Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 113:sta
  1. #1

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Kummaa on lehtimiesten kirjoittelu; pyörä "kulkee" 300 km/h jne. Lukekaa ;

    Kaahaaja pakeni poliisia 300 kilometriä tunnissa
    Julkaistu 22:12
    Helsingin sanomat

    Lahdentiellä nähtiin tiistai-iltana yksi viime vuosien törkeimmistä ylinopeuksista, kun erittäin nopealla moottoripyörällä ajanut alle 30-vuotias kaahasi poliisimoottoripyörää pakoon.
    * * *Keskinopeutta pakenijalla oli Mäntsälän ja Lahden välillä 245 kilometriä tunnissa ja parhaimmillaan nopeus oli yli 270:n luokkaa vilkkaan liikenteen seassa moottoritiellä. Mies ohitteli edellä kulkeneita autoja myös penkan puolelta.
    * * *
    Ylinopeus saattaa jopa olla kiinnijäämisiin johtaneiden tapausten kyseenalainen Suomen-ennätys.
    * * *Miehellä oli allaan maailman nopeimpana sarjavalmisteisena moottoripyöränä pidetty, kaksi vuotta vanha Suzuki Hayabusa, jonka huippunopeus on hieman yli 300 kilometriä tunnissa.
    * * *Moottoripyöräpoliisi onnistui kiilaamaan kaahaajan tien sivuun vasta Lahdessa Ajokadulla, ja paikalla oli heti myös muita poliisipartioita.
    * * *Kaahaaja vastusteli kiinniottoaan ja joutui rautoihin. Syyksi kaahaamiselle autoalalla työskentelevä mies sanoi pelon menettää korttinsa.
    * * *
    Poliisi muistuttaa, että tällaisia järjettömiä riskejä ei kannata ottaa pakoon pääsemisen vuoksi.
    * * *"Jos pyörä olisi lähtenyt kuljettajan käsistä tai joku muu olisi toiminut ennalta arvaamattomasti, niin jälki olisi ollut hirveätä. Kolmeasataa liikkuva rautamöhkäle on aikamoinen ohjus", sanoo komisario Heikki Koskimaa liikkuvasta poliisista.
  2. #2
    Ennenkin on todettu, että moottoritiellä tosiaan kannattaa ajaa mp-poliisia karkuun.. Saa melkoinen Ghostrider olla että tuollaisen taskin hanskaa..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  3. #3
    Tupla tai kuitti.... * *
    Huono tie, parempi mieli
  4. #4
    Tais olla kiirus ORG:n joka viikkoseen tapaamiseen.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  5. #5
    hmmmm...
    en ollu mä... mulla on uudempi peli...
    Berskutti sentään... on aikas rajua...
  6. #6
    Lainaa (TBus @ Heinä. 06 2005,22:59) kirjoitti
    hmmmm...
    en ollu mä... mulla on uudempi peli...
    Berskutti sentään... on aikas rajua...
    Enkä mäkään...
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  7. #7
    Eiks tasta ollu jo yks ketju? Vai onko kaks samanlaista kuskia samalla tieosuudella samana paivana?
  8. #8
    Ja tästähän luonnollisesti seuraa liikenneturhan ja poliisin reaktio vinkua "kovempia rangaistuksia ja alhaisempia nopeusrajoituksia"...

    Jokohan sitten saataisiin laki jolla erehtymätön ja luonneviaton komisario alkaa jakamaan Oikeita Tuomioita tien varressa ja lopettamaan niskalaukauksella ylinopeuksien ajajat välittömästi sen jälkeen kun koko omaisuus on ulosmitattu valtiolle sakkona.
  9. #9
    Mutta tuommosista voipi olla kauaskantoisia seurauksia harrastukselle - eikös piikkienkin nopeuksia jouduttu laskemaan kun mopo karkasi aikoinaan nuorison käsistä? Muistelisin että 125-kuutioisissa oli "hyvinä" aikoina 24-32 hp vakiona ja kulkivat joka tapauksessa yli 80 lätkän järjestään. Oma AR-kawakin kulki "kevyesti" 2-päälläkin vaikka oli vain 24 hp.

