Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
    eli takana pyörii otsikon mukainen rengas, en tiedä kuvittelenko mut näin pirun kuumalla ilmalla tuntuu pito katoavan jonnekkin...?? mut viileillä ilmoilla en oo huomannut tollasta ilmiöö... että kuvittelenko vai onko muut huomannu samaa * *
    empä ole kyllä tuollaista huomannut.
    pyörää vailla.
    Bandiitissa ajelin muutaman satsin noita ja suoralla keuli aina mieluummin kuin suti ja kärsi kantata kyllä ihan kantilleen eikä minulla ainakaan livennyt kertaakaan.

Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    HAH. RF tuntu nostavan keulaa jopa soralla tolla kumilla. Asfaltilla tolla laitteella ei sitten keulikkaan. Pitää gummi ihan kivasti mun mielestä.
    Mulla myös bladessa toi bt 020 ja hyvin on pitoa löytynyt ei valittamista.. pito on huomattavasti parempi kuin michelinin piloteilla... menee vähän offtopic mutta paljon olette bt 020 takasila ajanneet,mun kortsulla vedetty n.4000 km eikä mainittavaa kulumista havaittavissa....

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    ...n 10500km ajettu,vois kyllä vaihtaa jos lähtis pitemmälle reissulle mutta kelpaa vielä työmatka ajeluun...kostealla,kylmällä radalla oli liukasta kun mutkista kiihytteli,(lipsunee varmaan muillakkin? )...suoraan kiihytyksessä ei ole ollut ongelmia,näillä tehoilla..
    Kohtuu kestävä rengas takanakkina, joskin edessä kuluu nopeesti laineille. XX:ssä kesti helposti yli 10tkm takanakkina, samoin ZR7-S:ssä. Se mikä tossa renkaassa pänni, oli äkkinäinen pidon katoaminen ts. yllätykselliset sutimiset märällä kelillä alle 10 asteen lämpötiloissa nopeudesta riippumatta. Mites on aritossa, onko sulla paineet renkaassa alakanttiin, jos meinaan käy helteellä niin kuumana alhaisten paineiden vuoksi, että sulaa? Joskus sain itsekin Ahvenistolla ton renkaan karrelle, mutta lämmintä oli yli +25? Eikä sillonkaan pito kadonnut, päin vastoin..
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Lainaa (kupoc @ Heinä. 05 2005,18:13) kirjoitti
    empä ole kyllä tuollaista huomannut.
    Enkä mä...
    Siivottu. Pysytäämpä asiassa. *

Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 06 2005,08:48) kirjoitti
    Kohtuu kestävä rengas takanakkina, joskin edessä kuluu nopeesti laineille. XX:ssä kesti helposti yli 10tkm takanakkina, samoin ZR7-S:ssä. Se mikä tossa renkaassa pänni, oli äkkinäinen pidon katoaminen ts. yllätykselliset sutimiset märällä kelillä alle 10 asteen lämpötiloissa nopeudesta riippumatta. Mites on aritossa, onko sulla paineet renkaassa alakanttiin, jos meinaan käy helteellä niin kuumana alhaisten paineiden vuoksi, että sulaa? Joskus sain itsekin Ahvenistolla ton renkaan karrelle, mutta lämmintä oli yli +25? Eikä sillonkaan pito kadonnut, päin vastoin.. *
    Joo, hieman tarkennusta.... Eli lipsuminen tapahtuu esim risteyksessä käännyttäessä, mut sitä ihmettelen kun se tapahtuu vain tosi kuumalla ilmalla, ymmärtäs jos kylmällä. Täytyypä tarkastaa paineet, josko johtus siitä... muuten tosi hyvä rengas eikä näyttäisi kuluvan kovinkaan nopeesti
    Ei kovin kaksinen... 5500 km takana ja etukumi reunoista sahalaitainen (=täristää) ja takanen alle "kulumisvaroittimen"!! Niin ja kylmällä pirun liukas.

No mulla on kans toi BD020 (yamaha R6).Kyllä se lipsuu kylmänä ja erityisesti kun on tämmöset helteet?Kun on lämpötila noin 20 asteessa niin ei lipsu.Nyt on ajettu 7tkm ja on sakko rajalla.En tiedä mistä johtuu mutta edellinen rengas oli ensiasennus (misukkan sport pilot) se kesti samanlaisella ajolla 9800km *
    Niin ja noi rengas paineet oon takana pitäny siinä 2,9b ja edessä 2,7b

Juuri vaihtui 020R pois alta ja tilalle Pirellin Dragon GTS. 9500km ehti olla alla, vielä olisi vähän ajanut. Pyörä 9R.
    Mopot, musiikki ja lentopallo.
    Lainaa (Jesse James @ Heinä. 10 2005,18:40) kirjoitti
    Ei kovin kaksinen... 5500 km takana ja etukumi reunoista sahalaitainen (=täristää) ja takanen alle "kulumisvaroittimen"!! Niin ja kylmällä pirun liukas.
    Johan olet renkaan äkkiä laineille saanut.
    Minkälaisessa vehkeessä 020 on ollut alla ja paljonkin rata-ajoa?
    Omani vaihdoin äskettäin pois ja kilometrejä kertyi 16500 eturenkaalla (Pyörä Kawan zrx1200). Radalla muistaakseni kävin tuon renkaan kanssa viisi kertaa, tosin taidot eivät piisaa räväkkään menoon. Pari 020 kiekkoa meni takana tuon etusen aikana. Paineet ollut edessä ja takana tuollaiset 2,8b.

