Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Lainaa (puti @ Huhti. 13 2006,10:36) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Huhti. 09 2006,17:25) kirjoitti
    Lainaa (ptuuli @ Huhti. 09 2006,16:33) kirjoitti
    olen kuumotellu -04 mallista 1000rr, ja siinä oli joku boksi jonka myyjä väitti olevan ohjausiskari, pitääkö paikkansa? päällä luki joku kirjainyhdistelmä..
    Jep, se boksi (tai ainakin joku boksi) on elektroninen "ohjausiskari". Toimii. Teksti siinä päällä oli H.I.S.S. eli Honda Ignition Security System, eli ajonestolaitteesta kyse.
    On se ohjausiskari hydraulinen niinkuin muutkin(HESD, Honda Electronic Steering Damper)... ECU vaan ohjaa "jäykkyyttä" nopeuden/kierrosten mukaan, joten ajettavuus paranee hitaammissa vauhdeissa vrt. "perinteiset" jotka on yhtä jäykkiä kokoajan *
    Jotenkin kyllä tuntu, että se oli vielä aika paljon parempi kuin nää normaalit "ei älykkäät" ohjausiskarit. Niin vakaalta se keula tuntui.

    Toki pyörän muutkin ominaisuudet vaikuttaa tohon vakauteen.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #32
    Lainaa (tumeetti @ Huhti. 09 2006,17:25) kirjoitti
    Lainaa (ptuuli @ Huhti. 09 2006,16:33) kirjoitti
    olen kuumotellu -04 mallista 1000rr, ja siinä oli joku boksi jonka myyjä väitti olevan ohjausiskari, pitääkö paikkansa? päällä luki joku kirjainyhdistelmä..
    Jep, se boksi (tai ainakin joku boksi) on elektroninen "ohjausiskari". Toimii. Teksti siinä päällä oli H.I.S.S. eli Honda Ignition Security System, eli ajonestolaitteesta kyse.
    Perhana, väärin sen muistin sitte kuitenki. Eilen kattelin ajaessa että HESD se olikin. Anteeksi maalaisuuteni, muutan maanantaina kaupunkiin.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  3. #33
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 13 2006,11:17) kirjoitti
    Jotenkin kyllä tuntu, että se oli vielä aika paljon parempi kuin nää normaalit "ei älykkäät" ohjausiskarit. Niin vakaalta se keula tuntui.

    Toki pyörän muutkin ominaisuudet vaikuttaa tohon vakauteen.
    On tossa "älykkäässä" huonoja puoliakin... Yhdelle hepulle kävi vähän hassusti kun iskari päätti lopettaa toimintansa vähän vauhdikkaamassa hytityksessä... Alko woblaamaan kun keula tuli alas... lopun voi arvata * kaveri selvis hengissä pyörästä ei voi sanoa samaa *
    -HD FXD -07

    Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
  4. #34
    Lainaa (puti @ Huhti. 15 2006,19:32) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 13 2006,11:17) kirjoitti
    Jotenkin kyllä tuntu, että se oli vielä aika paljon parempi kuin nää normaalit "ei älykkäät" ohjausiskarit. Niin vakaalta se keula tuntui.

    Toki pyörän muutkin ominaisuudet vaikuttaa tohon vakauteen.
    On tossa "älykkäässä" huonoja puoliakin... Yhdelle hepulle kävi vähän hassusti kun iskari päätti lopettaa toimintansa vähän vauhdikkaamassa hytityksessä... Alko woblaamaan kun keula tuli alas... lopun voi arvata * kaveri selvis hengissä pyörästä ei voi sanoa samaa *
    No on sitä heitetty kupit sellasillakin vehkeillä missä on "ei älykäs" ohjausiskari.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  5. #35
    "ei kerrassaan mitään etupään levottomuutta, jota jonkun verran oli edeltäjämallissa. "

    10 lisäkiloa vakavoittaa menoa kummasti
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #36
    Lainaa (terä1krr @ Huhti. 15 2006,19:57) kirjoitti
    Lainaa (puti @ Huhti. 15 2006,19:32) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 13 2006,11:17) kirjoitti
    Jotenkin kyllä tuntu, että se oli vielä aika paljon parempi kuin nää normaalit "ei älykkäät" ohjausiskarit. Niin vakaalta se keula tuntui.

    Toki pyörän muutkin ominaisuudet vaikuttaa tohon vakauteen.
    On tossa "älykkäässä" huonoja puoliakin... Yhdelle hepulle kävi vähän hassusti kun iskari päätti lopettaa toimintansa vähän vauhdikkaamassa hytityksessä... Alko woblaamaan kun keula tuli alas... lopun voi arvata * kaveri selvis hengissä pyörästä ei voi sanoa samaa *
    No on sitä heitetty kupit sellasillakin vehkeillä missä on "ei älykäs" ohjausiskari.
    Kaatuahan voi vaikka pyöratuolilla *
    -HD FXD -07

    Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
  7.  
  8. #37
    Moi,

    Oliko Oxfordilla tuohon 1000RR:ään sopivia sivulaukkuja?
    Takalaukkua kun ei voi käyttää, jos eukko on kyydissä ja pidemmällä reissulla tankkilaukku ei enää riitä.
    AR125 -84 --> CBR600F -05 --> CBR1000rr -04/-05 --> GSX1300R K9 --> DR650RSE -93 --> XJR1300 -03
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12