    Muistin kätköistä löytyy että muutama tuommonen juttu oli silloinkin kun nuoriso kehitti uuden ajanvietteen ja surkeimmat tapaukset yritti sitten myös mp-poliisia pakoon huonoin seurauksin eikä porukat oikein tajunnut millään että ihan mitä sattuu ei saa tehdä vaikka siihen mahdollisuus oliskin...ongelma kaiketi paisui yli äyräpäitten.

    Nyt taitaa nuo piikit olla tehoiltaan kaukana noista, onkos se nykyisin myöäs niin että 18v ei pääse vielä autokoulun jälkeen 1000:n mopon sarviin vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

    Ettei vaan tässäkin näiden järjettömien nopeuksien osalta siviililiikenteen seassa mopo karkaa käsistä ja lainsäätäjä joutuu ottamaan toisenlaiset keinot käyttöön
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  10. #10
    Lainaa (MikaL @ Heinä. 07 2005,00:49) kirjoitti
    onkos se nykyisin myöäs niin että 18v ei pääse vielä autokoulun jälkeen 1000:n mopon sarviin vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
    Eiköhän se ollut peräti 21vee jolloin voipi ajella täysitehoista mopotinta
  11. #11
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Korruptio @ Heinä. 06 2005,23:15) kirjoitti
    Ja tästähän luonnollisesti seuraa liikenneturhan ja poliisin reaktio vinkua "kovempia rangaistuksia ja alhaisempia nopeusrajoituksia"...
    Nyt oot ymmärtänyt täysin väärin ... eikös se ole jokaisen ikioma
    asia kuinka lujaa ne ajaa ja mistä jäävät kiinni milloinkin. Ihan sama
    mitä lehdet kirjoittaa .. ei se vaikuta mihinkään mielipiteisiin.
    Jämpti on näin.

    Tätähän täällä on hoettu jo monta vuotta.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  12. #12
    Lainaa (MattiR @ Heinä. 07 2005,01:29) kirjoitti
    Lainaa (Korruptio @ Heinä. 06 2005,23:15) kirjoitti
    Ja tästähän luonnollisesti seuraa liikenneturhan ja poliisin reaktio vinkua "kovempia rangaistuksia ja alhaisempia nopeusrajoituksia"...
    Nyt oot ymmärtänyt täysin väärin ... eikös se ole jokaisen ikioma
    asia kuinka lujaa ne ajaa ja mistä jäävät kiinni milloinkin. Ihan sama
    mitä lehdet kirjoittaa .. ei se vaikuta mihinkään mielipiteisiin.
    Jämpti on näin.

    Tätähän täällä on hoettu jo monta vuotta. *
    Niin no nytten taas kuullaan huoltsikan pihassa ´kyllä te motoristit kaikki ajatte niin lujaa....`
    Juupajuu jarru on vaudin surma http://jariklemetti.tarinoi.fi/
  13. #13
    Lainaa (Jani-SRI @ Heinä. 07 2005,01:14) kirjoitti
    Lainaa (MikaL @ Heinä. 07 2005,00:49) kirjoitti
    onkos se nykyisin myöäs niin että 18v ei pääse vielä autokoulun jälkeen 1000:n mopon sarviin vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
    Eiköhän se ollut peräti 21vee jolloin voipi ajella täysitehoista mopotinta
    alle 30 ei passaa päästää 750 tankoon
    ja kun on 2v nuhteetonta ajelua ni voidaan harkita
    tonnista.
    Siinä olis laki kohdillaan
  14. #14
    Aika tankomies toi mopokyttä ku
    ei busalla päässy karkuun, tai
    huono kuski busanisti.
    Tosi oikeen, tuli meinaa vakuutusmaksu
  15. #15
    Kyllähän se on kuulkaas niin, että näitä hurjastelijoita ja "vetomiehiä" on ollut täkäläisessäkin liikenteessä niin kauan kuin tehokkaita ja nopeita pyöriä on ollut saatavilla. Itse olen lajia harrastanut 80-luvun lopulta lähtien, eli heti kun ikä antoi myöten hankkia piikkikortin. Siihen aikaan ainaki täällä pohjanmaalla oli aika hiljaista tuolla pyörärintamalla. Harrastus oli kallista, pyörät (ainakin silloin) tuntuivat kalliilta.Eli moottoripyöriä oli liikenteessä vähän. Eikä tätä harrastusta silloinkaan moni katsellut "hyvällä silmällä".
    Tunnistan nyt monta teitä uus-avukkaita motoristeja, jotka tuolloin, omassa teini-iässäni olitte niitä kovimpia vetomiehiä, (juujuu, aika monta, ympäri suomen) jeesustelemassa täällä nuorten liikennekäyttäytymisestä.
    VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ teidän kanssanne. Onko noin muisti tehnyt tepposensa, ettei yhdestäkään 10-20v takaisista "kunnon ajelureissuista" ole jäänyt mieleen niitä parhaita mutkapätkiä tai sitä kuka milläkin maalaismutkatiellä oli ekana perillä?
    Moni teistä on nyt niitä samoja hemmoja jotka täällä nyt tsiisustelevat tätä nykymeininkiä.
    Kyllä se on kuulkaas sillä tavalla, että jos ei meininki miellytä, niin ketään ei ole pakotettu jatkamaan tätä hyljeksittyä (ja hyljeksimäänne) harrastusta.

