Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kävin tommosta -04 mallista ajamassa ja vaikutti mukavalta vehkeeltä muuten paitsi tehoa olis saanu olla lisää. Pyörässä oli yoshin pöntöt ei muuta. Jos tommosen hommaa niin millaisia tehoja siitä saa ja millä rahalla? Myyjän mukaan viritysosia ainakin pitäisi löytyä, muttei tienny mistä millä hinnalla ja mitä vaikuttaa. Niin ja onkos esim. 99 - 04 tapahtunut jotain suurempia muutoksia pyörässä?
    990 adv, VF750F, ZX-12R
    -02 tuli suurempi tankki 17 l -> 19 l
    GPZ 750->FZS 600->VTR f -> RSV factory ->KTM950SM
    Onhan se mukava vehje . Mulla pyörässä remuksen pöntöt vaan ei suutinsarjaa. Aikeissa hommata ja sitten "dynot" päälle. Kai siitä vähän pitäs tehoa tulla lisää.. nyt lähinnä vain on ääntä lisää *
    Suutinsarja + dynojet hinta-arvio n. 300-400 juuroa
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
    Putkisto+suutin juttujen jälkeenkään tehoa ei vielä liiaksi ole. Itsellä Devilit+dynojet, vielä tehoa vois olla enemmänkin. Siukolan Ekin sivuilta löytyykin jo sit radikaalimpia ratkaisuja, hinnat/lisä hv, niinkuin DNA:n mainos, ...elämä on. Toisaalta pyorän alhainen hankintahinta mahdollistaa isommatkin rakentelut.
    Lainaa (VetreäTulinenRatsu @ Kesä. 24 2005,22:41) kirjoitti
    Onhan se mukava vehje . Mulla pyörässä remuksen pöntöt vaan ei suutinsarjaa. Aikeissa hommata ja sitten "dynot" päälle. Kai siitä vähän pitäs tehoa tulla lisää.. nyt lähinnä vain on ääntä lisää *
    Eipä se Dynojetin suutinsatsi pyörään maksa kuin 99€. Tietenkin asennukset sun muut päälle, jos ei ite osaa.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Lainaa (teme77 @ Kesä. 25 2005,12:13) kirjoitti
    Lainaa (VetreäTulinenRatsu @ Kesä. 24 2005,22:41) kirjoitti
    Eipä se Dynojetin suutinsatsi pyörään maksa kuin 99€. Tietenkin asennukset sun muut päälle, jos ei ite osaa.
    Niin tarkotinkin että asennuksineen, kun en itse osaa. Lähinnä tuo tankkauspuoli sujuu niinku vaivatta, kaikki kunnia niille jotka itte pystyy mopolleen lisäjutskia tekemään
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
  7.  
    vantaan bikeworldissä makso dynojetin-suutinsatsi asennettuna ja penkitettynä 150 egua
    GPZ 750->FZS 600->VTR f -> RSV factory ->KTM950SM