Jotenkin kyllä tuntu, että se oli vielä aika paljon parempi kuin nää normaalit "ei älykkäät" ohjausiskarit. Niin vakaalta se keula tuntui.(puti @ Huhti. 13 2006,10:36) kirjoitti
Toki pyörän muutkin ominaisuudet vaikuttaa tohon vakauteen.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Perhana, väärin sen muistin sitte kuitenki. Eilen kattelin ajaessa että HESD se olikin. Anteeksi maalaisuuteni, muutan maanantaina kaupunkiin.(tumeetti @ Huhti. 09 2006,17:25) kirjoitti
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
On tossa "älykkäässä" huonoja puoliakin... Yhdelle hepulle kävi vähän hassusti kun iskari päätti lopettaa toimintansa vähän vauhdikkaamassa hytityksessä... Alko woblaamaan kun keula tuli alas... lopun voi arvata *(Tylyttäjä @ Huhti. 13 2006,11:17) kirjoitti
kaveri selvis hengissä pyörästä ei voi sanoa samaa *
![]()
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
No on sitä heitetty kupit sellasillakin vehkeillä missä on "ei älykäs" ohjausiskari.(puti @ Huhti. 15 2006,19:32) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
"ei kerrassaan mitään etupään levottomuutta, jota jonkun verran oli edeltäjämallissa. "
10 lisäkiloa vakavoittaa menoa kummasti![]()
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Kaatuahan voi vaikka pyöratuolilla *(terä1krr @ Huhti. 15 2006,19:57) kirjoitti
![]()
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
Moi,
Oliko Oxfordilla tuohon 1000RR:ään sopivia sivulaukkuja?
Takalaukkua kun ei voi käyttää, jos eukko on kyydissä ja pidemmällä reissulla tankkilaukku ei enää riitä.
AR125 -84 --> CBR600F -05 --> CBR1000rr -04/-05 --> GSX1300R K9 --> DR650RSE -93 --> XJR1300 -03