Katselin päämajan sivuilta tällaista huggeria, mutta siellä ei ollut mitään hintatietoja ilmoitettu. Väri on mahdollista valita yksyhteen pyörän oman värin mukaan. Mutta onko kenelläkään vielä hankittuna näitä "komistuksia/rapasuojia" ?
Todennäköisesti tulisi aikas kalliiksi tilata, kun ei oikein mistään näyttäisi löytyvän tarvikkeinakaan (tai sitten en vaan osaa *) Jos jollain vaan on kokemuksia näistä, kertokaahan mistä sellaisen hankitte ja otitteko samaan sävyyn pyörän kanssa? Kun omasta mielestä tuo keltaisena voipi olla aika räikeä huggeriksi
![]()
Tuola ois aika kattava valikoima kaikkea lisähärpäkettä kolmioon: KLOCKS!
Lähetäänkö Maalismaalle kurvaileen??
Kysy Moto Seinäjoelta. Ostin omaani -04 tripleen sieltä ja hinta oli alle tarvike lärpäkkeiden.
Ajattelin tehdä itse alumiinista särmäyskonetta
apuna käyttäen, laitan kuvia jos saan
tehtyä, maalin voi teettää pyörän värin mukaan.
Nytpä tuli sitten sekin todistettua, en siis osaa...(Wainajala @ Heinä. 20 2005,14:40) kirjoitti
Vai että kurvailemaan mutkapätkää? Ei taida enää tälle viikolle ehtiä yhtenäkään iltana, mutta ens viikolla sitten taas. Nyt minun pitää tutkailla noita vaihtoehtoja, kun löytyi muutakin sälää tuon linkin takaa. Thäng juu!
Viimeisin tieto mikä minulla on on että Trumpan omaa muovista huggeria ei saa ollenkaan, eikä välttämättä tule saamaankaan. Syy tähän on kuulemma se, että viritys tuli liian lähelle poikittaista pakoputkenpätkää ja ennenpitkää alkoi sulaa.(TeeHoo @ Heinä. 20 2005,13:15) kirjoitti
Jack Lilleyllä on tarjolla joku heidän oma hiilikuituvirityksensä ja sitten Italian pojilla (MJC?) oli joku alumiininen versio tyrkyllä. Muista käypäsistä ja oikeasti saatavilla olevista minulla ei ole tietoa.
Jack Lilleyllä on muutakin kuin hintavaa hiilikuituhuggeria:
Rear hugger HUG05BLK £74.75
Näkyy samat rojut olevan saman takahaarukan omaavan ST:n kanssa olevan yhteneviä.
Ex-955i