    Tällä lootaviinin avittamalla kannanotollani en tietenkään halua hyväksyä tätä suurten harrastajamassojen mukanaan tuomaa esiintymishalua kaikkein vilkkaimmilla paikoilla. Mutta myöntäkää rehellisesti te kukkahattusedät (ja tädit) siellä, että 70-80 luvuilla te joko esiinnyitte niiden tuuttienne kanssa kumia polttamalla, keulimalla tms ylä-asteen lähistöllä, tai sitten te olitte niitä jotka pissit housuissa,peukalo suussa
    katselitte moista meininkiä.

    Tämä postaukseni ei ole suunnattu erityisesti kenellekkään tähän ketjuun vastanneille, eikä tarkoitukseni ole mitään muuta kuin tukkia ne saakelin herneet näiden kukkahattubomberssien nenään. Ja niin syvälle kuin ikinä vaan saa työnnettyä.


    EDIT: Ai niin, minä olen Hirvasojan Pasi, Nivalasta. Ottakaa kiinni jos saatte.Tissiposket.



  16. #16
    Lainaa (hannuman @ Heinä. 07 2005,01:57) kirjoitti
    alle 30 ei passaa päästää 750 tankoon
    ja kun on 2v nuhteetonta ajelua ni voidaan harkita
    tonnista.
    Siinä olis laki kohdillaan
    Vai että kohillaan??

    Eiköhän tätä harrastustoimintaa rajoiteta ihan riittävästi ilman näitä sinun mainitsemia lakimuutoksiakin ??
  17. #17
    Lainaa (patrika @ Heinä. 06 2005,23:08) kirjoitti
    Eiks tasta ollu jo yks ketju? Vai onko kaks samanlaista kuskia samalla tieosuudella samana paivana?
    Tämä on se ensimmäinen ketju tästä aiheesta...
    Do you have premonitions of déjà vu?
  18. #18
    Lainaa (Jani-SRI @ Heinä. 07 2005,01:14) kirjoitti
    Lainaa (MikaL @ Heinä. 07 2005,00:49) kirjoitti
    onkos se nykyisin myöäs niin että 18v ei pääse vielä autokoulun jälkeen 1000:n mopon sarviin vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
    Eiköhän se ollut peräti 21vee jolloin voipi ajella täysitehoista mopotinta
    Tuohon kommentointi..

    Piikin maksimi kw määrää en muista.. jotain 10-15kw väliin.
    18-20v saa ajaa alle 25kw pyörää.
    20v (jos ennestään jo kortti) saa ajaa yli 25kw
    21v (jos ennestään ei ole korttia) saa ajaa yli 25kw

    Yzf600r -98
  19. #19
    Lainaa (hannuman @ Heinä. 07 2005,02:00) kirjoitti
    Aika tankomies toi mopokyttä ku
    ei busalla päässy karkuun, tai
    huono kuski busanisti.
    Mopokyttä.... joo. Tampereen seudulla on kuulemani mukaan yks
    mp-poliisi, kaveri, jonka taidot ja uskallus riittävät kaadareiden kiiniottamiseen. Eikä se pyöräkään niitä nyyhkympiä taida olla... Joten rajoitusten mukaan, niin ei väliä, kuinka monta partiota sattuu kohtaamaan. Peiliinhän sitä voi vilkaista, jos korttinsa kaahatessa menettää
    Menipä taas vähän aiheen viereen tämä kirjoitelma.
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
  20. #20
    Lainaa (julma jj @ Heinä. 06 2005,22:33) kirjoitti
    Syyksi kaahaamiselle autoalalla työskentelevä mies sanoi pelon menettää korttinsa.
    No se ainakin toteutui. Eikä varmaankaan kannata toivoa, että ihan heti palautuu.. Pelle.