Haukkumaan en lähde, kylmällä kelillä tosin saattaa yllätellä. Takarengas kuluu tasaisesti ja ajettavuus säilyy sakkorajoille asti. Etunen kului laineille ja alkoi täristämään noin 14000km kohdalla. Pitoa ja kilometrejä hyvässä suhteessa. Nyt alla Pirellin Diablot, ok kumieilta vaikuttavat nämäkin. Kilometreistä ei vielä mitään tietoa.
    Etunen kulu laineille 13tkm jälkeen zetorissa... takanen kesti mitä kesti, 10-12tkm... hyvä rengas - kylmällä kelillä liukas ja sateella ei pitoa. Muuten toimi
    Nykyään alla ysissä sportech m1 ja pitoa on huomattavasti enemmän sateellakin....
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
    En ole tuollaista pidon katoamista huomannut eilisellä Kolin reissullakaan, lämpötila nousi pyörän oman mittarin mukaan +29:ään eikä kaksi päällä ollut mitään ongelmia pidon kanssa, toisaalta rauhallista matka-ajoahan se olikin, kestävä rengas se tuntuu kyllä olevan, nyt jo takana 17000 km.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
    BT 020 on myös eri versioita, CC, AA, NN jne...en mä vaan tiedä miten ne toisistaaan eroaa, mutta kuitenkin...yleensä puhutaan vain 020:sta ja yhden henkilön kokemukset poikkeaa toisen kokemuksista, syy saattaa olla noissa eri versioissa. Tai no, en mä tiedä, mutta tuli vain mieleeni.
    Eilen oli Pirkanmaalla +30 hellettä. Teimme 200 km lenkin, eikä 020 lipsunut Hondan alla ellei lukuun oteta sorateitä ja asvaltilla ollutta hiekkaa.
    Lainaa (aritossa @ Heinä. 08 2005,19:30) kirjoitti
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 06 2005,08:48) kirjoitti
    Kohtuu kestävä rengas takanakkina, joskin edessä kuluu nopeesti laineille. XX:ssä kesti helposti yli 10tkm takanakkina, samoin ZR7-S:ssä. Se mikä tossa renkaassa pänni, oli äkkinäinen pidon katoaminen ts. yllätykselliset sutimiset märällä kelillä alle 10 asteen lämpötiloissa nopeudesta riippumatta. Mites on aritossa, onko sulla paineet renkaassa alakanttiin, jos meinaan käy helteellä niin kuumana alhaisten paineiden vuoksi, että sulaa? Joskus sain itsekin Ahvenistolla ton renkaan karrelle, mutta lämmintä oli yli +25? Eikä sillonkaan pito kadonnut, päin vastoin.. *
    Joo, hieman tarkennusta.... Eli lipsuminen tapahtuu esim risteyksessä käännyttäessä, mut sitä ihmettelen kun se tapahtuu vain tosi kuumalla ilmalla, ymmärtäs jos kylmällä. Täytyypä tarkastaa paineet, josko johtus siitä... * muuten tosi hyvä rengas eikä näyttäisi kuluvan kovinkaan nopeesti *
    mulla kans lipsuu takapää risteys ajossa... jo uutena lipsu.. sit paineet nostin 2.9 nii loppu mut nyt helteillä taas alkanu lipsuu... aamul ei mitää ongelmaa mut illal luistaa ku on sika kuuma asfaltti.. mul aina alle 60 nopeuksissa sattunu!!!
    eilenki luisti ja sit ku kävi rikkoo lakia mutka pätkällä nii ei tietookaan pito ongelmista +60-140kmh.. ihme juttu
    mut sinänsä hyvä että sen luisun hoksaa heti ja ku antaa mennä nii menee koko ajan pienessä sivessä mut jos meinaa hytittää nii eka pari metrii rantuu ja sit hytti ylös..
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
    Lainaa (666F @ Heinä. 06 2005,08:08) kirjoitti
    Mulla myös bladessa toi bt 020 ja hyvin on pitoa löytynyt ei valittamista.. pito on huomattavasti parempi kuin michelinin piloteilla... menee vähän offtopic mutta paljon olette bt 020 takasila ajanneet,mun kortsulla vedetty n.4000 km eikä mainittavaa kulumista havaittavissa....
    Pyöräni painaa tosin 280 kg, mutta eipä kovin kaksisia kokemuksia noista kumeista ole. Ajelut on pääasiassa matkaa ja mutkaa..
