31. #660
    Näin kevään edetessä lienee aika laittaa taas mopo kuntoon. Tällä kertaa pitäisi löytää uusi jarrukahva tai ainakin kiinnitysmutterit siihen. Kaadon jäljiltä jarrukahva heiluu ylös alas sen verran löysästi, että joku sieltä on vääntynyt tai jopa poikki. Veikkaukseni osuu kiinnitysmutteriin. Tai ruuviin tai mikä ikinä sen kahvan siinä kiinnikkeessä pitää kiinni.

    Olisiko teillä paremmin tietävillä heittää vinkkiä mikä olisi hinta-laatu-suhteeltaan paras ratkaisu em. pulmaan. Pyörässä on takuu vielä voimassa, joten itse en haluaisi sitä kahvaa vaihtaa. Merkkihuoltoonko siis? Ja kannattaako se kahva hankkia ensin itse jostain vai tilata huoltoliikkeen kautta samalla?

    Kiitos.
Sivu: 22 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen