Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Minkäs verran Veturit vie polttoainetta satasella/kuinka pitkälle pääsee yhdellä tankillisella?

    Alkoi vaan itseä ihmetyttämään, kun omassa alkaa merkkivalo vilkkua jo 140 km:n kohdalla. Kulutus on n. 10l/100km.

    Ohjekirjan mukaan tankin tilavuus on vain 19 litraa. Sekin ihmetyttää, koska mielestäni kyseiseen pyörään tuli 21 litran tankki jo 2001. Oma on vuosimallia -05.

    Pyörässä on sliparit + suuttimet ja se on säädätetty kohdilleen. Kovaa kulutusta kyllä odottelinkin, mutta en aivan noin kovaa....
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  2. #2
    -97-01 vuosimallien veturit oli varustettu 17 litran tankilla ja -02 nostivat sen 19 litraan !

    mulla on -04 veturi ja siinä merkkivalo alkaa vilkkua noin 200 kilometrin kohdalla kulutuksen ollessa noin 5.5-6 litraa sadalla !

    radalla vei 8.2 litraa

    mullahan on kanssa sliparit ja dynojetin suuttimet
    GPZ 750->FZS 600->VTR f -> RSV factory ->KTM950SM
  3. #3
    -98 Veturi alla sliparit ja Dynojetin suutinsatsi. Noin 150-180 km ennenkuin valo alkaa palamaan.
    Legalize
    No niin pitihän se arvata. Tämmösiä nää joskus on..
  4. #4
    Lainaa (tuka @ Kesä. 23 2005,11:34) kirjoitti
    -97-01 vuosimallien veturit oli varustettu 17 litran tankilla ja -02 nostivat sen 19 litraan !
    No näinhän se olikin kun asian tarkistin....muistin vain väärin.



    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  5. #5
    Itte ajelen n. 200 km tankillisella. Mulla veturi vm.-99. Mihin kohti sen tankkivalon pitäisi syttyä vai onko tässä mun pyörässä sitä ollenkaan?
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
  6. #6
    Onko näin että vasta 02 muuttui tankin koko? Itse olen elännyt siinä uskossa että olisi muuttunut jo 01?
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
  7. #7
    Tuo 10 litran kulutus on aika hurja lukema, koska oma SP1 ei edes vie noin paljoa.. PC3:n asennuksen jälkeen tasaisessa matka-ajossa meni 6 litraa satkulla, joten säädin suosiolla rikkaammalle. Normaali kulutus nykyään on 7-8 litran välillä reippaassa ajossa.. Lyhyemmät välitykset myös nostavat kulutusta..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  8. #8
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 28 2005,10:09) kirjoitti
    Tuo 10 litran kulutus on aika hurja lukema, koska oma SP1 ei edes vie noin paljoa.. PC3:n asennuksen jälkeen tasaisessa matka-ajossa meni 6 litraa satkulla, joten säädin suosiolla rikkaammalle. Normaali kulutus nykyään on 7-8 litran välillä reippaassa ajossa.. Lyhyemmät välitykset myös nostavat kulutusta..
    Juu on liian kova kulutus kyllä. Pakko se on viedä uudestaan säädätettäväksi ja asentaa Dynojetin suutinsatsi.

    Huonon työn teki kaveri ja rahat meni hukkaan....kele...
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  9. #9
    Vanha veturi (1000F) vei aika tasaisesti 8 litraa satasella. Siinä oli putket ja suuttimet vaihdettu. Nykyinen SP-1 ei vie noin paljon kuin kovassa ajossa (ja se on toistaiseksi vakio).

    Niin, ja tuo 10 litraa on kyllä tosi hurja lukema...



    ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1
  10. #10
    No niin. Nyt on varma tieto sitä että 01:ssä on 19 litran tankki. Ostin nimittäin sellaisen (siis ostin koko pyörän)... Vm 97 - 00 ovat vissin varusteltuja 16 litran tankilla.

    Ei ole vielä kovin paljon kilometrejä tultu ajettua, mutta kulutus tuntuu pyörivän 6,5 - 7 litran paikkeella. Ja pyörä on vakio kunnossa (poislukien MRA tuplakupla )
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
  11. #11
    2002 weturilla pästelin noin 250 Km ja sitten tankille oli hieman outo peli niin ei uskoltanu aiwan tiukoille ajella mutta khyllä sen sai noin 8 litraa imemään satasella helpolla.... toisaalta eikös tommonen 1½ tuntia ajoa ja tankkaamaan oo ihan sopiwa wäli
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  12. #12
    Itsellä -97 mallin veturi. Vakiokuntoisena meni tankilla noin 200-220km ennen kuin valo syttyi. Nyt asennettu sliparit, dynojetin suutinsatsi ja factoryn syttypyörä ja menee ennen valon syttymistä noin 150-180km.
    Ahvenistolla 5*20min ja kotio päin, niin valo syttyi tossa 120-130km kohdilla.
    DT125->XV535->VFR750F (+CB500)->VTR1000F->CB900F Hornet->ei mitään
  13.  
  14. #13
    2002vm päässyt 180-200km maantiellä ennenku valo alkaa vilkkumaan. Nyt 24tkm huollon jälkeen ajelin kotilon perässä pitempää siirtymää (lomareissua), kaikkia mahdollisia nopeusrajoituksia noudattaen 220km ja vielä jäi 2pykälää bensamittariin palamaan. Ällistyin kyl itsekin sekä polttoaineen kulutusta ja sitä kuinka jaksoi vetää vajaat neljäsataa kilometriä kotilon peesissä.
    Kulutus siis lähempänä 5l/100km.

    Maantiellä yleensä 6-7 l ja jos radalla käy, niin hitaassa ryhmässä selviää n. 7,5l /100km. Pyörässä sliparit, dynojetti ym. pikkusälää, mut vakio välitykset.