Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Tommonen 2002-> Blade on ruvennut pahasti kummitteleen mielessä. Kertokaahan kokemuksia ko. moposta. Tehoa on ilmeisesti n. 150hp? Onko ohjaus kuinka sähäkkä, tarviiko ohjausiskarin? Minkälainen ajoasento tuossa on? Tuleeko kaikki paino ranteille?

    Niin ja jos olet saksasta tuonut tuollaisen niin paljonko meni veroa, jne.?

    Kertokaa kertokaa kertokaa...

    Edittiä...



    Pain is just weakness leaving the body
  2. #2
    Tehoa vakiossa kumilla penkistä riippuen noin vajaa 140 hepoa, ohjaus on todella sähäkkä ja jos aiot keulia/käydä radalla ohjausiskari on ihan totaalisen must. 25 tkm moisella ajelin, joukossa jotain 35 päivää radalla, ei mitään valittamista. CBR tyyliin helppo ajaa, anteeksiantava jne. Ei aivan yhtä vakaa kuin 1000RR kun mennään mutkissa ratavauhtia, mutta mikäpä olisi. Loistavat eli tehokkaat (ikinä en käyttänyt enempää kuin 2 sormea jarrukahvalla) mutta lineaariset jarrut, eivät koskaan väsyneet radallakaan vaikkei edes punosletkuja ollut.
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  3. #3
    Lainaa (tn954 @ Heinä. 06 2005,13:35) kirjoitti
    Ei aivan yhtä vakaa kuin 1000RR kun mennään mutkissa ratavauhtia, mutta mikäpä olisi. Loistavat eli tehokkaat (ikinä en käyttänyt enempää kuin 2 sormea jarrukahvalla) mutta lineaariset jarrut, eivät koskaan väsyneet radallakaan vaikkei edes punosletkuja ollut.
    Samanlaiset kokemukset täälläkin (tosin -01 ja -04 Bladesta). Jarrut ovat tosiaan loistavat ja niitä on kiitelty testeissä. Tuntuma erinomainen, eivät häivy ja kaksi sormea kahvalla riittää, oli maantie tai rata. Kun jarrut tehdään kunnolla, ei tarvita mitään punosletkuja yms. jälkiasennushärpäkkeitä. Edellisessä Bladessa ainoita miinuksia olivat etuupään lievä levottomuus radalla (olisi minullakin vaatinut ohjausiskarin) ja selkeä nykäys kun moottorijarrutuksen jälkeen avasi kaasun 3.000-4.000 kierroksen välissä. CBR1000RR:ssä ruiskun toiminta on saatu pehmeämmäksi ja nykäys pois, minkä lisäksi HESD rauhoittaa pyörän vuoren vakaaksi. Äänet vakioputkella Bladessa aika hiljaiset, mutta se korjautuu joko uudella sliparilla tai kokoputkistolla.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  4. #4
    Reilu 24tkm takana -03 bladella ja yhdyn yllä oleviin kommentteihin. Itse en ole katsonut tarpeelliseksi hankkia tuota ohjausiskaria vaikka kaikki sitä aina suosittelevatkin, vaikka uskon että se on paljon kiinni ajotavasta ja muutenkin kuskista.

    Tykkään pyörästa juuri sen vuoksi että se on todella räväkkä tarvittaessa radalla mutta sillä voi ajaa tarvittaessa myös pitkää matkaa, kuten muutaman päivän aikana suoritettu Saksan turnee (3000km) osoittaa...

    Vakioputki on todellakin hiljainen ja ainakin minun silmääni turhan iso. Tosin kannattaa ajatella änkkäriä/putkistoa hommatessa ettei ihan hirveää mölypönttöä hommaa koska se ei ole enää kivaa kun naapurit käyvät käsiksi

    Yksinkertaisesti loistava pyörä!!!

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  5. #5
    Aivan loistava peli nyt 2000 km huristellu 2viikossa -03 blade
    mic koko putkisto suodatin ja powercommander.
    Tehoa ihan riittävästi olisi ollut vakiossakin.
    Alusta on hyvä säätöjä varmasti tarpeeksi ja jarrut on täydelliset.
    Ajo asento on pitkälläkin vielä aika etu keno mutta helpottaa istumista kun on yli 100 km lasissa.pystyy ajaa tankillisen yhteen menoon.
    Ainoa mikä askarruttaa niin ohjaus iskari olis varmaan poikaa koska tuolla on ominaisuutena keventää etupäätä kurjasti. mutta muistaa pitää kovaa kiinni niin ei mene solisluut niin helposti poikki kun muuten menis.
  6. #6
    Lainaa (ransu77 @ Heinä. 06 2005,23:58) kirjoitti
    Ainoa mikä askarruttaa niin ohjaus iskari olis varmaan poikaa koska tuolla on ominaisuutena keventää etupäätä kurjasti. mutta muistaa pitää kovaa kiinni niin ei mene solisluut niin helposti poikki kun muuten menis.
    Tohon on pakko tarttua sen verran että jos yrittää kovaa kiinni pitämällä vähentää ohjausiskarin tarvetta niin pieleen menee. Oikea toiminta headshaken sattuessa on löysätä otetta ja antaa pyörän (yrittää) korjata headshake itse, kovaa puristaminen vaan siirtää etupään tärinät koko runkoon ja pahentaa tilannetta. Aina välillä kuulee kuinka "vetomies" on pannut headshakelle/tankslapperille haballa kampoihin, totuus on kuitenkin se että ne headshaket olis korjaantunu itsestään muutenkin.

    Noita 954:ia on tuhottu tankslappereihin sellainen kasa että ohjausiskari on oikeesti "pakollinen" varuste, ainakin jos radalla käy. Öhlari on kallis, WP vähän edullisempi ja ainakin yhtä hyvä. Turvallisuutta lisäävä vaikutus on sitä luokkaa etten ikinä aja enää radalla kyykyllä jossa ei ohjausikaria ole. Tankslappereissa sattuu yleensä isosti kovaa.
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  7.  
  8. #7
    Ok no minulle ei sitten ole osunut kunnon vatkausta mutta otetaan kommnttisi vakavasti...

    tosin en ole ehtinyt radalle vielä tuolla mopolla, toivottavasti ei tule pahoja väreitä.