Mo-lehdessä Benelli TNT:n kanssa. 0-100 km/yh 2,4 sekuntia (uusi ME?), huiput 265 km/h ja kuutosella 60-140 km/h 7,1 sekuntia, joten ainakin kulkupuoli lie kunnossa.
Sai pinnoja 13, Benelli 16. Ero tuli moottorista ja vauhteistosta mutta minulle ei ihan selvinnyt miksi. Eikös ainakin vaihteisto ole ollutkin hieman kankea tässä uudessa K:ssa.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Minulla KS:n vaihteisto klonksuu ekoilla kolmella vaihteella aikalailla. Mittariin kun kertyy kilometrejä, niin se vähän tuntuisi paranevan ja muutenkin oppii vaihtamaan siistimmin. Vaihteet menevät päälle kyllä jämäkästi, eikä minulla ainakaan ole tullut mitään epämääräisiä välivapaita tai muita ongelmia KS:ssä. Ainoastaan jos jostain syystä pysäyttää vaikka nelosella, niin aika vekslaamista on, että lopulta saa ykkösen pesään. KS:n vaihteet meni jumiin BIKE-lehden testissä, kun olivat rässineet ilman kytkintä. Myös jollain italiaanolla oli vaihdettu laatikko. Jotain muutoksia tuohon laatikkoon on ilmeisesti sittemmin tehty. Klonksunaa lukuunottamatta pidän vaihteistosta.
Tuosta kuvasta näkee, että aika paljon tyhjää noiden tappien ja rattaassa olevien reikien välillä on, mistä varmaan klonksunta johtuu.
Hyvinpä on lähtenyt. Itse muutaman kerran paikalta lähtöä testanneena huomasin, että tosi pitkään kytkintä täytyy luistattaa, ettei kone stumppaa. Onkohan siinä joku suojelusysteemi. Tyhjäkäynniltä lipuessa saa kyllä avata ilman ongelmia. Keulan saa pidettyä siististi alhaalla pitkällä akselivälillä, joten siitä varmaan osaltaan johtuu nuo hyvät ajat.
Dixi et animam levavi
Muuta en voi K 1200 R:stä sanoa kun että paras pyörä mitä olen tähän asti ajanut, 1000 km takana ja huomenna ensimmäinen huolto.
Otin pyörän sähköisellä jousituksen säädöllä ja se toimii kyllä hienosti.
Beta 350 RR -11 enskahärveli
R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)
GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)
R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)
K1200R -05 (myyty -06)
CBR600F -90 (myyty -04)