Laitetaan nyt tännekin - eli suunnitelmana oli ajella kusiaisfasulla vielä tämä kesä, mutta minä bensiinin lailla syttymään kilokyykkyihin ja minkäs sille sitten tekee. Tosin iso kiitos Eskimolle, mokoma torspo toimi sytyttäjänä ja kaiken katalyyttinä.
Tuli sitten hankittua gikseri - tarkemmin sanottuna kilonen vm. 2003. Kuva tässä. Jos ihmettelette tankkia niin siinä on erittäin kätevä Bagster, johon saa pikaklipseillä tankkilaukun kiinni. Onhan mulla kuva siitäkin käytössä, tässä näin. Juuri tein vajaan 1600 km reissun ja täytyy sanoa että erinomainen varuste. Tuo kuva juuri ko. reissulta.
Mutta joo, asiaan. Pyörällä oon nyt ajanut sekä kaupunkirässimistä, mutkapätkää ja matkaa motarilla -ja
ja
. Aluksi tuntui kankealta verrattuna fasuun, mutta tottumisen jälkeen suorastaan valloittava laite, en osaa olla hehkuttamatta sitä. Olen hankintaan siis enemmän kuin tyytyväinen! ROK.
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Öööö, mikä kuva?
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Prkl, kävipä köpelösti. Korjattu!
CBR600RR '07 -raaseri
Kyllä mäkin ensikesänä
Onneksi olkoon![]()
"Life is too short to be small"
Näillä mentiin:
Suzuki GSX750F
Kawasaki GPZ500S
Tunturi SS ~50cm3
.. heh .. aika "pattisen" näköinen toi tankki.... eikämitään, onneks olkoon!![]()
Nuo ööö..Bagsterit on muuten suosittuja jenkeissä, suunilleen joka toisessa pyörässä näyttäs olevan. Niin ja nätti pyöräkin sulla![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Kyllä MÄKIN ensi kesänä, tai jo ehkä tänä syyskesänä?!? Lähden ehkä kuitenki liikkeelle tuosta 750:sta. Ei uskalla vielä mopojen kunkkua hommata, niin siksi varmaankin valitsen ensin prinssin.![]()
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
Toi seiskapuokki on kyllä sairaan hienon näköinen(Loosah @ Kesä. 27 2005,12:19) kirjoitti
![]()
. Ulkonäöltään hakkaa mielestäni tonnisen. Tehotkin riittää mainiosti (tonnisellakin ajetaan melkeinpä tyhjäkäynnillä normaaliajossa). Itse harkitsin 750:stä myös, mutta kun tonnisen sai halvemmalla, niin pitihän semmoinen ostaa
. Ja jos pitäisi valita uusi K5 tonninen vs. K5 750, niin 750 olisi mielestäni hienompi.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
joo, mäkin ostin kuukaus takaperin ja on ollu huisin hauska pelijäin vaan miettiin tota jotain tjr vai tjd vai mikä modi se ny oli mil sais 1-4v lisää VIELÄ voimaa ?? mut ei toimi sen jälkeen vaihdenäyttö ?? vai onko jollain parempaa tietoa
![]()
![]()
Gsxr-1000 K6
Jeps! Mansen mopokanta senkun paranee! Onneks olkoon tumpp4 hyvästä valinnasta!![]()
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Onnea uuden pyörän johdosta! On se vaan niin loistava peli *
Sopii hyvin myös matkavessaksi: tänään tuli ajettua noin 600km ja ainoastaan persus alkoi puutumaan viimeisten 100km kohdilta...
Mulla on myös tuo Bagster, todella kätevä reissussa ja ei naarmuunnu tankki...![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
(KenuXX @ Heinä. 10 2005,23:34) kirjoitti
Kuinkas tiiviit reunat tossa Bagsterissa on?
Meneekö pöly/hiekka tankin ja Bagsterin väliin.tuleeko tankin maalista matta pitemmällä juoksulla?![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Kyllä se tankinsuoja aika tiiviisti istuu siihen tankkiin, ne on mallikohtaisia.(Sika-nauta @ Heinä. 11 2005,18:20) kirjoitti
Pölyä sinne tankin ja suojan väliin kyllä pääsee, hiekkaa ei...
Edellisessä mopossa mulla oli Bagster kaksi kesää käytössä, tankkiin ei tullut naarmuja, maalipinta oli kuin uudesta... *![]()
(aver @ Heinä. 10 2005,22:16) kirjoitti
Heh, mietinkin että "mikä helevatan vaihdenäyttö.."(aver @ Heinä. 10 2005,22:17) kirjoitti
![]()
Ja oon kuullu joskus jotain jostain TRE-modista mutta tiiä sitte onko kyse samasta asiasta..![]()
CBR600RR '07 -raaseri
Paljonko Bagsterit maksaa?
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Tästä hintoja ihmettelemään, mä olin mukana kimppatilauksessa, joten sain vermeet halvemmalla... *(Athene @ Heinä. 12 2005,12:37) kirjoitti
![]()