mikä tätä pientä ihmisen mieltä taas vaivaa....?
kävin testaan uuden bladen ja kun tuntu hyvältä ja repsol värikin menee mun makuuni...niin...niin....asiaa hetken mietittyäni olen jo ihan sekasin...taitaapi mennä taas pyörä vuoden vanhana vaihtoon.....tulin vain siihen tulokseen että en halua enään matkustaa pyörällä vaan myös ajaa sillä...eli hankinko bladen?.....![]()
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Päätös on jo tehty, eli hankit!!! Ja onhan se ihan v.....n hieno peli juuri Repsol värityksellä, eli kauppaan MARS!![]()
Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
muija sanoi jo samaa....enkä kerennyt oleen ku päivän kesälomalla....
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Itse vaihdoin aikanaan Blackbirdin tuohon 929RR:ään. Nyt ajelen CBR1000RR:llä.(mazak @ Kesä. 27 2005,15:07) kirjoitti
Blackbirdin jälkeen oli hieman totuttelua Bladen tiukempaan ajoasentoon (pituus 189cm). Hain kuitenkin Bladella hieman erilaisia ominaisuuksia kun mitä Blackbirdillä oli tarjota. Ominaisuuksia hain ja niitä sain.
Sekä Blackbird että Fireblade ovat molemmat hemmetin hienoja pelejä omassa luokassaan. Valinta riippuu täysin siitä mitä haluaa pyörältään. Itse olen erittäin tyytyväinen nykyiseen 1000RRään.
Käy kokeilemassa 1000RRää ja rohkeasti päätöksiä peliin. Suuntaan tai toiseen![]()
.
Itsekkin olen iirtynyt -03 Blackbirdin selästä nykyisen kokomustaan Bladeen.
Iloa on riittänyt ja kyllä ne satunnaiset kakspäälläajotkin voi heittää.
Blade on loistava peli![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Ei sun mielessä tunnu vikaa olevan(mazak @ Kesä. 27 2005,15:07) kirjoitti
Maksaiskohan Repsol sponssirahaa, kun sitä mainostaa pitkin kyliä?
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Itse siirryin 600cc Honda leiristä juuri Yamahan puolelle uuden R1:n muodossa. Suosittelen että käyt kokeileen uuden R1:n, K5 gixxerin ja Kawan R10 ennen kuin teet kaupat Bladesta. Vaikka olisit kuinka Honda mies
Kaikki hienoja pyöriä, imo ei kannata kuitenkaan ostaa merkkiä vaan se joka istuu parhaiten omaan kouraan.
.
jos ny jotain pitäs sanoo niin sanosin että vaihda!
vaikka en kumpaakaan ole ajanu![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
giksua en oo uusista ajanut.muita kyllä on tullut kokeiltua ja merkkiuskollinen en ole..aiempi oli kawa ja suunnitelmissa oli hankkia hajapussi..mutta..kyllä asia nyt vaan näyttää kallistuvan ton hondan puoleen...ei sille mitään mahda.nimi lappuun ja sillä selvä..saapahan loman kulumaan paremmin...kohta on sit tampereel taas yksi hymysuu lisää..![]()
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
no niin...reilun kuukauden pyöriä testatessa ja rankastiottaessa huomaan palanneeni lähtökohtaan..eli eilen tuli tilattua maahantuojan viimenen repsol....kuukausi meni hukkaan hyvää ajoaikaa miettiessä ihan selvää asiaa...muut tonniset eivät vaan miellyttäneen samalla tavalla kuin blade..ny si viikko odotellaan...ja taas
![]()
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Onnea loistavalle valinnalle![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Onnea "perhetapahtuman" johdosta.
Mistä tollasia naisia löytää?(mazak @ Kesä. 27 2005,15:15) kirjoitti
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
taisi löytyä tampereen alepubista jos en ihan väärin muista...ja alkoholilla ei ollut asiaa..köh..
viikon tässä joutuu vielä odottelemaan uutta vehjettä..
no tarttee sen aikaa antaa blakille kunnolla kyytiä..
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Helv...n Hienon pelin olet tilannut...![]()
![]()
![]()
![]()
oli..CBR 600 RR...
oli..KTM 620SC...
oli..RM-Z 250...
M1800
Sitten kun kyllästyt tuohon joulukuusiväritykseen voin kertoa sulle missä on Mastonin mattamustatölkit tarjouksessa, sitten saat tehtyä hienosta täydellisen, vähän tähän tapaan(mazak @ Elo. 06 2005,09:22) kirjoitti
http://www.mp-foorumi.com/kuvat....40.html
Eikun oikeesti, hauska kuulla että joku päätyy "ylipainoiseen ja alitehoiseen lehmään" vielä koeajojenkin jälkeen, useimmat taitaa ostaa litrakyykyista sen joka on lehtien mukaan "eniten" ja oman perstuntuman sijaan määräävä valintakriteeri on Essonbaarifactor *![]()
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
Onnea valinnalle!
Mitenkähän hyvä mahtaisi tulla, jos oman bladen alakatteen maalais tommotilla edellämainitulla ja kuvatulla mattamustalla? Aika houkuttelevalta näytti peli kuvassa!!!
Jos en väärin muista niin "terä1krr" on vaihtanut omaansa mustan alakatteen, eikä taida olla itsetehty... On kyllä komian näköinen!(EskimoR1 @ Elo. 11 2005,11:49) kirjoitti
![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
IMHO kokomusta joko mattana tai kiiltävänä on by far paras väritys 1000RR:ään. 04 tuollaista mustaa ei ollut euroopassa saatavilla, mutta kun kilvettömän värivalinta tuli ajankohtaiseksi ei juurikaan tarvinnut miettiä. Tuossa ylläolevassa kuvassa oleva moponi on tosiaan maalattu Maston 3 Euron spraypulloilla ja jälki on ihan ok kunhan ei kovin läheltä tarkastele. Orkkiskatteiden muokkaukseen en kuitenkaan suosittele.(EskimoR1 @ Elo. 11 2005,11:49) kirjoitti
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
ensimmäiset sata täynnä ja yhtä hymyä vaikka vettä tulee ihan riittävästi....ei haittaa...harmi että ajot jää tältä päivältä tähän..
nyt alkaa...![]()
ajellaan taas maanantaina lisää kun tärinät loppuu..
mistäs tohon sais noi kaatumatapit sopivasti?
KÄRPÄT KIITTÄÄ....