    Jos nyt sitten karkuun pitää kerran lähteä, niin yrittäkää nyt ihmeessä tehdä se jossain muualla kuin motarilla. Taitaa olla ehkä helpoin tienpätkä takaa-ajon kannalta ja jolle soittaa apuvoimia. Poliisi-Bemutkin kulkee sen 250 km/h, jonka vetomies saa mittariin muoviluodillaan.. ja on muuten taatusti se ajotaitoisempi kaveri sen Bemun kyydissä.

    Ai niin, vetomieshän ottaa aina huomioon myös sen yleisen turvallisuuden.. motarihan taisi olla se turvallisin paikka, kun on kaistojakin niin monta..



    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  21. #21
    Minäkin vierestä:
    Onhan se selvää, että kaikki merkittävämmät törttöilyt vaikuttavat asenteisiin ja lainsäätäjien takaraivoihin. Pieni hitunen silloin ja toinen tällöin ja kolmas jne.

    On myös luultavaa, että vaikka yleinen rajoitus prutkuilla tai vaikka kaikilla laskettaisiin 40 km/h:een, ei se pelkästään estä meitä muutamia vetäisemästä, kun pyörä on iso ja kulkee.

    Kyllähän tuö köröttely ja mittarin ainainen kyttäys rasittaa. Sakot kuiteski liian isoja.

    valittelee nimim. p-aukinen
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  22. #22
    Lainaa (Kujo @ Heinä. 07 2005,02:09) kirjoitti
    Kyllähän se on kuulkaas niin, että näitä hurjastelijoita ja "vetomiehiä" on ollut täkäläisessäkin liikenteessä niin kauan kuin tehokkaita ja nopeita pyöriä on ollut saatavilla. Itse olen lajia harrastanut 80-luvun lopulta lähtien, eli heti kun ikä antoi myöten hankkia piikkikortin. Siihen aikaan ainaki täällä pohjanmaalla oli aika hiljaista tuolla pyörärintamalla. Harrastus oli kallista, pyörät (ainakin silloin) tuntuivat kalliilta.Eli moottoripyöriä oli liikenteessä vähän. Eikä tätä harrastusta silloinkaan moni katsellut "hyvällä silmällä".
    Tunnistan nyt monta teitä uus-avukkaita motoristeja, jotka tuolloin, omassa teini-iässäni olitte niitä kovimpia vetomiehiä, (juujuu, aika monta, ympäri suomen) jeesustelemassa täällä nuorten liikennekäyttäytymisestä.
    VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ teidän kanssanne. Onko noin muisti tehnyt tepposensa, ettei yhdestäkään 10-20v takaisista "kunnon ajelureissuista" ole jäänyt mieleen niitä parhaita mutkapätkiä tai sitä kuka milläkin maalaismutkatiellä oli ekana perillä?
    Moni teistä on nyt niitä samoja hemmoja jotka täällä nyt tsiisustelevat tätä nykymeininkiä.
    Kyllä se on kuulkaas sillä tavalla, että jos ei meininki miellytä, niin ketään ei ole pakotettu jatkamaan tätä hyljeksittyä (ja hyljeksimäänne) harrastusta.

    Tällä lootaviinin avittamalla kannanotollani en tietenkään halua hyväksyä tätä suurten harrastajamassojen mukanaan tuomaa esiintymishalua kaikkein vilkkaimmilla paikoilla. Mutta myöntäkää rehellisesti te kukkahattusedät (ja tädit) siellä, että 70-80 luvuilla te joko esiinnyitte niiden tuuttienne kanssa kumia polttamalla, keulimalla tms ylä-asteen lähistöllä, tai sitten te olitte niitä jotka pissit housuissa,peukalo suussa
    katselitte moista meininkiä.

    Tämä postaukseni ei ole suunnattu erityisesti kenellekkään tähän ketjuun vastanneille, eikä tarkoitukseni ole mitään muuta kuin tukkia ne saakelin herneet näiden kukkahattubomberssien nenään. Ja niin syvälle kuin ikinä vaan saa työnnettyä.


