Varusteet pitäis olla ihan kohtuulliset (rukan takki ja cloverin housut) vaan alaselkää paleltaaa ja iskias meinaa vaivata.
Joten käytättekö alaselälle mitään erityistä lämmikettä? Olen harkinnut tukivyön ostoa/käyttöä, onko kellään kokemuksia sen käytöstä? *![]()
ilo ilman viinaa on teeskentelyä, mut elämä ilman kawasakia...
Tällä hetkellä kuljettaa Kawasaki zephyr 750
Sama homma meinaa vaivata.
Oli jo semmonen lämpävyö kädessäkin kaupassa, mutta ei sitten tullut ostettua.
Eikös semmonen "munuaisvyö" pitäis olla tohon hyvä![]()
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Ootteko kokeilleet selkäsuojaa, jossa leveä, tukeva vyö? En tiedä vastaako erillistä tukivyötä, mutta itse ainakin tykkään Dainese Backspace2 suojan antamasta tuesta, vaikken selkäongelmista kärsikään.
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Dainese Wave-selkäsuojaa voin suositella. Suojaamisen lisäksi lämmittääkin mukavasti, mutta ei helteelläkään hiosta liian pahasti.
Mun on kans pakko käyttää munuaisvyötä heikko selkä kun on.
Itellä on mallia pro grip halpa ja hyvä jossa on tupla kiristys.
Hyllyssä lepää 2 erilaista joskus hankittua tukivyötä. Ja siellä taitavat pysyäkin. En koe mitään tarvetta käyttää niitä, mukavampi ajella ilman.
scott:in vyö ainakin hiostaa ilkeästi selkää, tosin myös tukee mukavasti.
Mulla on Rukan vyö (sain synttäriks), ei ole kauhean "tukeva" mutta lämmittä mukavasti ja on aika huomaamaton ajossa ja muutenkin.
Mulla on Dainesen vanhempaa mallia oleva "puoliselkäinen" tukivyö...
Ei se, että se tekee naiselle vyötärön, se tukee myös hyvin alaselkää... Eli SUOSITTELEN!
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Jos selkä vaivaa, ni ei muuta ku salille treenaamaan! Muukin liikunta varmasti auttaa asiaan.
Mun tuli aikoinaan hankittua sellainen tukivyö murtuneiden kylkiluoden vuoksi... käytin sitä sitten ajaessa. Mutta parempana koen selkäpanssarin. Se tukee, lämmittää (näillä säillä liiaksikin) ja tuo lisäks sitä suojaakin pikkasen
![]()
** Not quite an angel or the one that fell **
Tietysti jos vaivaa jokin muu kuin istumatyön aiheuttama lihasten rappeuma, niin noi vyöt tulee varmaan tarpeeseen..
Musiikki on onneksi pelastanut minut urheilulta(Jasso @ Heinä. 08 2005,12:48) kirjoitti
![]()
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.