Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Terve!

Olen uusi tällä palstalla ja muutenkin aloittelia näissä motoristi piireissä, omaa pyörää en vielä omista, mutta tarkoituksena hommata. Kyllä sen verran kärpänen puri, kun pääsin kaverin pyörää hieman koittamaan.

Eli kysymykseni liittyisi tuohon 1000:seen Cebariin, aikomus hommata jokin tuosta 90 luvun alkupuolelta. Haluaisin tietää mitä eroja noissa 90-95vm on ja missä kohtaa muutoksia on tapahtunut.(tehot,jarrut,ym...). Kiinnostais myös hyvät linkit kyseistä Pyörää koskien

Kaikki vinkit myös kyseistä pyörää koskien on tervetulleita..
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
    -89 tonninen seepra on meikäläisellä ja tehoa löytyy sopivat 130 kaakkia muistaakseni. Kuuluu muuten siihen pyöräluokkaan joilla alle markka lasissa ei vaan osaa ajaa... 270 kiloakaan ei ota joka ikiseen pikku puhuriin ja iso kone vääntää mukavasti. Suosittelen.
    Mulla -92 ceepeeärrä. Rek.otteen mukaan 99kw
    Ihan mukava peli (kun ei parempaan oo varaa!) *
    Tuossa tutulla muistaakseni -87 ja toistaseks vasta 174hp takaselta. jäykemmät kytkinjouset ja uus yritys
    KTM 690SM
    Lainaa (Calypso @ Kesä. 22 2005,16:38) kirjoitti
    Tuossa tutulla muistaakseni -87 ja toistaseks vasta 174hp takaselta. jäykemmät kytkinjouset ja uus yritys *
    Oho! Mitäs virityksiä löytyy? Ei taida ihan Laser riittää..
    Eipä ole aloittelijan valinta vaikka muuten onkin hyvä. Aivan liian kankea ja raskas käännellä jos ei ole aikaisempaa ajokokemusta. Itselläni on vm -90 jolla on ollut 16 omistajaa ennen minua ja kaksi kertaa tämä on kolaroitukin lunastuskuntoon. Silti toimii hintaisekseen niinkuin pitääkin ja kulkee lähemmäs 250 Honda-yksikköä mikä lienee yli 200 km/h todellista nopeutta.(Ei ole vielä Sigma kiinni niin ei tiedä mittarivirhettä)
    Lainaa (TuuttiK1 @ Kesä. 22 2005,18:41) kirjoitti
    Eipä ole aloittelijan valinta vaikka muuten onkin hyvä. Aivan liian kankea ja raskas käännellä jos ei ole aikaisempaa ajokokemusta. Itselläni on vm -90 jolla on ollut 16 omistajaa ennen minua ja kaksi kertaa tämä on kolaroitukin lunastuskuntoon. Silti toimii hintaisekseen niinkuin pitääkin ja kulkee lähemmäs 250 Honda-yksikköä mikä lienee yli 200 km/h todellista nopeutta.(Ei ole vielä Sigma kiinni niin ei tiedä mittarivirhettä)
    Olen samaa mieltä. KiloCebari ei ole aloittelijan pyörä. Etenkin hitaammissa nopeuksissa se on raskas käsitellä. Se pitää pakottaa mutkiin. Toisaalta se kulkee vakaasti kuin juna, sillä on hyvä tehdä pitkää matkaa. Itse ajelin KiloCebarilla viitisen vuotta ja 45000 km.
    Lainaa (Mikko76 @ Kesä. 22 2005,16:41) kirjoitti
    Lainaa (Calypso @ Kesä. 22 2005,16:38) kirjoitti
    Tuossa tutulla muistaakseni -87 ja toistaseks vasta 174hp takaselta. jäykemmät kytkinjouset ja uus yritys
    Oho! Mitäs virityksiä löytyy? Ei taida ihan Laser riittää..
    Kyllä siellä puhaltimen ilmansuodatin pilkottaa katteen välistä. oli muuten toistaseks ihan todella hieno käyrä mitä tuli. Ja kyllä se ohjastajankin mielestä raskas on viedä mutkiin verrattuna uudempii mutta suoralla menee kovaa.
    KTM 690SM
    Lainaa (Matias @ Kesä. 22 2005,21:42) kirjoitti
    Lainaa (TuuttiK1 @ Kesä. 22 2005,18:41) kirjoitti
    Olen samaa mieltä. KiloCebari ei ole aloittelijan pyörä. Etenkin hitaammissa nopeuksissa se on raskas käsitellä. Se pitää pakottaa mutkiin. Toisaalta se kulkee vakaasti kuin juna, sillä on hyvä tehdä pitkää matkaa. Itse ajelin KiloCebarilla viitisen vuotta ja 45000 km.
    Joo, kyllä tuo 600:kin tehoiltaan riittäisi , mutta kun olen aika isokokoinen(n195cm). Ja emäntäkin vähän innostu tuosta pyöräilystä, eli pyörän pitää olla siinäkin suhteessa iso ja mukava pitkilläkin matkoilla.

