Virhe | .ORG!

Virhe

Virheviesti

PDOException: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:6:"Notice";s:8:"!message";s:77:"Use of undefined constant MENU_PREFERRED_LINK - assumed 'MENU_PREFERRED_LINK'";s:9:"%function";s:44:"MenutrailbypathActivetrail->setActivetrail()";s:5:"%file";s:93:"/var/www/html/sites/all/modules/contrib/menu_trail_by_path/src/MenutrailbypathActivetrail.inc";s:5:"%line";i:43;s:14:"severity_level";i:5;} [:db_insert_placeholder_4] => 5 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://www.moottoripyora.org/drupal-header?destination=keskustelu/showthread.php/212142-Kiva-selktuki?goto=nextoldest [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 217.30.184.81 [:db_insert_placeholder_9] => 1759593198 ) funktiossa dblog_watchdog() (rivi 157 tiedostossa /var/www/html/modules/dblog/dblog.module).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Kuka tunnustaa omistavansa moisen pelin ja minkälaisia kokemuksia ja tuntemuksia pelistä on. kiinnostaa muuten aika kovasti ja tarjous on jo pyydetty, mutta kertookahan te, jotka jotain mahdollisesti jotain jo tiedätte...
  2. #2
    Minä tunnustan.
    Vanha R 1100S vaihtui ST:hen noin kuukausi sitten ja nyt taulussa 4500 Km.
    Varusteina otin keskiseisontatuen, pienen perälaukun, sivulaukut ja sylinterisuojat.

    Pyörä on yksinkertaisesti hyvä. Ajoasento on satulan ja tangon säädettävyyden takia hyvin löydettävissä.
    Ainoina miinuspuolena on mielestäni hiukan liian iso ykkönen. Satula voisi olla aavistuksen kovempi mutta se on tottumiskysymys.
    Tehoa ja vääntöä on tarpeeksi ja pyörä kuljettaa edelleen kehitetyn jousituksensa ansioista hyvin 2 + varusteet. Kulutus on noin 5 litran tietämillä keskimäärin mikä on lähes litran pienempi kuin edeltäjänsä.
    Tietokoneeseen ajettiin tässä taannoin pari uutta ohjelmaa joilla saatiin tyhjäkäyntitärinä pienemmäksi ja polttoainemittari tarkemmaksi.

    En voi muuta kuin kehua.
  3. #3
    Lehti "Two wheels only-July 2005", vertailutestissä ko. Bemu, vastassaan VFR Honu, ST3 Ducati ja Sprint.

    Vertailu oli varsin monipuolinen, matkasivat Saksaan ja kävivät myöskin Nürburgringin rataa kiertämässä...paluumatkalla myös sorapätkiä jne jne.

    Lopputulos:
    1. Sprint
    2. Ducati ST3
    3. VFR Honu
    4. Bemu R1200 ST

    Bemusta totesivat lopuksi että malli R1200GS olisi itse asiassa ollut parempi ja hauskempi kuin tuo...
  4. #4
    ...niin ja Motorrad 07/2005

    1. VFR
    2. ST
    3. Sprint
    4 MZ 1000 S
    5. ST 4 S

    esim 0-200 kmh ST (10 s) voitti BMW:n (11) sekunnilla muiden jäädessä parin sekunnin päähän

    Jos hakee kardaanivetoista hyvin perusvarusteltua (ABS, kahvan lämm, can väylä...) matkapyörää jolla pääsee tarvittaessa kovaakin ja pitkillä tankkausväleillä niin hankkii BMW:n.
  5. #5
    JG26: Vaihdetaanko lehtiä hetkeksi?
    Lähinnä mua todellakin kiinnostaa mm. mittaustulokset jossa "muka" Sprintti olis hävinnyt...

    Toinen kiinnostava seikka olisi tietty pisteytys/painoarvot, koska en ihan heti keksi osa-alueita missä olisi ns. pläsiin tullut...(ellei sit kardaanista ja ABS'eista saanut ziljoona pistettä extraa)

    By the way, uusi Moto-lehti kirjoitti pitkän artikkelin ko. Bemusta...
  6. #6
    Voi h... veltti, anteeksi Köpi.
    Järjestys Motorradin testissä oli todellakin kuten kirjoitin mutta Sprint voitti ST:n 0-200 sekunnilla muiden jäädessä taakse.