    EDIT: Ai niin, minä olen Hirvasojan Pasi, Nivalasta. Ottakaa kiinni jos saatte.Tissiposket.
    Tanakkaa tekstiä ja asenne kohdallaan!
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  23. #23
    Lainaa (FJ20 @ Heinä. 07 2005,08:38) kirjoitti
    Kyllähän tuö köröttely ja mittarin ainainen kyttäys rasittaa. Sakot kuiteski liian isoja.
    Sen verran off-topikkia täytyy heittää, että eipä sitä mittaria ainakaan minun mielestäni tarvitsen mitenkään erityisemmin kytätä..

    Tulee vuodessa ajeltua autolla ja mopolla n. 50000 km ja monesti on setä sininen ollut tutkan kanssa töyräällä kyttäämässä, eikä ole mitään tullut vaikka vauhtia on ollut 10 - 20 km/h yli rajoituksen (mittarin mukaan siis). Mielestäni sakot on ihan sopivan kokoisia ja ajokiellotkin sopivan pitkiä.. Juju piilee siinä, että niitä ei vaan kannata ottaa.

    Elämä kallis, varsinkin jos oikein yrittää
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  24. #24
    Lainaa (Cubix @ Heinä. 07 2005,01:39) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Heinä. 07 2005,01:29) kirjoitti
    Lainaa (Korruptio @ Heinä. 06 2005,23:15) kirjoitti
    Ja tästähän luonnollisesti seuraa liikenneturhan ja poliisin reaktio vinkua "kovempia rangaistuksia ja alhaisempia nopeusrajoituksia"...
    Nyt oot ymmärtänyt täysin väärin ... eikös se ole jokaisen ikioma
    asia kuinka lujaa ne ajaa ja mistä jäävät kiinni milloinkin. Ihan sama
    mitä lehdet kirjoittaa .. ei se vaikuta mihinkään mielipiteisiin.
    Jämpti on näin.

    Tätähän täällä on hoettu jo monta vuotta. *
    Niin no nytten taas kuullaan huoltsikan pihassa ´kyllä te motoristit kaikki ajatte niin lujaa....` *
    No sehän vaan nostaa rispektiä! Eli oli eduksi kaikille motoristeille.
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  25. #25
    No niin, allekirjoittanut (=puusilmä) löysi vihdoin sen ensimmäisen ylinopeusketjun.

    Mutta spekuloidaan nyt ajan kuluksi vähän... Hesarin paperiversiossa pisti silmään, että artikkelin mukaan mies oli ajanut prätkäpoliisia vastaan noin sataaviittäkymppiä ja lähtenyt karkuun kun tikkarikauppias oli kääntynyt perään. Ilmeisesti 120-alueella kuitenkin mentiin ja liikennettä tuskin ihan ruuhkaksi asti iltayhdeksän aikaan. Aika Kaikkonen olisi prätkäkyttä ollut, jos olisi kortin ottanut kuivumaan tollaisessa kohtaamistilanteessa. Vai olisko? Ellei sitten kaksi sakkoa alla ja vilkut liian lähellä toisiaan ja kilpi väärässä kulmassa...
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  26. #26
    Lainaa (Antti80 @ Heinä. 07 2005,07:59) kirjoitti
    Jos nyt sitten karkuun pitää kerran lähteä, niin yrittäkää nyt ihmeessä tehdä se jossain muualla kuin motarilla. Taitaa olla ehkä helpoin tienpätkä takaa-ajon kannalta ja jolle soittaa apuvoimia. Poliisi-Bemutkin kulkee sen 250 km/h, jonka vetomies saa mittariin muoviluodillaan.. ja on muuten taatusti se ajotaitoisempi kaveri sen Bemun kyydissä.
    Niin, mutta toisaalta eikös juuri tuo ajotaito ole vielä enempi eduksi mutkapätkällä. Kyllä motarilla kukavaan voi vetää tommosen yli 250, jos vaan sopiva pyörä on alla, kuten tässä tapauksessa busa...



