Onkohan kukaan ryhmäläisistä testannut ceebeessä pleksejä? Itse olen toistaiseksi tullut varsin mainiosti toimeen ilmankin, mutta pidempiä siirtymiä ajatellen tuollaisesta saattaisi olla jotain iloa?
Mopon ulkoinen olemus kuitenkin määrää, joten mitään touring-ikkunaa en laita. Toisaalta faitterityylisten pikkupleksien hyötysuhde on varmaan aika mitätöntä. Elippä antakaapas vinkkejä merkistä ja mallista: hakusessa sellainen pleksi, joka näyttää hyvältä/tai ei pistä tikulla silmään, josta olisi jotain hyötyä, mutta ei edellä mainittujen ominaisuuksien kustannuksella. Lasista ei tietenkään saisi aiheutua sen suurempia pyörteitä kypäräänkään.
Seuraava kyssäri täysin ohi otsakkeen. Voiko cb:n mittaria kalibroida esim Speedohealerilla? Joskus tuntuu siltä, että pyörässä saisi se 6. pykälä olla ja saattaapi olla, että joskus tulee testattua hieman pidempiä välityksiä.
Oolraits, olen kolmisen senttiä pitempi, mutta tuskinpa se tässä tapauksessa muuttaa tilannetta miksikään, ainakaan pyörteiden osalta. Eli Givin saanee sitten poistaa vaihtoehtolistalta.
Muutenkin olen ajatellut kokoluokkaa pienempää ikkunaa. Suurinpiirtein jotain sellaista kuin se Hondan varustepaketin tuleva (pitääpä kysäistä moiselle hintaa). Tai ehkäpä jotaintällaista.
Itellä olis tuolla hyllyssä semmonen alkuperänen visiiri joka tuli siinä varustepaketissa. Kokemuksia siitä ei ole ja en ajatellu laittaa paikolleenkaan. Mutta en tiedä raaskisinko myydäkkään jos joskus vaikka tarvii.. Paljoko maksaisit?![]()
Nopeat syövät hitaat(AaziPeci @ Heinä. 01 2005,10:10) kirjoitti
Jos teette kaupat, niin kerroppa AP sitten miltä ruutu tuntuu.