Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
    Niin, serkkulikka ja minä ollaan molemmat ensikauttamme ajamassa ja tuli puheeksi tuo Kontioralli. Kun tiedustelin heidän osallistumistaan niin vastaus oli aika yllätys, kuulema keskittyvät vaan HD-ralleihin kun siellä kuulema ei kamat katoa teltoista ja pukuhuoneista...

Tulipa mieleen että olikohan ihan jostain tuulesta temmattu syy??? Tottakai on selvää että ollaan missä vaan niin lompakot yms kulkee mukana, mutta nyt kyselenkin onko kokemuksia? Onko tavarat tallessa pysyneet ralleissa? Ja nyt nimenomaan varkauksien perään huudellaan eikä muuten hukattujen kamojen.

(Huom: Itsellä ei ole ennakkoluuloja asian suhteen)

...and music? Well, it's just entertainment folks.
    Orgin kokoontumisista en muista ainakaan yhtään varkautta. Katoamisia ja löytymisiä sitäkin enemmän.

(Jysärissä sattui romaaneja kerran meidän kanssa samaan aikaan grillailemaan alueelle. En tiedä mistä moinen ennakkoluulo, mutta eräs orggilainen kävi ystävällisesti ilmoittamassa, että jos jotain meiltä katoaa, niin tiedämme keneltä ne tulemme noutamaan. Eipä sitten kadonnut keltään mitään.)

©
    Kaikki pysynyt, aina. Vaikka aika huoletonta on ollut, en muista että ovi olisi oikeastaan koskaan edes kiinni*ollut, saati lukossa?
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Mitä vittua! Joko kokoontumisissakin on alkanut kama kadota? No, enpä sittenkään ihmettelisi...

Muutama vuosi sitten Kontiossa katosi laukuista teltan eteen purkamastani alkoholikasasta tölkillinen hedelmämehua. Jos joku onneton tuntee piston sydämessään, niin tiedoksi vain, että olisi itsellänikin ollut sille käyttöä aamulla, sika!
    Desmo Jugend
    Ei muuta kun rosvolta kaasukäsi poikki, hidastaa seuraavalle keikalle siirtymistä.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
    Ainoa mitä itseltä kokoontumisissa on kadonnu on osa muistista ja viinat.... mutta uskoisin et neki ihan itse hävitetty!

Useinmiten on enemmänkin "palautus"-kulttuuri! Moni juopunut on palautettu oikeaan osoitteeseen! Jostain kumman syystä!

Tosissaan, koskaan en oo kuullu, et ainakaan org.in kokoontumisissa olis mitään varastettu, vaikka omatki rojut on usienmiten vartioimatta...
    Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
    mahdoton...?

V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!

Before thinking, do it. Twice.
    Lainaa (freerider70 @ Kesä. 21 2005,10:29) kirjoitti
    Niin, serkkulikka ja minä ollaan molemmat ensikauttamme
    Tulipa mieleen että olikohan ihan jostain tuulesta temmattu syy??? Tottakai on selvää että ollaan missä vaan niin lompakot yms kulkee mukana, mutta nyt kyselenkin onko kokemuksia? Onko tavarat tallessa pysyneet ralleissa? Ja nyt nimenomaan varkauksien perään huudellaan eikä muuten hukattujen kamojen.
    Enpä ole itse nyt kolmatta vuotta kokoontumisisajoja kiertäessäni kuin kerran kuullut (nyt pari viikkoa sitten KokkoTreffenillä Himangalla) että tavaroita olisi varastettu. Sekin oli kuulopuhetta, eli että joltain olisi saunasta viety bootsit pukuhuoneesta. Sillä alueella tosin oli paljon muitakin kuin motoristeja

Itse luulin kerran Rotassa heräillessäni kauheassa jysärissä että olin lompakkoni hävittänyt edellisen perjantai-illan saunarypemisreissulla ja kerkisin jo kortitkin perua kunnes katsoin pyörän satulan alla olevaa tilaa. Siellähän se oli kuin herran kukkarossa

Kyllä olen itse huolettomana jättänyt kaikki tavarani teltoille.

