Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    itse kurvailin alkuun tuolla vakiolla mutta kyytiläisen kanssa aiheutti ikäviä pyörteitä minuun.. nyt tuli sitten ostettua mra.n touring malli ja just tultiin koeajolta. pyörteet katosi mutta jumalaton kohina tuli tilalle! no tulpat päähän jos ei muuta. pituutta mulla on 178cm ja mopotin on siis -05 f malli
    Mun cebari on vanhempi (-94) ja siinä on spoileripleksi... ja tuulen suhinaa kyllä piisaa mullakin (pituutta 181). Pleksin pitäs olla aivan helvetin korkee, että se heittäs ilmavirran oikeesti yli eikä suoraan kuuppaan... en tiiä toimiiko sitten paremmin jollain alle 170 mittasella?

Oon itse harkinnut vaihtaa tilalle tollasen tavallisen pleksin, mutta sitten ilmeisesti saisi rimpuilla enemmän noiden pyörteiden kanssa..

Ilmeisesti se tuulen suhina on tavallisellakin pleksillä sitä luokkaa, että maantienopeuksissa täytyy pitää tulppia vai onko???
    Vaihdoin itsekin viikko sitten touringpleksin, Kappa -merkkisen. Jonkunverran parani mukavuus sekä yksin että kaksin ajaessa ja äänitaso oikeastaan väheni. Tulpat on aina korvissa, joten äänet on muutenkin aika matalat. Pleksi ei tosiaan heitä ilmavirtaa kuin nyt about kypärän yläosaan, ennen alaosaan ja kaulaan, mutta suojaan pääsee helpommin matkustajankin kanssa. Itsellä pituutta 173 ja myös f -05.
  4.  
    Itselläni oli 600f-92 ja alkuperäinen plexi ihan kauhea tuntui että olisi kädet irronnut no ostin kappa plexin ja vot toimi kuin junan vessa.ei suhinoita eikä tuulta.

no faijja osti 600f-04 ja siihen hondan oman reising plexi no ei toiminut sille (175cm) mutta toi minulle mutta suhina tuli.
    olen 195cm.

ps.. se korkea plexi olisi myytävänä.