(Ytsför @ Kesä. 30 2005,19:32) kirjoitti
totta, lopputulos Paaljon parempi.
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Lopputulos erittäin hyvä.
Mutta huomatkaa mikä helmi on tuolla katoksessa.
Tolla kun talven päästelee menemään,ni ei prätkällä halua enää keväällä ajakkaan...
Uploaded with ImageShack.us
Tällainen tuli sattumalta vastaan Internetin syövereissä... Kilpailija maalauttamiselle?
Motorcycle Fairings
Ei ole mitään tietoa miten luotettava kauppa kyseessä mutta jos... niin aika fiksulla hintaa saisi pyörän uuteen kuosiin. Poislukien tankki tietenkin.
Pörrr
Mulla on pyörinyt mielessä vinyylikalvotus... Testaillaan lähiaikoina etuloksuun, sitten kokemusten mukaan joskus kenties kaikki katteet.
Vetäähän ne autojakin yli sillä.
Mistähän löytyisi Turun alueelta hyvä ja halpa katteiden fixaaja/maalaaja? Muutamat skraidut pitäisi pakkeloida/hioa + pohjat ja sitten saada siihen päälle Kawan Candy Thunder Blue väri (3-kerrosmaalaus ja maalia ei saa valmiina, joten hakemalla värisävyt saatava kohdilleen, hop/pun/sin). Etu- ja sivukatteet tarvisivat käsittelyn, kun en viitsi koko pyörää maalauttaa.
Turun Erikoismaalausta olen ennen käyttänyt ja Jyrki on tehnyt hyvää jälkeä, mutta nyt firma on lopettunut toimintansa.
Kawasaki ZZR-1200 -04
BMW K100 -83
Sekoitatko metallihohtoon ? Helmiäinen sekoitetaan lakan sekaan ..(JP_445 @ Elo. 20 2006,16:11) kirjoitti
![]()
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Olikohan ihan ajankohtainen vastaus. Mene ja tiedä...(tontze @ Tammi. 02 2012,16:19) kirjoitti
Edit: aiemmin kirjoittaneelle. Tmi Mach Joutsenossa on rempannut mulle pari katetta. Ei ryöstöhinta, mutta sulle tulis tietty rahdit päälle. Itse väistin ne kun duunikaveri toimi kuriirina.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kyllä kolmikerros värit ruiskutetaan ihan kahtena basecoat kerroksena. Eli eka peittävä väri, jonka jälkeen itse efektiväri. Tietyt candysävyt ruiskutetaan 1k lakan kanssa eli pohjaväri-hopea-candylakka, jonka jälkeen 2k lakka.(tontze @ Tammi. 02 2012,16:19) kirjoitti
T: Automaalari
KTM SMR 450 2013 #168
Tjuuh ehken kehtaa edes sanoa miten paljon olin valmis maksamaan oman pyörän maalauksesta 3 vuotta sitten ku ei ollu pohjatietoa asiasta.
Sen voin sanoa että ehdotettu summa oli 4-numeroinen.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Maalauksen hinta mitä itse kyselin honda cbr 1000 rr alkoi 600€ ja hinta kasvaa sen mukaan mitä maaleia ja väriä käytetään, kuka maalaa 150€-300€ kokopyörän ku sil rahalla ei saa edes kunnon maaleja???
Z 750-06
CBR1000RR- 05
Maalautin Buellin katteet syksyllä 2011, purkasin kaikki muovi-/alumiiniosat irti, mihin uuden värin halusin. Uuden värin sai siis etuloksu, "tankki", vasemman puolen scuuppi, lauhduttimen muovisuoja, takavalon kehikko, maski, alakate sekä pari muoviosaa oikealta puolen pyörää. Lisäksi bonuksena maalautin vielä jalkatappien yläpuolella olevat alumiiniset suojat.
Katteet olivat virheettömät, ainoastaan tarrojen liimat jäivät kovaa kiinni. Maalari teki pohjat, sekoitti haluamani värin (Black Panther helmiäinen) ja soitti parin päivän päästä että saa tulla hakemaan. Lysti maksoi 350€. Jälki on näyttelytasoista. Välihionnat tehtiin useaan kertaan ja pinta on sen mukainen. Kyseessä tuttu maalari, joten ehkä ei ihan sama hinta oo kaikille, mutta täälä päin pyörien maalaukset alkavat 300€ ja päättyen aina tuonne ++500€ tietämille.
"Never ride faster, than your guardian angel can fly"
Herätellään vähäsen vanhaa aihetta. Oisko kellään suositella PK seudulta hyvää ja mielellään edullista maalaamoa / maalaajaa?
Hieman kutkuttas vaihtaa värit mopoon.
Can-Am Outlander 1000 XT 2012
Tai Pirkanmaalla?
Ja olisiko heitellä hintoja lähivuosilta? 2005 on varmaan ollut paaaaaljon edullisempaa
Tarkoitus siis olisi maalata customsta tankki, lokarit ja sivukotelot....
Toi on Pirkanmaalla. Kuvien perusteella en tosin tiedä, onnistuuko liekki ja leimaus.
http://www.jasminsarjos.com/content/...ty%C3%B6t.html
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tänne kelpais vinkki ammattikoulusta, joka tekis lasikuitu-/maalaushommia oppilastyönä. Mielellään pk-seudulta.
Superbike #7