Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Sain vihdoinkin budjetin sellaseen kuntoo,et oli varaa pistää muutama euro mökäpönttöön
    Eli ostin Yoshimura RS-3 sliparin ja pyörä on R1 -01
    Kysymys kuuluu, onko kellään ollu tai edelleen olemassa pyörässä kiinni kyseistä tuotetta? Minkäslaiset metelit siitä lähtee? jotain hyvää, jotain huonoa??
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Ensin ostit ja sitten kysyt kommentteja. *

Niin, itse putkesta en osaa sanoa kuin että asia merkki...
    Huono tie, parempi mieli
    Lainaa (R@gdoll @ Kesä. 21 2005,22:55) kirjoitti
    Ensin ostit ja sitten kysyt kommentteja.

Niin, itse putkesta en osaa sanoa kuin että asia merkki...
    Ostin ku sain mielestäni edullisesti,ja onhan se jokatapaukses parempi ku orkkis pönttö Kyseessä ei oo mikää lisätehon haku projekti,vaan ääntä hakusessa!!!
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Joo asentamisen jälkeen eiku korvatulppia hankkimaan

Kyllä ainakin itse olen tyytyväinen "kivaan murinaan". Yli 300 mennessä tuppaa kyllä "soundi" olemaan varsin korkealla
    Tuskimpa yli 300 tulee ajeltua,tai ei varmaan ees kauheen lähelle sitä,mut pääasia jos vaa ääntä tulee
  6.  
    Nyt on uusi slipari kiinni ja pikku lenkki ajettu Hyvin pörisee