Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Tuli tuossa vastaan tilanne jossa olisi tarvinnut jättää pyörään parkit päälle, mutta kun eihän tässä -04 1300:sessa sitä valokatkaisijaa enää ole ollenkaan ja ainakaan manuaalissa ei ole mainittu kuinka parkit saadaan päälle silloin kun virta-avaimen ottaa pois virtalukosta.

    Vai onkohan Honda ajatellut sen niin että pyörää ei ole tarkoitus jättää minnekään tien varteen pimeään aikaan?
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  2. #2
    Panista en tiiä mut yammussa kun laittaa ohjauslukkoon ja samalla painaa virta-avainta sisäänpäin niin parkit tulee päälle. Ja sit vaan virta-avain pois niin jää parkit päälle.
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  3. #3
    1100:ssa pannarissa ei auta valokatkaisijakaan, ei siitä saa parkkeja jäämään päälle, jos avaimen ottaa pois. Tuosta uudemmasta en tiedä.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  4. #4
    Ei sentään virtalukosta saada syttymään? Eli käännetään avainta vielä sytytysasennosta pykälän myötäpäivään ja jätetään siihen?
    - "No! It's not a Harley" -
  5. #5
    ...tai rattilukko-asennosta pykälä vastapäivään.
  6. #6
    Eiköhän ne syty ku avainta oikealle käännät, ohi käynti asennon.
    Single Pan
  7. #7
    Lainaa (ShadowC2 @ Kesä. 25 2005,08:32) kirjoitti
    Vai onkohan Honda ajatellut sen niin että pyörää ei ole tarkoitus jättää minnekään tien varteen pimeään aikaan?
    No sinällään olenkin aina ihmetellyt miksei prätkissä ole hätävilkkujakaan Nykyaikaisella led-tekniikalla joku pieni tuikku vilkahtelemaan takavilkkujen tai takavalon sisään ei luulisi paljoa sähköä syövän = akussa riittää puhtia starttiyrityksiin vielä muutaman tunnin jälkeenkin Vai pitäisikö sitä varmuuden vuoksi kuskata mukana sellasta fillarin vilkkuvaloa jossa siinäkin puhti riittää useamman tunnin välkyttelyyn
    - Pyörä myyty jo pois -
  8. #8
    Onhan noita hätävilkkuja pyörissä, omassa Jammu Diversionissa on ja ainakin Bemareista ja Harrikoistakin löytyy..
  9. #9
    Mun fasussa on hätävilkut. Kawa Z750:ssa ei ollut, mutta huoltokirjaa lukemalla selvisi, että alueittain pyörä on varustettu hätävilkuilla, esmes. Australiassa.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  10. #10
    En tiedä Hondasta mutta Trumpassa on virtalukossa erikseen "parkki"asento. Eli ohjauslukosta vielä pykälä eteenpäin.
    Eikö ohjekirjassa lue mitään?
    Hätävilkuista puheen ollen, omassa ei ole, mutta kaverin Triumph Thunderbirdissä on semmosetkin.
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
  11. #11
    Kyllä panista hätävilkut löytyvät mutta ei niitä kuten ei siis niitä parkkivalojakaan voi laittaa päälle ilman että avain olisi virtalukossa.
    Virtalukossa on ON-asennon jälkeen erillinen ACC-asento jossa asennossa hätävilkut voi laittaa päälle mutta ei ne parkkivalot syty vaikka kuinka katkaisimia painelisi ja avain ei lähde pois kuin OFF-asennossa tai LOCK-asennossa.

    Ilmeisesti parkkivalot on ihan vaan näön vuoksi näissä uudemmissa PanEuropeaneissa.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  12. #12
    No mut mun ikivanhassa kawas o parkit ja muut
    Joo mut näyttää tossakin olevan että rengas linkuun oikeelle ku ratti lukko päälle nii syttyy parkit...eli eiks tää oo se tielle sippaamis valo??
  13.  
  14. #13
    Lainaa (ShadowC2 @ Kesä. 25 2005,08:32) kirjoitti
    Tuli tuossa vastaan tilanne jossa olisi tarvinnut jättää pyörään parkit päälle, mutta kun eihän tässä -04 1300:sessa sitä valokatkaisijaa enää ole ollenkaan ja ainakaan manuaalissa ei ole mainittu kuinka parkit saadaan päälle silloin kun virta-avaimen ottaa pois virtalukosta.

    Vai onkohan Honda ajatellut sen niin että pyörää ei ole tarkoitus jättää minnekään tien varteen pimeään aikaan? *
    Eihän se Pani jätä tielle :o)

    Ei ole vielä ikuna jättänyt kunhan vain pitää huolen, että tankissa on ainetta.

    Taitaa se tiellejääminen olla enemmän noitten lännen vehkeitten ongelma *
    Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
    Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010

    Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul