Nyt on juuri mopedi dynossa sisäänajon jälkeen. Tärinän syyksi on arvioitu venttiilinvälyksiä, jotka eivät olleet kohdallaan (kannen raapimisen takia) ja erittäin laihaa keskialuetta jolla juuri tuota tärinää esiintyi->(taitaa kulutus nousta). Seokset säätyy tänä iltana ja lopulliset viännöt sekä muut paperikäppyrät.
voinpa laitella käppyrän sähköksi jos ossoon
Jufza
Tulipa tunaässää käytyä kiikalassa koittaan varttimailin aikaa, onko muut käyny testaamassa mitä aikoja on tullu ?
sain ajan 11,15 ja loppu nopeus oli 203km/h en sit tiä onko hyvä vai huono
lähtöä kyllä joutuu viel opetteleen mut eiköhän tuota aikaa saa viel parannettuakin
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Eihän sillä hienoisella pyörivien massojen kohoamisella ole merkitystä. Yksi asia mikä on hyvä katsoa niin se että männät ja kiertokanget on keskenään samanpainoisia. Erot niissä vaikuttaa koneen tasapainotukseen. Mutta veikkaampa ettei näissä esim. Wisecon männissä ole mainittavia eroja. Ja muutenkin voisi kuvitella että orggis kangetkin on tehty vähän tarkemmin kuin autoissa missä saattaa olla melko isojakin heittoja.(pekko5 @ Heinä. 29 2005,23:16) kirjoitti
Palkka juoksee....minä en
T-Acessa on vakiona tako mallin veivit ja niissä heitot on melkoisen pieniä. Kaikki 1000 exjuippi koneet täristää melkoisesti noin 5000 kierroksen kohdilla. Omassani sen esiintyminen vaihtelee kaiken lisäksi melkoisesti. Wisecot pitäisi olla melko samanpainoisia alkuperäisten kanssa. Jostain olen kuullut että JE:n männät olisivat painavammat kuin Wisecot, mutta tiedä sitten miten päin se on.
Muistelin juuri tuota öljyn kulutusta... Viimeeksi kun olin radalla ajamassa niin keskiviikkona kaverit (tai siis naamatutut) valitteli että haisee palaneelle öljylle kun koittivat perässä pysyä ja sen takia pitä jättäytyä. Ja niinhän sitä öljyä kuluikin melkoisesti sen päivän aikana. Sitten torstaina ei tarvinnut lisätä lainkaan eikä myöskään enään haissut palaneelle öljylle pakokaasut ja konekkin tuntui pirteämmältä. Olisko nyt ollut niin että öljyrenkaat (männässä) eivät tiivistäneet kunnolla (olleet jumissa johtuen pitkästä "normaali käyttö jaksosta matka-ajoa) ja torstaina alkaneet taas tiivistää kunnolla... Eli kovaa ajoa vaan, kyllä se lakkaa polttamasta öljyä...![]()
Itsellä ei kokemuksia lyhyttä koeajolenkkiä enempää ole... Mutta vierestä seuranneena olen todennut, että ThunderAce on melkoinen puolivalmiste kun katteistä lähtien on kaikki pistettävä uusiksi![]()
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
Kyllä sitä nyt arvostellaan(Julle @ Elo. 17 2005,14:07) kirjoitti
Ei muuta kuin mukaan hinkkaamaan niitä katteita... Ensi talvena uudet kujeet ja keisarille uudet vaatteet (toivottavasti ei käy niinkuin kuuluisassa sadussa)
![]()
(JP_445 @ Elo. 17 2005,16:33) kirjoitti
Hinkataanko siel ihan uusia muotoja katteisiin
vaiko korjaillaan kolhuja
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Ei tässä mitään arvostella. Korkeintaan louskutetaan leukoja lämpimikseen(JP_445 @ Elo. 17 2005,16:33) kirjoitti
![]()
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
(Julle @ Elo. 17 2005,23:49) kirjoitti
sitäpä harrastetaan täälläkin päin mopotin piireissä, tehdään huumorilla kärpäsestä härkä
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Kävin tuossa tiistaina kokeilemassa ZZR-1200.sta, kun tarkoitus oli, huom. oli, vaihtaa matkahenkisempään pyörään. Olin kuitenkin pettynyt vähän. Eihän siinäkään mitään vikaa ollut, mutta ei vaan Ässän jälkeen kolahtanut. Kyllähän tuo ässä on sentään moottoripyörä. Koeajolenkin jälkeen kun hyppäsi oman mopon päälle, oli kuin kotiin olis tullu. On se vaan hjuva pyörä.
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Ei kolhuja korjailla vaan hinkataan ihan uusia katteita... Katsotaan josko ensi talvi toisi uudet vaatteet mopolle... Kone ainakin saa uusia sisäkaluja ja toivottavasti sitä kautta lisätehoja...(kavanaki @ Elo. 17 2005,23:17) kirjoitti
![]()
-98 Thunderi,ajettu 46 tkm,Remus,Factory ja K&N
Penkitetty tänään 124,35 hp/96,62 Nm takanakilta, penkki MJP 2000, TT-Motorsport Oulussa!
Honda Vfr800 XCrossrunner -11
Suzuki Hayabusa -08
Suzuki GSX-R 1000 -07
Yamaha R1 -06
Honda cbr 954 RR-03
Yamaha yzf 1000 R ThunderAce-98
Honda cbr 600 F- 94
Kawasaki zxr 400-91
1. Mikä oli Thunderacen vika valmistusvuosi? 2003?
2. Paljonko 2000-luvun Thunderaceilla on merkitty rekisteriotteeseen painoksi?
Tais olla 01 kun valmistus lopetettiin,mutta 02 oli vielä myynnissä.Paino oli muistaakseni 197kg(kuivapaino).(koris66 @ Syys. 21 2005,14:43) kirjoitti
mopoton
Joo, ton (tai 198 kg) mä löysin netistä, mutta mua kiinnostaa nimenomaan suomalaiseen rekisteriotteeseen merkitty paino.(Carlos13r @ Syys. 21 2005,15:23) kirjoitti
Onko toi valmistus mennyt siten, että tehtaalta lähti viimeiset 2001?
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Rekisteriotteeseen merkitty paino 230KG![]()
Yamaha YFZ1000R Thunderace -01
Yamaha FZR600 -93
mun fzr:n painoksi ilmoitettaan 290kg...siis rekisteriotteessa.(samifzr600 @ Syys. 21 2005,16:21) kirjoitti
VR:n puntarilla 215 tankki täynnä.... Ei paha...![]()