    4000 km:ssä 020:set oli kuluneet jo huomattavasti (vallankin takarengas) ja sen huomasi muutenkin kuin rengasta katsomalla.. Vaihtoon ne meni alle 10 tkm. Mezlerin kutoset on kestäneet tähän mennessä kokeilluista kumeista parhaiten, jotain +13 tkm ajelin ja just laiton uudet samanmoiset.
    Noista 020:sistä vielä sen verran, että uutena kivat ajella, mutta jo muutaman tuhannen jälkeen aika kamalat.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Takasena 020 on toiminut erinomaisesti veturissa, ZX-10ssä ja nyt Fasussa radalla ja kadulla. Etusta en suosittele ainakaan Kawan raskaampiin matkavessoihin, sillä se kuvio kuluu hyppyreille heti keskiviivan vierestä, vatkaa, ujeltaa jne. Kaksi etusta ajelin huvikseni testiä Zx-10llä aikoinaan ja aivan sama tulos. Kaverini erehtyi myös juuri laittamaan Zetoriinsa ja valitti heti kun rengasasioista tuli puhetta.
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
    Lainaa (Qwert @ Heinä. 10 2005,23:26) kirjoitti
    Lainaa (Jesse James @ Heinä. 10 2005,18:40) kirjoitti
    Johan olet renkaan äkkiä laineille saanut.
    Minkälaisessa vehkeessä 020 on ollut alla ja paljonkin rata-ajoa?
    GSX1400... -> enpä ole kertaakaan radalla käynyt! Liekö sitten syynä massa ja ajotyyli??
    Ainakin vaimon ZX-6R:ssä BT 020 muistutti ihan hammasratasta jo jotain 5 tonnin jälkeen. Kesti kyllä varmaan toistakymppiä, mutta ei ilmeisty moista enää alle.
    Joo ajettu nyt noin 5500 km,etunen aika kuosissa,mut takanakilla ei enää kauan pyöritä.Mopo on gsx 1400.Mut ei toi mun mielestä mikään liukas kumi ole,hyvin on pitäny vaik joskus on oltu vähä vinossaki.
    Sevenfiftyssä on 020 ollut alla runsas 5 tkm, mitään pito-ongelmia ei ole esiintynyt. Ulkomaanreissulla kesäkuun puolivälissä tuli kokemuksia kylmästä ( 10 astetta ) ja sateesta, ei levottomuutta jarrutuksissa tms. tilanteissa. Alastarolla ajoin taas helteessä, ei lipsumista niissä vauhdeissa mitä ajoin. Myös kulutuskestävyys vaikuttaa hyvältä, runsaasta valtatieajelusta huolimatta ei keskikohta ole vielä mennyt tasaiseksi.
    Tietenkin rauhallinen ja ennakoiva ajotyyli vaikuttaa tuohon renkaan kulumiseen ja tehoton pyörä ei juuri rengasta rasita...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Muutaman tonnin nyt ollu 020 takana, no probs.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    nol kaks nollat oli alla noin 16tkm, edessä täristi aivan per***sti ja takanakki oli aivan silkoinen keskeltä. Minusta pitää hyvin ja kestää melko pitkään ja näimpä niinpä ostin satsin samanlaisen, tänää otin ensimmäiset kilomeetrit uusilla nakeilla ja tuli heti vesikelin testi eteen ja hienosti meni... aika rauhassa vielä kun ei oo kunnolla maalit lähteny. No huomenna radalle niin lähtee tehtaan merkit ja muut paskat pois
    mulla noi 014 balttlax ja pitää ainaki kuivalla iha v***n hyvin * on kylläki vast 4500 ajettu ja vaihto alkaa olla lähellä, luulisin et n.6000 vois kestää (mutta onneks renkaat on halpoi saa n.100 battlaxia yhen kilogixxerin hinnalla)*
    riippuu tietysti aika paljon ajo tyylistä, mulla monesti mittari hakkaa 299 ja keulakaa ei taho pysyä maassa, ja mieluummin mutkapätkää ku touringsuoraa *
    Gsxr-1000 K6
  29.  
    Nonnih, tänään tuli pörrättyä uusilla BT020 rinkeleillä alastarolla reilu 120km kaikkiaan, hyvin meni, pystyssä pysyin ja mukavaan oli! Kauhee ratakuume iski viimeistään nyt päälle! Melko lämmin ilma oli ja mulla ei niin hirveästi vauhtia, mutta sain jo sulaan vähä kuvion kulmaa... eli saattaa se jossain vaihees mennä liian pehmeeks, mulla tais olla just sopiva nyte ja ei sulanu ihan tuolla vauhdilla alle... pito oli aivan loistava, ainakin mun vauhdilla.