    0 -100 kmh 0-140 kmh
    ST 5,7 3,5
    Sprint 5,2 3,3

    Väännössä eli kiihdytys suurimmalla vaihteella
    60-100 100-140 140-180
    ST 4,9 5,2 6,2
    Sprint 3,6 3,6 4,3

    Moottorin ominaisuuksissa (10 kohtaa)
    ST 138 pistettä
    Sprint 160 (testiryhmän parhaat bojot)

    Ajo ominaisuudet (6 kohtaa, yksin ja matkustajan kanssa)
    ST 153
    Sprint 162

    Turvallisuustekijät (näkyminen, näkeminen, jarrujen eri ominaisuudet jne, 11 kohtaa)
    ST 155
    Sprint 130

    Jokapäiväinen käyttö (6 kohtaa, mm. kuormattavuus, varusteet, ajomatka))
    ST 79
    Sprint 66

    Mukavuus (mm. kuljettajan ajoasento, takanaistujan tilat, 4 kohtaa)
    ST 73
    Sprint 73

    Hinta /Laatu/takuut/huoltokulut/varaosakust. jne.
    ST 123
    Sprint 119


    Eli loppupisteet ST 721 ja Sprint 710

    Honda VFR taisi voittaa tämän testin jo kolmatta kertaa olemalla kaikissa kohdissa tasaisen hyvä.
    Trumppa loisti moottorillaan BMW:n ollessa hyvä matkapuoleen painottuneissa ajamisasioissa asioissa sekä turvallisuustekijöissä.
    Kokeilin ennen ST:tä myös Sprinttiä (kylmät tyypit) muttei ajoasentoa oikein löytynyt mutta ST:ssä napsahti heti.

    Ajokelejä!!
  7. #7
    Kiitos poijaat kommenteista. Kyllä siinä tais tänään käydä niin, että ST tuli tilattua. Nykyinen tonninen fazeri vaihtuu neljän tuhannen ajokilometrin jälkeen Bemuun.

    Jammussa toimii kaikki hyvin ja pyörä on hyvä, mutta viisi vuotta Trumpan (RS) sarvissa teki sen, että pyörän pitää vähän möristä, päristä ja vaikka vähän täristäkin ja Jammu ei tee niistä mitään. Moottoripyöräily on kokonaisuudessaan tunnepuolen asioita ja järjellä ei näiden asioiden kanssa ole mitään tekemistä.
  8. #8
    Lainaa (SPRINTRS @ Kesä. 27 2005,21:06) kirjoitti
    Kiitos poijaat kommenteista. Kyllä siinä tais tänään käydä niin, että ST tuli tilattua. Nykyinen tonninen fazeri vaihtuu neljän tuhannen ajokilometrin jälkeen Bemuun.

    Jammussa toimii kaikki hyvin ja pyörä on hyvä, mutta viisi vuotta Trumpan (RS) sarvissa teki sen, että pyörän pitää vähän möristä, päristä ja vaikka vähän täristäkin ja Jammu ei tee niistä mitään. Moottoripyöräily on kokonaisuudessaan tunnepuolen asioita ja järjellä ei näiden asioiden kanssa ole mitään tekemistä.
    Onneksi olkoon vaan.
    Osasyynä oma mieltymys BMW Boxeriin on että siinä on vähän enemmän sitä määrittelemätöntä tunnetta ja ainakaan ST ulkonäöllisesti ei huku valtavirran muotoiluun mikä nykyään on ihan positiivinen piirre.
  9. #9
    Lainaa (SPRINTRS @ Kesä. 27 2005,21:06) kirjoitti
    Kiitos poijaat kommenteista. Kyllä siinä tais tänään käydä niin, että ST tuli tilattua. Nykyinen tonninen fazeri vaihtuu neljän tuhannen ajokilometrin jälkeen Bemuun.

    Jammussa toimii kaikki hyvin ja pyörä on hyvä, mutta viisi vuotta Trumpan (RS) sarvissa teki sen, että pyörän pitää vähän möristä, päristä ja vaikka vähän täristäkin ja Jammu ei tee niistä mitään. Moottoripyöräily on kokonaisuudessaan tunnepuolen asioita ja järjellä ei näiden asioiden kanssa ole mitään tekemistä.
    Itse taas siirryin vanhan K100:sen sarvista Sprint RS:ään.
    Sama huomio sillä erolla, että Sprintti ei tunnu oikein mitenkään täristävän Bemarin jälkeen. Suorastaan ikävä bemarin tärryytystä.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  10. #10
    Jes, tänään sain uuden ST:n alle ja 190 km takana. Tuntui heti hyvältä ja tutulta. Oli helppo ja mukava ajaa, ajoasentokin on just passeli. Ainoa "miinus" tähän asti on tahaton piippaminen vasemmalle käännyttäessä, mutta eiköhän siihen vilkkuun pian totu.
  11. #11
    Tunnustan - syyllinen. Eli neljättä päivää alla uudenkarhea (ei kai noita muunlaisia olekaan ) ST.

