Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Eksyin viime vuonna jollekin horstlandian sivustolle, jossa myytiin Bläkkäriin takapään korotuspaloja. Ei mitään havaintoa enää mikä sivu tai mikä merkki oli kyseessä. Korotuspaloja oli ainakin 30 ja 40 mm versioina. Kyseessä ei ollut siis säädettävä jousi, vaan lisävimstaakit.
    Onko jollain muistikuvaa mistä näitä saa tilattua, merkkejä ja saako joltain maahantuojalta Suomesta? En ainakaan näiltä suurimpien; Allrightin tai Stromin sivuilta löytänyt. Kiitos jo avuista etukäteen.
    Edit. Ja jos jollakin on tällaiset käytössä, miten on vaikuttanut ajettavuuteen.

Erilainen "nuori".
    Jos tiedät osan englanninkielisen nimen niin ainakin kannattaa kokeilla hakua e-bay.sta. Itse tilasin bläkkäriin kyseistä kautta koiranluun(lowering link),tuote tuli n.viikossa.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    (poistettu tili)
    Mikä on takapään korotuspala?

Itse korotin Bläkkärin takapäätä laittamalla Prinkan iskarin ja rungon väliin. 4 mm paksu nostaa noin 3 senttiä. Ja sen suurempi nosto tekee sivutuesta käyttökelvottoman.

Kai siihen voi jonkun hienon osankin ostaa.
    Lainaa (R2-D2 @ Joulu. 16 2007,19:41) kirjoitti
    Mikä on takapään korotuspala?
    Itse korotin Bläkkärin takapäätä laittamalla Prinkan iskarin ja rungon väliin. 4 mm paksu nostaa noin 3 senttiä. Ja sen suurempi nosto tekee sivutuesta käyttökelvottoman.Kai siihen voi jonkun hienon osankin ostaa.
    +1
    Taitaa toi 6 mm olla aika max rikan paksuudessa, itellä nyt 5mm ja hyvin toimii.

http://www.cbrxx.com/honda-c....xx.html
    07 ZZR 1400
    Täytyypä kokeilla sitä prikkaa. Olen siitä kyllä kuullut ennenkin, mutta en ole tiennyt, että vaikutus on noin suuri.
    Erilainen "nuori".
    Osaako joku sanoa, mitä takapään korotus auttaa?
    Mä laitan sen kyllä joskus...

XX -04
    Muuttaa hieman ajogeometriaa ja nopeuttaa sitä kautta ohjausta.
    Sain eräältä maahantuojalta infoa, että esim. HyperPro:lta saa korotuspaloja/koiranluita ainakin 20 mm koolla. Ihan nyt tiedoksi, jos jotain muuta sattuisi kiinnostamaan.
    Erilainen "nuori".
  9.  
    (poistettu tili)
    Lainaa (Sini-68 @ Joulu. 17 2007,14:01) kirjoitti
    Sain eräältä maahantuojalta infoa, että esim. HyperPro:lta saa korotuspaloja/koiranluita ainakin 20 mm koolla. Ihan nyt tiedoksi, jos jotain muuta sattuisi kiinnostamaan.
    Ei oo enää Bläkkäriä, mutta kun katsoo HyperPron kuvia, niin tuollaisen U prikan tekee itsekkin helposti. Asennus ei kovin ihmeellinen operaatio ole. Sama lopputulos siitä tulee kuin lyhyemmillä koiranluilla.

Tai melkein, koiranluilla taitaa jousesta tulla jäykempi.

Jaa mullahan on tollanen. Se joka ostaa Bläkkäriinsä multa jatkovarret peileihin, Buellin jalkatapit, kaatumatapit tai kaiken tuon, saa tuollaisen korotuspalan kaupanpäälle.