Jotenkin tuntuu että noissa ralleissa jos joku pitkäkyntinen jäisi kiinni verekseltään tavaroiden pöllimisestä kiinni voisi voroa sattua käkättimeen ennenkuin juttu menisi poliisille asti.
    <br />
    Emännän kanssa epäiltiin että kyse lienee ennemmin serkun uuden miehen propagandasta, en usko että itsellään edes vielä isommin kokemuksia mistään kokoontumisista. Onhan se niin että kun on yksi huono kokemus niin silloin kaikki on ihan perseestä
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
    Lainaa (freerider70 @ Kesä. 21 2005,10:29) kirjoitti
    Niin, serkkulikka ja minä ollaan molemmat ensikauttamme ajamassa ja tuli puheeksi tuo Kontioralli. Kun tiedustelin heidän osallistumistaan niin vastaus oli aika yllätys, kuulema keskittyvät vaan HD-ralleihin kun siellä kuulema ei kamat katoa teltoista ja pukuhuoneista...
    Ei motoristiporukka eroa rehellisyydessään muista kansanosista.

Kun jättää arvokkaat tavarat kotiin tai pitää ne kokkaripaikalla piilossa, niin todennäköisyys niiden varastamiseen pienenee.

Tavaroiden säilyminen kokkareilla perustunee siihen, että rallipaikalla on paljon valvovia silmiä, jotka puuttuvat asioiden kulkuun huomatetessaan naapuriteltalla tai laukuilla vieraita asiattomissa puuhissa.

Yleensä tavarat häviävät niiden omistajien örveltäessä humalassa. Sitten kun aamulla ei muisteta mitään, on helppo syyttää muita kokoontumisajossa mukana olleita varkaiksi.

Minulta ei vielä ole varastettu kokkareissa mitään, tosin en niissä paljoa ole käynytkään, erakkoko kun olen

-Veijo-
    Yleensä siellä tervehditään naapureita ja tarjotaan tujanterit. Joten naapurit ovat hyviä valvovia silmiä, kun itse on poissa. Itselläni ei ole koskaan kadonnut mitään. Kiinni ei ainakaan kannata jäädä, kun siinä saattaa tulla moni muukin paikka kuin nenä kipeäksi.
    Raider
    CBX1000 -82 & ZX12R -04
    Kotisivu
    Kertaallen on juhannuksena suolahdessa reput pengottu teltassa , mutta sillä kertaa ei mitään viety. kun ei ollut mitään viemistä. samana juhannuksena naapuri teltan kaverilta vietiin lompakko saunalta. eli kyllä niitä aina joskus sattuu.
    Runsas vuosi sitten Nummijärviajossa multa vietiin tankkilaukku sisältöineen teltasta. En usko motoristien olleen asialla. Alueellahan ei ole mitään aitoja ja paikallisessa lehdessäkin mainostetaan illan esiintyjiä. Kauluri ja kypärähuppu eivät olleet rosvoille kelvanneet ja ne löytyivät metsästä telttailualueen ja tien puolivälistä.
    Aikoinaan, kun olen ensimmäisessä kokoontumisajossani käynyt (oli muuten Ruostejärviajo ja vielä oikein Ruostejärven rannalla) epäröin myös teltoilta lähteä, kun ketään omaa porukkaa ei ollut siihen jäämässä. Kaveri vakuutti, että tavarat kyllä säilyvät. Sanojensa vakuudeksi hän kaivoi lompakostaan kaikki kortit ja työnsi ne pyöränsä satulan ja tankin väliin pystyyn ja lisäksi vielä 20mk:n setelin ja sitten lähdettiin katsomaan bändiä. Aamulla kun heräiltiin, niin kaikki oli samassa paikassa tallessa. Samasta rallista muistan, että perjantai-illalla oli jonkun Kosanderileka jäänyt nuotiolle penkin päähän ja siinä se oli vielä sunnuntainakin, kun kotiinpäin lähdimme. Silloin viina sentään maksoikin vielä. Minua ei ainakaan ole tuon reissun jälkeen tarvinnut enempää vakuutella porukan rehellisyydestä. Ja pidetään ainakin me yllä samanlaista perinnettä.
    Tilaisuushan se useasti varkaan tekee. Hyvä keino on jättää se lompsa vaikka sivulaukkuun, kun lähtee saunaan.
    -Timppa-

Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
    Multa on selvästikkin viety Anthraxin cd viime tusarissa
    Uskoisin,että sen on vienyt jopa joku ORG! jäsen
    Suk dik!
    Lainaa (anttari @ Kesä. 22 2005,10:27) kirjoitti
    Multa on selvästikkin viety Anthraxin cd viime tusarissa
    Uskoisin,että sen on vienyt jopa joku ORG! jäsen
    Epäilen että sen takana on joku salaliitto. *

t. .Orgin konemusiikkijaosto.

Rakastan Itseäni
    Lainaa (Samiv @ Kesä. 21 2005,11:00) kirjoitti
    Enpä ole itse nyt kolmatta vuotta kokoontumisisajoja kiertäessäni kuin kerran kuullut (nyt pari viikkoa sitten KokkoTreffenillä Himangalla) että tavaroita olisi varastettu. Sekin oli kuulopuhetta, eli että joltain olisi saunasta viety bootsit pukuhuoneesta. Sillä alueella tosin oli paljon muitakin kuin motoristeja

Valitettavasti ei ollut kuulopuhetta, kyseinen kaveri kuului meidän porukkaan. Hän sai lähteä sunnuntaina ajamaan kotiin sandaalit jalassa, bootsit lähti lauantaina kävelemään itsekseen pukuhuoneesta sillä välin kun oli saunassa *
    Ja eikun menoksi...nykyään vain takapenkin ruusuna...eikä enää edes sitä...siis vain menoksi
    Kylläpä maailma muuttuu....

Vielä -9o luvulla kokkareita kiertäessäni ei kyllä IKINÄ häipyny mitään tavaraa.
    Eikä kysymys ole siitä että olisin haukkana vahtinu leiriä. Etten nyt olisi kännispäiten hörhöilly....no niin...

Samalla avointen telttojen mallilla mentiin myös Piritan ja Jögevan kekkerit, ainoo mikä hukku oli muisti...
    Mene siitä ali,mistä aita on korkein.
    Lainaa (Shadow65 @ Kesä. 22 2005,11:52) kirjoitti
    Lainaa (Samiv @ Kesä. 21 2005,11:00) kirjoitti

Valitettavasti ei ollut kuulopuhetta, kyseinen kaveri kuului meidän porukkaan. Hän sai lähteä sunnuntaina ajamaan kotiin sandaalit jalassa, bootsit lähti lauantaina kävelemään itsekseen pukuhuoneesta sillä välin kun oli saunassa *
    Ja naapuri teltan heebolta vietiin kokossa saunalta fleece-takki, jonka taskussa silmälasit. Ei sitten löytänyt enää rillejään, eikä olleet rillit eksyneet respan löytötavaroihinkaan.

Olisivat voineet sentään rillit "palauttaa" respaan vaikka fleece-takki olisikin mennyt köyhälle rosmolle tarpeeseen

Alkaneet mennä levottomiksi nuo kokoontumiset. Eikö tuolla kokko-treffenissä ollut hakattu joku sairaalakuntoon. Oli kuulemma mennyt väliin kun joku sankari hakannut naistansa ja saanut sitten tältä sankarilta turpaansa.
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Orgin kokoontumisissa on kyllä kamppeet pysyneet paikallaan vaikka usein kaikkien mökkien ovet on sepposen selällään

Sumppa oli tusarissa varautunut varkaisiin ja otti mukaan verenhimoiset vahtikoirat mökkiään vartioimaan, joten toki tuokin on yksi vaihtoehto
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Juuh, ei ole kertaakaan sattunut, et jotain olis kadonnut.Muisti ehkä.....Ennemminkin on tullut lisää...kiloja...

Viime Jysärissäkin palautettiin tettakunnalle kännykkä, jonka "humalikas" oli jättänyt muualle lataukseen, eikä muistanut jättäneensä.
    Lataaja puolestaan ei tiennyt mistä etsiä omistajaa...no löytyihän se sitten ;)
    Mut, tietty varovaisuus on tarpeen aina.Rahat kannattaa pitää mukana, eipä sitten harmita jos jotain sattuu...
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 22 2005,14:16) kirjoitti
    Orgin kokoontumisissa on kyllä kamppeet pysyneet paikallaan vaikka usein kaikkien mökkien ovet on sepposen selällään

