Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Vaihdoin juuri -99 malliseen SRAD gikseriin. Tuli arviolta 50 kiloa kevyempi ja uudemmalla tekniikalla varustettu pyörä kuin entinen oli. On todella kevyt ajettava eikä ole edes niin paha kierroskone kuin pelkäsin. Viitisensataa kilometriä katu- ja maantieajoa olen ehtinyt ajaan. Ratapäivävehkeeksi hommasin, joten eiköhän jatkossa sinnekin tulla menemään.

Mitäs raati on mieltä vehkeestä? Vaatiiko tuo ohjausiskarin? Mielenrauhan kannalta semmoinen saattaisi olla viisas hankinta. *Sellaista saa myös tarjota ostettavaksi jos hyllytä löytyy.

Tutkin myös mopolehtivarastoani ja etsin kaikki jutut mitä niistä löytyy. Performance Bikes suosittaa jossakin jutussa eturattaan vaihtoa piikkiä pienempään, kannattaako? Kyselen siksi kun ketjut alkaa oleen vaihtokunnossa. Toinen suositus oli että takapäätä voisi koiranluilla nostaa n. 10mm. Onko kokemusta tästä? Toistaiseksi en ole ehtinyt nopeampaa ohjausta kaivata, mutta tuohan saattasi olla ulkonäöksellisesti merkittävä modaus eikä kovin kallis. Myös kaikki muut alustamodaukset kiinnostaa. *Huggerin ja ehkä jonkin valmiiksi naarmuisen sliparin voisi myös asennella jos jostain halvalla löytyy. Väittävät vaan että putkistonvaihdon yhteydessä olis hankala säädettävä, pitäneekö paikkansa?
    mulla on samanlainen 00-mallia ja oon ollut tyytyväinen...Ohjausiskari ois kyllä tarpeen keula on aika rauhaton kovissa kiihdytyksissä. oon yrittäny löytää yoshin putkee mut ei tunnu saavan mistään on kuulema niin vanha malli... 01- eteenpäin vaan löytyy. Tuntuis olevan aika varma peli ei ole ollu vikoja 19000 on mittarissa
    niin unohtu kirjottaa et on kuulema hankala säätää mut niin kai kaikki kaasari pelit???
    Kokoputkisto löytyis.
    Minkälaiset oltavat tuossa pyörässä on matkustajalla? Ite olen miettinyt tuommosta -97 mallin pyörää ja kuume ei kuin kasvaa mitä enemmän miettii. Tekniikan kestävyyden osalta taitaa olla kans aika hyvä?
    Matkustajalla on aika huonot oltavat...
  7.  
    Lainaa (kuulapää @ Heinä. 16 2005,10:10) kirjoitti
    Kokoputkisto löytyis.
    Paatko putkistosta lisätietoa os. kippari@iki.fi