Onhan noilla kakspyöräsilla jonkin verran tullut ajeltua vaikka ei korttia vielä olekkaan

Ei vaan tule mieleenkään parempaakaan pyörää tossa hintaluokassa (5-6kiloekua).

Täytyy vaan pitää järkipäässä ja ajella yksikseen jonkin verran ennen kun rupeaa ottamaan ketään kyytiin!

n.50-60tkm ei ole ilmeisesti vielä CBR:lle taival eikä mikään, eli tuollaisen "uskaltaa" ostaa ihan rohkeasti?
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
    Mun tonnisessa mittarilukema on 23tkm mutta kun pyörä on espanjan tuonti ja siellä on ajokausi hippasen pidempi niin vois kuvitella todellisuudeksi ehkä jopa 223... Mutta hyvin toimii.
    Kilonen ei pahemmin ole muuttunut kymmenessä vuodessa. "87->"88 eli SC23. Tekniikka sama kuin uudemmissakin, mutta ulkonäkö, hmmmm... "89->"92 (SC24) katteet pistettiin uusiksi. "93->"00 sama, mutta taas katteet uusiksi. Ysikolmosesta (P malli) eteenpäin katteita muotoiltiin hieman modernimman näköisesti ja kuvioihin tulivat DCBS jarrut. Myös kaasuttimet vaihtuivat litteäluistisiin. Tehoissa ei muutoksia ole tullut. Eli noin 135 heppaa ja vähän reipas 100Nm vääntöä. Painoahan sitä on mutta eipä nyt piikistä puhutakaan...
    Siitä nokkaketjunkiristäjästä on jankutettu vuosikymmeniä, eikä suotta. Kyllä sen aina joskus (2x@100tkm omassa)joutuu vaihtamaan kun alkaa aamusella töihin mennessä rallatus v*tuttamaan. Renkaiksi ei kannata ostaa mitään kaukoidän tuotteita jos aikoo vältää ohjausvärinöitä. Erittäin hyvä pyörä yleisajeluun yksin sekä kaksin. Eikä kannata hötkyillä ostamaan ensimmäistä vastaantulevaa sillä tarjontaa riittää. Suosittelen "93 uudempaa.
    TRE 1130K
    Ainaki se on hyvä pyörä valinta. Ittelläni oli entinen vm. -90 ja kai siinä oli 135hp vakiona ja kuluki 250km/h. Hyvä pyörä ajella vaikka ois minkälainen keli
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
    Kiitoksia hyvistä vastauksista! Kyllä olen juuri tuollaista 93 ja uudempaa kattellu,t niitä rupeaa saamaan jo n.5000,-

Velipoikakin kyseistä pyörää kovasti kehui kovasti(pari kesää vm-98 cebarin omistaneena)

Katotaan kuin käy ja koska tuon kortinkin kerkiää ajamaan
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  14.  
    Tulipa juuri tuollanen -92 ostettua...näkemättä muuta ku nettikuvia. Joskin tuttu myyjä. Ja luotettava Niinhän net aina.

Ensi viikon lopulla menen hakemhan, kun toimittavat sen Turusta Ouluun.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla