Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Kuinka monta kilometriä kestää esim. thundercatin jarrupalat, että on vaihtokunnossa?
    Asiaan tietysti vaikuttaa ajotyyli sekä palojen laatu, mutta kuulostellaan nyt asiaa.

    Voi tietty kertoa myös tähän muidenkin pyörien palojen kestosta.
    Customeissa palat taitavat olla ikuiset?
  2. #2
    Kawasaki ZXR 750 -92, nykyisillä paloilla on tullu ajettua n.6000km ja alkaa ole vaihtokunnossa.

    Ajotyyli on välillä hyvinkin paloja kuluttava.
  3. #3
    Itse vaihdoin pari päivää sitten uuden takarenkaan, kun pitää reissuun lähteä. Originaali dunlopilla tuli mittariin himpun vajaa kymppitonni. Siinä rengasta vaihtaessa huomasin, että takajarrupalasta oli toisesta murtunut puolet pinnasta irti. Tarkemmin katselin, niin palat olivat todella syöpyneet ja pinnat lähtemäisillään irti. Pyörä on -03 ja mittarissa 10 tkm...

    Etupaloissa näyttää olevan runsaasti matskua. Takanakin muuten oli pintaa, mutta osittain murtunut irti. Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan?
    Huono tie, parempi mieli
  4.  
  5. #4
    Ajoin Catilla 50 tkm.

    Parhaat palat olivat selkeästi EBC:n HH-palat. Kesti yli 25 tkm ja mukana oli rataakin mukavasti... Vaihdoin ne ennen kuin loppuivat...

    Eipä ne nyt suurimmat kulut tässä hommassa ole... enemmän menee sitä ihanaa pyöreää mustaa...