Alkuperäiset (ei Öhlins) iskarit alkavat sanoa sopimuksen irti ja ajattelin, että jotain hieman parempaa laittaisi tilalle. XJR 1200 -96 siis kyseessä.
Tuossa olisi yksi vaihtoehto, jota olen harkinnut. Onko YSS:stä kokemuksia kenellekään? Entäs alle 600 e:n hintaluokassa muita varteenotettavia? Kaveri ei Hagoneita suositellut, ainakaan halvimpia malleja.
Radalla en aja, ihan normiajoa pää- ja mutkateillä (viimemainituilla aikamoisia routaheittoja toisinaan). Ei raskasta kuormaa. Paluuvaimennuksen säätö saisi olla. YSS:ssä ymmärtääkseni on myös pituuden säätö.
Yamaha XJR 1200 -96
Jupiter 50 -59
(exät: FZ6S, GSF1200S, CX500, CB750K2, CB450K5, DT125LC, CB125T)
Sit ois tuo edullisempi malli, oiskohan ihan riittävä sekin?
Yamaha XJR 1200 -96
Jupiter 50 -59
(exät: FZ6S, GSF1200S, CX500, CB750K2, CB450K5, DT125LC, CB125T)
Moi!
Minullakin olis lähiaikoina varmaan sama ( kallis) homma edessä, olis mukava kuulla minkälaiset hommasit ja miten ne pelaa ?
T: Martti
Tuli sitten nuo edullisemmat YSS:t tilattua. Käyttökokemuksia voi olla vaikea raportoida vähään aikaan.
Yamaha XJR 1200 -96
Jupiter 50 -59
(exät: FZ6S, GSF1200S, CX500, CB750K2, CB450K5, DT125LC, CB125T)
Vähän,mutta vain vähän offtopic....
Omassani noi Öhlinnssit ja kysyisinkin että onko ne huollettavissa/korjattavissa?
Pyörällä ajettu yli 100tkm.
Itse en ole ajanut metriäkään mutta kun oli tarkoitus käydä laite täysin läpi niin miksei sitten iskaritkin?
Muutenkin kiinnostaisi kuulla mitä kannattaa tehdä +100tkm ajetulle pyörälle (huolto historia tiedossa,normi huollot ok. Laakerit ok,pois lukien etupää ja takasvingi jotka on tarkoitus tehdä)
Moottorista tiedän että on melko luotettava mutta mites jakoketju?
Kokeiles kysellä huoltohintoja niille öhlinsseille www.mp-racing.fi
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
Yleensä Öhlinsit ovat täysin huollettavissa ja varaosien saanti pitäisi olla suht vaivatonta. Varmasti tuo jo mainittu MP-Racing on hyvä paikka tiedustella asiaa.
Jos "normihuollot" on tehty ajallaan ja tunnollisesti, ei pyörässä pitäisi olla mitään läpikäytävää. Kovaa ajoa ja normihuoltoa edelleen.
Jakoketju kannattaa vaihtaa uuteen samalla kun moottori käy auki.
"Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
-lentäjä-
4PU3-010 A
Onko tietoo onko ne yamahan omat vakio iskarit huollettavissa.. pamahti Balttian tasasilla öljyt mäkeen.. nyt just ei oo 800 laittaa uusiin.. ???
Vähän huonosti taitaa onnistua, itse huollatin Skog Racing:llä ja huolto kyllä onnistui (uudet öljyt, kaasut jne) mutta varaosia ei kuulemma saa mistään joten homma auttoi hetkeksi ...
T: Martti
"Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
-lentäjä-
4PU3-010 A
mikäs noittein iskarien silmän halkasia ja pituus silmästä silmään on?
zzr1400