Ohi vaan, ja kisaan yllyttämään
Suoraan vaan ohi samaa vauhtia
Hidastan perään ja tarkkailen tilannetta hetken
En aja mielellään ohi
jotain muuta
Jos edelläajava työntää menemään sellaista rajoitus+20km/h niin mukavahan siinä on peräkkäin ajella!![]()
BMW S 1000 RR-10
Hidastan perään ja tarkailen tilannetta.
Kerran ohitin ja kaveri lähti perään. Sillä oli muuten hassut vilkut....![]()
kerran tulee perseedellä vastaan niin ohi tietysti![]()
![]()
1100 ajelen ja 1000 muistelen
Kyllä pääsääntöisesti ohi mennään.
Eilen oli kiva tulla ohitetuksi Somerolla, jolloin sain paikallisesta kuskista "oppaan" mutkatielle
-Veijo-
Juuri näin *(Pena @ Heinä. 02 2005,08:24) kirjoitti
![]()
"Ohittaminen kannattaa aina"
jos semmoinen ihme tapahtuu että minä saan savagellani jonkun kiinni, ni tasan en ainakaan ohi lähde yrittämään![]()
![]()
"hiekkana kengässä"
Ohi vaan, hetken tarkkailun jälkeen tosin.
pyörätön... kevättä ja odotellessa.
Ei pääse ohi.Mutta muut on menny.
On niin laiska pyörä, mutta ens kesäksi lupaan parantaa tapani ja ostan isomman pyörän.
Hiljaiseloa.
Juu perään jään notkumaan, ellei edellä olijalla nyt ole aivan tiet ja nopeudet hakusessa. Jos tarkemmin ajattelee enpä kyllä ohittele autojakaan kuin em. syystä.
- PER ASPERA AD ASTRA -
jos tulee joku ryhmä motoristeja eteen, niin voinpa niitten kans jonkun matkaa ajellakkin, muuten pienen tarkkailun jälkeen, ohi vaan jos pääsee - tai sitten kilpaillaan![]()
Olen laumaeläin. Jään siis mieluusti perään ajelemaan, en perskärpäseksi kuitenkaan. Jos kumminkin matkanteko hidastuu paljon alle rajoitusten, sitten painelen ohi. Ehkäpä se tilanteen tarkkailusta puhuva vaihtoehto olisi ollut parempi...
Kolomonen. Jos nopeudet on selkeästi erilaiset, niin kyllähän sitä tulee silloin ohitettua. Tuntuuhan sekin ihmeelliseltä, jos ensin ilmestyy toisen taakse lyhyellä aikavälillä, ja jää sitten siihen ajelemaan....
Yleensä menen ohi, mutta harvemmin...
Mua taidetaan ohitella enemmän...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Kyllä ohitan, mikäli niitä tulee perä edellä vastaan. Riippumatta siitä olinko sitten liikkeellä joko kotilolla tai mopolla.
Vastaisko joku kukkahattu mulle tähän kysymykseen:
MIKSI EN???![]()
aina noit menee...noit menee aina.
Topicin aloittajana vastaan näin:(janezky @ Heinä. 10 2005,19:17) kirjoitti
ei ole mitään syytä miksi et.
Itse en ainakaan ole koskaan kokenut mitään negatiivista siitä, että minut on varvattu. Päin vastoin, olen iloinnut niistäkin hienoista isoita pyöristä jotka kiitävät ohi.
Anna palaa vaan
Itse olen kyselyn vastauksia seuraillut ja muuttanut jo hieman omaa käyttäytymistäni ja kyllä hieman lyhyemmän aikaa tulee enään tarkkailtua muiden ajoa ennen ohitusta.
Pitkien muodostelmien perään on edelleen jotenkin hienoa jäädä roikkumaan vaikka pidemmäksikin aikaa.
Vastaisikohan joku tällaisille ryhmäajoille osallistuneista/vetäjistä, haittaako kaltaiseni roikkujat teitä?
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Ainakin niissä ryhmissä, joissa itse ajan ja olen ajanut, suotavaa olisi ettei ihan samassa nipussa muita tulisi. Kohteliasta seuraajalta olisi jättää aavistus väliä ja pysyä poissa parimuodostelmasta, muuten seurailu ihan vapaasti. Nuo edellämainitut ihan siksi, ettei tule väärinkäsityksiä jos sitten joku erkanee muodostelmasta.(sarkka @ Heinä. 10 2005,23:31) kirjoitti
jep,(pete @ Heinä. 11 2005,00:38) kirjoitti
näin toimin,
kiitti vielä.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Kiitos(sarkka @ Heinä. 11 2005,00:31) kirjoitti
![]()
aina noit menee...noit menee aina.
Riippuu edellä olevan vauhdista jos suht koht sama niin perässä vaan, jos hitaampi niin ohi moikkauksen kera.
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
Mikäli mopo ajaa hiljempaa kuin minä niin menen ohi, tilanteen salliessa.
Pain is just weakness leaving the body
Jos edessä ajaa kuski vaikka satasen alueella tasan satasta, niin menen heti ohi ja jatkan 110km/h.
RSV Mille
Ellei nyt ihan mahotonta kiirettä oo, niin mukavahan sitä on perässä ajella. Mutta jos hirveesti joutuu edelläajavan takia himmailemaan, ni eiku ohi vaan tilaisuuden tullen, moikkauksen kanssa tietty..![]()
Sanat suusta...(VetreäTulinenRatsu @ Heinä. 02 2005,10:46) kirjoitti
![]()
- Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin -
*** Honda Monkey 125 ***
Ohi vaan, jos oma matkavauhti on roheempi kun kaverin eellä. Kiirekin asiaan vaikuttaa ja kun tunnetusti töihin tulee liki aina kiire..niin on matkavauhtikin ihan eri kun lomaa viettävän vapaacruisailijan...
Kuten jo joku eellä asian esittikin yo. pätee yksin ajaessa - letka-ajossa ajellaan letkan vauhtia jne, mutta eipä oo letkassa tälle kesälle aikaa tuhrattu.
Väsynä saatan jäähä hetkeksi päälistelemään, josko eellämenijä nostaa tahtia, mut ellei älyvä, nii ohite on mentävä, ettei sarvissa hyppää nukkumasa silmäluomille.![]()
*s'on valuvika jos kypärä puristaa päätä*
12 tkm takana ja kerran olen moottoripyörän ohittanut, pyörä oli joku todella vanha jawa, eikä kulkenut edes rajoituksen sallimaa nopeutta joten vaikka se vähän pahalta tuntui, niin ohi vaan.
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---
Honda Transalp XL 700V
Ohitan,jos haluan ajaa kovempaa..
Aivan samaa mieltä! Jos edelläajava (traktori, kotilo, mopo, keikkabussi tms.) pökkii eteenpäin ns. ESLA-tahtiin, eiku edelle ja tie auki...(Wasserschwein @ Heinä. 02 2005,12:56) kirjoitti
![]()
- Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin -
*** Honda Monkey 125 ***
Ohi vaan, jos kerran ajaa hitaammin edellä. En mä yhtäkkiä ala matkavauhtia hiljentämään toisen pyöräilijän takia, kun en jää kökkimään kotteroiden tai bussienkaan perään. Eli ohi heti, kun tilaisuus tulee - moottoritiellä siis samantien.
2008 -> CBR 600
2004 - 2008 ZZR 250