  27. #27
    Lainaa (Bomber @ Heinä. 07 2005,08:51) kirjoitti
    Lainaa (Kujo @ Heinä. 07 2005,02:09) kirjoitti
    Kyllähän se on kuulkaas niin, että näitä hurjastelijoita ja "vetomiehiä" on ollut täkäläisessäkin liikenteessä niin kauan kuin tehokkaita ja nopeita pyöriä on ollut saatavilla. Itse olen lajia harrastanut 80-luvun lopulta lähtien, eli heti kun ikä antoi myöten hankkia piikkikortin. Siihen aikaan ainaki täällä pohjanmaalla oli aika hiljaista tuolla pyörärintamalla. Harrastus oli kallista, pyörät (ainakin silloin) tuntuivat kalliilta.Eli moottoripyöriä oli liikenteessä vähän. Eikä tätä harrastusta silloinkaan moni katsellut "hyvällä silmällä".
    Tunnistan nyt monta teitä uus-avukkaita motoristeja, jotka tuolloin, omassa teini-iässäni olitte niitä kovimpia vetomiehiä, (juujuu, aika monta, ympäri suomen) jeesustelemassa täällä nuorten liikennekäyttäytymisestä.
    VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ teidän kanssanne. Onko noin muisti tehnyt tepposensa, ettei yhdestäkään *10-20v takaisista "kunnon ajelureissuista" ole jäänyt mieleen niitä parhaita mutkapätkiä tai sitä kuka milläkin maalaismutkatiellä oli ekana perillä?
    Moni teistä on nyt niitä samoja hemmoja jotka täällä nyt tsiisustelevat tätä nykymeininkiä.
    Kyllä se on kuulkaas sillä tavalla, että jos ei meininki miellytä, niin ketään ei ole pakotettu jatkamaan tätä hyljeksittyä *(ja hyljeksimäänne) harrastusta.

    Tällä lootaviinin avittamalla kannanotollani en tietenkään halua hyväksyä tätä suurten harrastajamassojen mukanaan tuomaa esiintymishalua kaikkein vilkkaimmilla paikoilla. Mutta myöntäkää rehellisesti te kukkahattusedät (ja tädit) siellä, että 70-80 luvuilla te joko esiinnyitte niiden tuuttienne kanssa kumia polttamalla, keulimalla tms ylä-asteen lähistöllä, tai sitten te olitte niitä jotka pissit housuissa,peukalo suussa
    katselitte moista meininkiä.

    Tämä postaukseni ei ole suunnattu erityisesti kenellekkään tähän ketjuun vastanneille, eikä tarkoitukseni ole mitään muuta kuin tukkia ne saakelin herneet näiden kukkahattubomberssien nenään. Ja niin syvälle kuin ikinä vaan saa työnnettyä.


    EDIT: Ai niin, minä olen Hirvasojan Pasi, Nivalasta. Ottakaa kiinni jos saatte.Tissiposket.
    Tanakkaa tekstiä ja asenne kohdallaan!
    Näin on!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  28. #28
    Lainaa (motometu @ Heinä. 07 2005,04:17) kirjoitti
    Lainaa (patrika @ Heinä. 06 2005,23:08) kirjoitti
    Eiks tasta ollu jo yks ketju? Vai onko kaks samanlaista kuskia samalla tieosuudella samana paivana?
    Tämä on se ensimmäinen ketju tästä aiheesta...
    Jaa, kylla minusta tuo ekalta nayttava on avattu yli 12 tuntia aikasemmin. Kolmas sama on sit kii.

    Paskanjauhantaa

    (miks tama ei muuten ole paskanjauhannassa?)
  29. #29

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Voisihan tämän niinkin ajatella, että onpahan busanisti saanut elinikäisen hyvän fiiliksen, jota sitten muistella. Lapsille ja lapsenlapsille kun kertoo, että prätkäpoliisin kanssa ajeltiin vähän roadracingiä Lahden motarilla, niin saavat skidit hiekkalaatikolla olla ylpeitä faijastaan ja kun vertaillaan faijoja, niin takuulla monen muun faija jää kakkoseksi. Tollaista kokemusta vaille on meistä moni. Väliäkös tolla sitten, jos 1/2 vuotta on ilman korttia. Näitä muistoja kun ei ilmaiseksi saa. Ei mitään hyviä muistoja tahdo ilmaiseksi saada * .
  30.  
  31. #30
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (patrika @ Heinä. 07 2005,09:18) kirjoitti
    (miks tama ei muuten ole paskanjauhannassa?)
    Miksi olisi ?
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen