-Jousitus näköjään on WP:n valmistama ja olen antanut itseni kuulla että vaimennus pitäisi olla automaattisesti kiristyvä vaimentimen painuessa. Vaimennuksen toiminta perussäädöissään on ollut hieman pintakovaa joten kokeilin ajella ohjekirjan "sorasäädöillä". Toiminta pehmeni huomattavasti joten ne ovat käytössä nykyään yleisesti. Takasen hienosäädöllä voi sitten viritellä pumput tasapainoon.
Onko vastaavia huomioita?
-Kuran lentäminen avoimen rungon vuoksi oli melkoisen runsasta. Persus oli kurassa jo pienenkin lenkin jälkeen. Onnekseni löysin hyvän roiskesuojan mallin netistä kaavakuvineen, (http://www.r1200gs.info/howto/mudflap.html) joka poisti lupauksen mukaan varmaan sen 90% roiskeista ja on helppo rakentaa. Käytännössä ei kukaan ole huomannut koko läppäsysteemiä ellen ole sitä osoittanut, siis siisti homma kaikenkaikkiaan. Suosittelen k.o. pyörämalliin koska se suojaa myös takavaimentimen.
Vanha äijä, mutta aina yhtä lapsellinen.
Mä laitoin hiilikuituisen takalokarin just paikoilleen jonka löysin saksalaisen firman listoilta www.pack-parts.de .Suojaa kivasti uutta öhlinsiä,ekä näytä yhtään hullummalta.
Rocket 3 -08 ,K1200 LT -05 , F650 GS -08 , R 1200 GS -05 , ...*
Ihan samat tuntemukset jousituksen ja kuran suhteen.
Ajan nyt pehmeimillä asetuksilla kun kovemmat asetukset jotka tuli laitettua matka-ajoon laukkujen kanssa olivat niin täristävät. Olen myös harkinnut öhlinssejä.
Samat kuraläpän ohjeet on hankittuna ja Saksalaisten varustemyyjien sivut olen tavannut mitä niistä löytyisi. Elokuussa on Saksan matka tiedossa ja silloin voisi tehdä hankinnat jos päädyn ne sieltä hankkimaan.