    Melkoinen on ero tällä uudella sukupolvella vanhaan verrattuna! Tuo uusi 1200-sarjan moottori - ST/RT:n tyyliin kireäksi vedettynä on aika kiikkerä (verrattuna siis aiempiin). Vääntöäkin tosi mukavasti. Herkästi taipuu mutkaan ja siitä lähtee kuin rusakko makuulta...

    Teknisyys on myös silmiinpistävää verrattuna vanhaan R1100RS'ään. Häkkyrä testaa itseään, EVO-jarrut vinkuvat ja kitisevät itseään initoidessaan ja valot vilkkuvat melkein minuutin virta-avaimen käännön jälkeen. Naapurikin ihmetteli, että etkö tuota meinaa käynnistää ollenkaan, odotellessani helikopterin virittymistä starttivalmiiksi. Mitenhän tuo tekniikka mahtaa toimia kymmenen vuotta käytettynä..?

    MUT ON SE !

    Jos jotain haukuttavaa pitää keksiä, niin herkät hallintalaitteet, ottava kytkin ja aika jyrkkä moottori tekevät hallinnasta hitaissa nopeuksissa / kaupunkiruuhkissa haastavampaa.

    P.S Myytävänä hyllyyn jääneet vanhan sarjan öljypäihin (Brembon jarrut) eteen sintteripalat. BMW:n paketissa. Takapaloja olisi parikin satsia (nekin aitoja BMW-paloja) sekä yhdet sytytystulpat (BKR7-EKC). Nuo tulpat sopinevat kaikkiin öljypäihin joissa ei ole tuplasytytystä ja jarrupalat (etu) kaikkiin öljypään satuloihin, joissa lukee "Brembo". Takajarrupaloja lienee paria varianttia riippuen siitä onko pyörässä ABS-jarrut vaiko ei. Sarjanumero siis helpottaa. Tarvittaessa selvitellään yhdessä sopivuutta.

    Jarrupalat ovat hinnastossa 25€/satsi. Minulta lähtee kympillä. Tulpista myös yhteensä kymppi. Itse asun pääkaupunkiseudulla, joten toimitus tälle seudulle on helppoa.

    Pistää privaa ken kiinnostuu...
    <p>2002-2014</p>
  12.  
  13. #12
    Lainaa (Ctrl+Alt+Del @ Heinä. 08 2005,19:46) kirjoitti
    P.S Myytävänä hyllyyn jääneet vanhan sarjan öljypäihin (Brembon jarrut) eteen sintteripalat. BMW:n paketissa. Takapaloja olisi parikin satsia (nekin aitoja BMW-paloja) sekä yhdet sytytystulpat (BKR7-EKC). Nuo tulpat sopinevat kaikkiin öljypäihin joissa ei ole tuplasytytystä ja jarrupalat (etu) kaikkiin öljypään satuloihin, joissa lukee "Brembo". Takajarrupaloja lienee paria varianttia riippuen siitä onko pyörässä ABS-jarrut vaiko ei. Sarjanumero siis helpottaa. Tarvittaessa selvitellään yhdessä sopivuutta.

    Jarrupalat ovat hinnastossa 25€/satsi. Minulta lähtee kympillä. Tulpista myös yhteensä kymppi. Itse asun pääkaupunkiseudulla, joten toimitus tälle seudulle on helppoa. *

    Pistää privaa ken kiinnostuu...
    Onnea uudelle lelulle!!

    Kiinnostuin niistä jarrupaloista, semminkin kun käynevät minun pyörään.

    Josta tulikin mieleeni, että kaveri vaihtoi R1100R:ään (vm. -01), jossa olikin yllättäen kelluvat etujarrulevyt ja minusta parempi jarrutuntuma kuin omassa R1100S:ssä jossa on kiinteät levyt. Miksei äSsäänkin ole laitettu noita kelluvia levyjä? Vai onko myöhemmissä S-malleissa niitä, omani on -99? Tietääkö joku?

    Laitan privaattiviestiä paloista.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."