Sumppa oli tusarissa varautunut varkaisiin ja otti mukaan verenhimoiset vahtikoirat mökkiään vartioimaan, joten toki tuokin on yksi vaihtoehto
    Olen kyllä kuullut huhua että verhoja on hävinnyt... tosin nuokin on kaiketi asiallisesti löytyneet tapahtuman jälkeen omalta paikaltaan!
    Life is a bitch... but ain't it funny to fuck it!?!!
    parina viime vuonna on tavaraa kadonnut joistakin ralleista. (kuulopuhetta)
    Vaan ei se niin ihme ole, kun saahan paikalle saapua "ulkopuolisia ihmettelijöitäkin" ja tuskin kukaan niin kovin tarkkaan seuraa, millä asialla kukanenki liikkuu.

parisen viikkoa takaperin, yhdessä rallissa, kaverilta varastettiin saunareissun aikana ajotakki, nahkaliivi, kukkaro ja aurinkolasit!! vaatekerta meni kerralla uusiksi.
    "hiekkana kengässä"
    eipähän oo tähän mennessä kadonnu....ja toivottavasti ei jatkossakaan....
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Ei ole koskaan kadonnut mitään kokoontumisajoissa. Ja pari vuotta sitte Suolahdella kävi jopa niin, että sattu löytymään pari kappaletta kihlasormuksia ja niillekin etittiin omistajat Ainoastaan muisti on saattanu joskus joltain kadota, mutta sekin on muitten suosiollisella avustuksella palautettu

Mutt ainakin teltta majotuksessa olen pitäny lompakon ja kännykän mukana, joten ei oo tullu kellee houkutusta varastaa, kun ei oo teltassa mitää varastettavaa ollu.

"Älkää huoliko siskot, ne on munat jotka vanhenee, eivät kanat"
    Eiköhän tuohon voine hyvänä yleistyksenä todeta, että kun pitää houkuttelevat kohteet tallessa, tuskin mitään tärkeää katoaa.

Tietysti poikkeuksia on, mutta kyllä motoristikokoontumiset yleensä pitävät sisällään melkoisen rehellistä (ainakin toisiaan kohtaan) porukkaa!
    * Arctic Ranger *
    Ei o menny ku muisti, mutta aina kannattaa olla hiukka varuillaan,ainakin jos on jotain arvokkaampaa. Kuten arvoviinoja(?)tai jotain...
    Viime vuonna läks Yterissä kilon pullo Jäägeriä teltasta. No eipähän krapula vaivannu, kun keppanaa lipitti.

Jussi Rusanen
    Life is a journey, make it on a bike.
    Vaikea uskoa, että motoristi varastais toiselta motoristilta. Eikös sitä kaikki olla niin hyviä kavereita, kun kerta paiskataan kättä aina kruisaillessa. *Toki kyllähän tilaisuus joistakin varkaan tekee, joten arvo tavarat aina megeen kun lähtee peti paikalta nykiin.
    hmm. mitens tämä tietokone nyt toimii?
    Aikas hyvin on kamat säilyneet tässä vuosien varrella,17-vuoden aikana menetykset:Piispalan Kontiossa aurinkolasit,
    ja Kokkoontumis-ajossa uusi gollege pusero sauna-reissulla.
    Ja Hyrynsalmen Kontiossa ajokengät eksyivät yön ajaksi vääriin jalkoihin sauna-reissulla,mutta löytyivät seuraavana
    päivänä,että aika rehellistä porukkaa me Motoristit ollaan.
    Suiza on hyvä pyörä
    Nykyiseen määrään porukkaa tässä touhussa mahtuu jo jos jonkunlaista jengiä. Kaikki ei taida ajatella jutuista ihan sen perinteisen "motoristihengen" mukaisesti. Se virolainen sanonta"Minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa..." on valitettavasti liian yleistä nykyään.Mutta kun ollaan ralleissa,ilman enempää kyttämistä kattellaan hieman naapurien kamojen perään jos ovat kauempana heilumassa,se on ihan normaalia jeesaamista.
  30.  
    3kertaa on nyt oltu bomberweekendissä ja hyvin on tavarat säilynyt
    vaikka on teltassa pitäny kaikki varusteet+kypärät ja viinat
    tuollaisessa suljetussa tapahtumassa missä on vaan motoristeja niin kamat pysyy tallessa paremmin
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen