huomasin äsken että saan virtaavaimen pois lukosta niin että pyörä jää käymääneli onko lukko kulunut vai mikä on
on, kulunut...
<p>2002-2014</p>
Käytä virtalukko auki ja tarkastele, että onko korjattavissa. Tai jos laiskottaa/ taito ei riitä niin sitten uutta metsästämään.
Hiljaiseloa.
Kaverilla oli autossa samanlainen vika, syy löytyi akun huonokuntoisesta maadoitusjohdosta.
Tatuoitu paskiainen
Tota, ei kai akun maadotusjohdot vaikuta virtalukon löysyyteen?(w-biatch @ Kesä. 22 2005,20:50) kirjoitti
1835
Uusia virtalukkoja kannattaa kysellä esimerkiksi Stormilta.
Luettelosta löytyy ainakin GPz500, GPz550, GPz600, GPz750, GPz750R, GPz950R, GPz1000Rx, GPz1100, kun niissä on kaikissa ihan sama virtalukko! *![]()
GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
"Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
Kaipa se kulunut, mutta ihan "pikkasen" vaan!![]()
Nykyinen: Yamaha R1 2006
Exät: Honda CBR 900 1993, KTM EXC 250 2003
Niin jos avainta ei tarvitse kääntää että sen saa pois vaan sen saa vetäistä suoraan irti niin silloinhan virtalukko on kovin löysä. Aloittajan viestistä ei ilmennyt tapahtuuko avaimen irroitus oletetun virran katkaisemisen jälkeen vai silloin kun avain on ihan ajoasennossa. Näistä vaihtoehdoista oletin ensimmäistä kun kirjoitin vastaukseni.(Ghostrider @ Kesä. 22 2005,21:29) kirjoitti
Tatuoitu paskiainen
Tuota - eikös se avain kuulukin saada pois virtojen sammutuksen jälkeen? Oli maavikaa tai ei?
? No joo..... kunhan saivarran...
<p>2002-2014</p>
Juu, mutta jos virrat ei katkeakkaan vaikka avainta vääntää, siinä voipi olla maavika. Ehkä. Tai jotain muuta.(Ctrl+Alt+Del @ Kesä. 23 2005,16:23) kirjoitti
![]()
Tatuoitu paskiainen
juu eli virtalukossa ei ollut mitään vikaa vaan vika oli teetetyssä vara-avaimessa alkuperäinen avain toimii niinku pitääkin